Tak vcera se mi podarilo konecne dohrat krome hardu i brutal. Hned na zacatku jsem si rekl, ze budu hart vzdy tu opacnou moznost nez jsem si zvolil pri prvni hre na hard(coz bylo selendis, nova a zniceni air units), ale bohuzel se tak nestalo, jelikoz posledni misi bez nydusu proste nemuzu udelat, zatim jsem dohral jen tu opacnou variantu. A ted uz k misim:
Liberation day: Tahle mise byla urcite tezsi nez na hard, musel jsem si ji dat znova skoro az od zacatku, ale jakmile prijdete na zpusob jak nejlip ochranit ty jednotky ktery vam tam priletej v drop podech tak uz to pak je v pohode a mate asi 10 marinu s tak +-35 zdravim, i kdyz na konci mi stejne zase zbyl jen Raynor.
Outlaws: Obtiznost se nijak moc nezvysila az na ten tank v zakladne a na castejsi a silnejsi utkony na vasi base ktere se ale daji i tak snadno odrazit.
Zero hour: Tohle byla prvni u ktere jsem se poradne zapotil jelikoz na brutal se uz nepratele nesoustredni pouze na utocne jednotky ale hlavne se snazi sundavat i SCV ale kdyz jsem prisel na to ze staci bunkrama zablokovat vchody tak to bylo v pohode.
Smash and grab: obtiznost se rapidne zvysila, hlavne ty Zergove postupovali az moc rychle ale po par pokusech se to dalo a zyskal jsem 3 protoss researchy.
Evacuation: Obtiznost se skoro nezvysila dokonce jsem nasel vsechny ty larvy.
Devils playground:Trosku tezsi ale po tom co jsem si ten horni vchod zablokoval to bylo v pohode.
Outbreak: koupil jsem si to vylepseni pro reapery takze meli 24 proti lehky a s tim uz pak tahle mise byla lehka. Obtiznost stoupla ale ne moc.
Welcome to the jungle: Uz na hard byla tahle mise tezka ale ted to byl fakt brutal. Pouzil jsem si sice taktiku stejnou jako na hard jenomze ted se docela spatne provadela, asi po dvou dnech jsem tuhle misi udelal a ziskal jsem 2 researchy.
Dig: Obtiznost stoupla nehorazne, na hard stacilo mit u kazdyho vchodu jen 2 bunkry a 3 tanky na cliffu, ted jsem ale musel mit 2 bunkry a k tomu 7 tanku na kazdy strane a musel jsem si je dat az za ty bunkry ne na ten cliff jelikoz tam byly pod palbou colossu a psi stormu. Laser drillem jsem se musel fakt soustredit jen na colossy high templary a immortaly, archony jsem uz nestihal, ale s tema si hrave poradily moje tanky. Taky me dost prekvapilo ze pri tech air utocich uz nalitavaly i carriery. Dost tezka mise na brutal.
Whispers of the doom: stejne lehka mise jako na hard nepaoznal jsem rozdil.
A sinister turn: Tahle mise uz byla o poznani tezsi petoze ta jejich hlavni zakladna byla dost dobre chranena void rayema a carrierama 2x jsem vyexpil, ale po tom co jsem na habrida zacal pouzivat feed back uz to bylo v pohode.
Echoes of the future: Obtiznost staoupla hlavne tim ze nydusove meli 800 zivota jinak se to celkem dalo.
In Utter darkness: S tim ucpavanim vchodu dark templarema to bylo v pohode(tahle taktika me samotnyho napadla, ne ze jsem ji videl nekde na youtube nebo tady na foru)a pak uz stvet jen letku, dal jsem asi 3000.
Breakout: Tahle mise se mi zdala lehci nez na hard jelikoz jsem uz vedel jak a kam si stoupnout atd.
Ghost of a chance: Dalsi lehka misey obtiznost stejna.
Great train robbery: Obtiznost se dost zvysila, ale s tankama to celkem slo. Ani jeden vlak mi neujel.
Safe Haven: Obtiznost se moc nezvedla az na ty utoky carrieru na moji base, ale vikingama se dali lehce sundat.
Haven's fall: O hodne tezsi nez na hard nestacilo jen masovat vikingy ale musel jsem i vyexpit a pomahal jsem si spektrama a jejich atomovkou.
Cutthroat: Tezka mise ale obtiznost se moc nezvedla akorat jsem musel bejt trochu vic v pohybu a tentokrat to bylo docela tesne, mel asi 5800. S zoldkama uz je to o nicem.
Moebius factor: Nijak zvlast tezsi to nebylo sundal jsem i brutaliska akorat Keriganova mozna postupovala trochu rychlejc jelikoz ty dve posledni data core mi vzdy zacala sundavat a az ja je pak zacal nicit.
Engine of destruction: Asi nejvetsi vzestup obtiznosti, tim ze uz mi sundavali i SCV a nesoustredili se jen na Odina tak jsem musel stavet hodne Science vessels a na posledni zakladnu jsem musel vytahnout se vsema jednotkama a jednou budovou odlitnout dolu k armade jelikoz base jsem nechal na pospas. Lokiho jsem nesundal, na to uz nebyl cas.
Supernova: Tezsi nez na hard, ale s moji taktikou ze jsem pockal az ohen prijde skoro az ka artefaktu a az pak ho sundal to tak tezky nebylo. Vsechny 4 researchy.
Media Blitz: Obtiznost stale stejna, lehka mise i na brutal.
Maw of the Void: Jediny co bylo tezsi byli utoky asi +- 4 carrieru coz na hard tak tezky nebylo tam byly asi jen 2. Jinak po udelani slusny letky BC uz je tahle mise az moc lehka.
Gates of Hell: Obtiznost se nijak moc nezvedla, az na to ze tech jednotek tam pred nydusamam bylo trochu vic takze jsem si pomahal bansheema s mensi podporou vikingu proti mutaliskum. Drop pody jsem zachranil jen ty prvni 2.
Belly of the beast: Porad stejne lehka mise akoratz queen mela asi o 500 vic zivota. udelal jsem to bez jedinyho umreni hrdiny.
Shatter the sky: obtiznost furt stejna az na to ze Laviathan byl o poznani silnejsi, musel jsem na nej vytahnout celou letku vikingu, vsechny goliase a vylozit vsechny mariny z bunkru. Zybtek mise je pak uz lehkej.
All in: O dost tezsi. Na hard jsem udelal obe moznosti ale ted na brutal jen tu s nydusama, tady staci se jen dobre zabrikadovat v zakladne(3bunkry + 8tanku u kazdyho vchodu) a letkou +-15 banshee litat po mape a sundavat je. Proti Kerrigan pouzit i Banshee. Tu druhou moznost budu jeste do 24.(vychazi demo arcania: gothic4)
zkouset ale nemyslim ze se mi to povede.
Piercing the shround: tuhle misi hraju vzdy zvlast az na konec jelikoz jsem ji neobjevil sam a dozvedel jsem se o ni az pozdeji. Obtiznost Docela dost rapidne stoupla. Jedina fakt tezka chodici mise. Po brutaliskovi mi zbyl jen raynor a 2 medicky takze ten utek byl pak docela dost tezkej ale dalo se to.
Warbotovi jsem dal napalm, posily 3M +3M a uvolnil jsem tech 19 nebo kolik jich to bylo zealotu. Researchy vsechny.
EDIT: Tak konecne i me se postestilo a doparil jsem ALL IN na brutal i se vzdusnejma jednotkama. Sice to bylo dost tesny( na konci mi zbyl jen artefakt s zivotem asi 500
:D:D ) ale nakonec se to povedlo asi 15 min jsem se motal kolem konecneho cisla 99,8% a vzdy jsem nahraval nejak starsi sejvy a zkousel jiny taktiky. Musim rict ze tady to autori moc nedomysleli, jelikoz ŕozdil v obtiznosti mezi nydusama a air unitama je fakt nehorazne velkej.