StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 22. pro 2024 6:04:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nevyvážená obtížnost
PříspěvekNapsal: čtv 02. zář 2010 10:55:55 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
mikijoy píše:
Dotazy na zkušenější :) :
- Jak správně používat attack move?
- Rozložit útok na více nepřátelských jednotek, nebo útočit na jednu po druhé?


attackmove:
- melee vs ranged: kliknout az za soupere normalnim movem, kdyz mas armadu zhruba kolem nej, tak dat attack move nekam na zem mezi souperovu armadu - kdyz ho obklicis, tak ho sundas lip, protoze nemuze utyct a ani moc mikrovat

- melee vs melee: attackmove, jen se snaz mit jednotky rozlozeny v co nejdelsi linii, aby mohly utocit pokud mozno vsichni najednou

- ranged vs ranged: jde o to, kdo ma vetsi armadu - pokud ty, tak attackmove pred souperovu, po vystrelu move bliz k souperi, pak zase attackmove nekam k jeho armade a zase move bliz k nemu, pak uz nema jak utyct
pokud ma on vetsi, tak budto jen zdrhas nebo attackmove pred jeho armadu a po vystrelu das move pryc od nej a zase attack move k nemu a zase move pryc od nej

- ranged vs melee: jako pri zdrhani pred vetsi ranged armadou


jinak lepsi je zabijet jednu jednotku po druhy, kdyz treba jde proti sobe 5 vs 5 mutu, tak se snazit sundavat jednoho po druhym, kdyz budes mit 5 lehce poskozenych mutu a on 4 plne zdrave, tak mas 1,25x vetsi utok v tu chvili, takze kdyz mu pujdes zase po jednom a on po vsech, tak pak budes mit 5 mutu s treba 70% HP a souper tri plne zdrave, jenze uz budes mit 1,66x vetsi utok nez on atd.

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Nevyvážená obtížnost
PříspěvekNapsal: čtv 02. zář 2010 17:05:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 10:12:43
Příspěvky: 49
Bydliště: Tam kde začínají Jeseníky
satik píše:
mikijoy píše:
Dotazy na zkušenější :) :
- Jak správně používat attack move?
- Rozložit útok na více nepřátelských jednotek, nebo útočit na jednu po druhé?


attackmove:
- melee vs ranged: kliknout az za soupere normalnim movem, kdyz mas armadu zhruba kolem nej, tak dat attack move nekam na zem mezi souperovu armadu - kdyz ho obklicis, tak ho sundas lip, protoze nemuze utyct a ani moc mikrovat

- melee vs melee: attackmove, jen se snaz mit jednotky rozlozeny v co nejdelsi linii, aby mohly utocit pokud mozno vsichni najednou

- ranged vs ranged: jde o to, kdo ma vetsi armadu - pokud ty, tak attackmove pred souperovu, po vystrelu move bliz k souperi, pak zase attackmove nekam k jeho armade a zase move bliz k nemu, pak uz nema jak utyct
pokud ma on vetsi, tak budto jen zdrhas nebo attackmove pred jeho armadu a po vystrelu das move pryc od nej a zase attack move k nemu a zase move pryc od nej

- ranged vs melee: jako pri zdrhani pred vetsi ranged armadou


jinak lepsi je zabijet jednu jednotku po druhy, kdyz treba jde proti sobe 5 vs 5 mutu, tak se snazit sundavat jednoho po druhym, kdyz budes mit 5 lehce poskozenych mutu a on 4 plne zdrave, tak mas 1,25x vetsi utok v tu chvili, takze kdyz mu pujdes zase po jednom a on po vsech, tak pak budes mit 5 mutu s treba 70% HP a souper tri plne zdrave, jenze uz budes mit 1,66x vetsi utok nez on atd.


Díky moc :)

_________________
...even the very wise cannot see all ends...

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: pocit s obtiaznosti
PříspěvekNapsal: ned 05. zář 2010 23:03:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: pon 09. srp 2010 3:53:36
Příspěvky: 74
Bydliště: Bratislava
Tak to je moja skusenost s hranie kampane na brutal


Liberation Day - kedze som si dal hru celu od zaciatku(kvoli cestine a dokoncenia par suvislosti v pribehu ktore mi neboli jasne) tak som nerobil vedlajsie ulohy(iba obcas) cize tunak som nenicil tie hologramy ale misia mi prislo o dost horsia nez na hard zostal mi raynor a tich last vikingov som nehal rebelom .

The Outlaws - Taktiez velka zmena od hardu nepriatel dost skoro zacal utocit na druhu basku a posielal hodne pekne vlny taktiez ten tank na konci mi znicil pol armady nejak som ho nezaregistroval asi som bol najebany alebo co .

Zero Hour - Znicil som vsetky 4bunkre ktore boli postavene na zaciatku a zabarikadoval sa dovnutra cez supply depoty a teda 3bunkre nerobil som nic vedlajsie kedze som vsetky achie mal taktiez som nezachranoval mimo basky. stratil som jednu budovu pri konci inac mi to prislo v celku eez.Trolinku tachsia jak na hard.

The Evacuation - Trosku som podcenil tie transportery a silu zergov ktore ich dokazali strasne rychlo znicit o jeden som prisiel a podarilo sa mi aj urobit full research.
taktiez o trolinku tachsie jak na hard.

Smash and Grab - Jedna z moji najoblubenejsich misi takze som ju uz mal pekne nacvicenu takze easy +vsetky relici.Zerg bol niekde pri moste ked som zabijal tich obrov.

The Devil's Playground - tuto misiu nemam moc v laske ale prisiel mi trochu rozdiel od hard basky mali vatsiu obranu a viac jednotiek takze som stratil aj par reaperov inac easy.Zabil som aj brutaliska

Outbreak - Tejto misie som sa dost bal kamos to dal na brutal az na 7noc ja som to zvladol na 5tu +full research.auticka som nekupoval masoval som mauraderov a marinakov.na kazdej strane asi 5bunkrov dalsiu basku som nebudoval nebolo potrebne.Rozdiel od hard som nespozoroval kedze na hard som to hral strasne zle zuzo misiu.

Welcome to the Jungle - Tuto misiu som zacinal hrat dost defensivne takzvane cakal som v baske obcas som zabil drona ktori bral ten gas alebo co to bolo a jak nepriatel zacinal brat gasy hore kde som este nemal nic zabite tak som sa nasral a zacal rychlo capovat vsetky gasy naraz .aj 3naraz. rychlo som vsetko pobral a vypadol reseach som nestihol mylsim ze len jeden.Oproti hard to bola v celku fuska.

The Dig - jedna s tich horsich misi hral som to pomerne neskoro bol som unaveny ale chcel som to dohrat takze som hral pomaly nestihal som pouzivat laser na colosusov a templarov a este aj branit.Research som nedal ani jeden.Taktiez ma prekvapil carrier ktore obcas poslal.koniec dal zabrat oproti hard v celku drsne.

Whispers of Doom - na niektorich miestach bolo viac jednotiek uplne easy misia.Research vsetok.

A Sinister Turn - nevidim rozdiel oproti hard znicil som vsetky protos basky az na tu poslednu a s robotmi zergol last 3budovy reseach som stihol vsetok.

Echoes of the Future - Uz na hard som tuto misiu hral na speedrun tunak som akurat rychlo pobral obydva obelisky a urobil fast run.Easy.

In Utter Darkness - No u tejto zalezitosi som si dal 3x reset celej misie podla mna bola zatial najtachsia po 3pokusoch(dt do uliciek) full mass stalkerov a zealotov som si pozrel na nete a nasiel som taktiku na mass colosusov vyskusal som to a dal s prstom v riti jak som mal 2500 odletel som prec a pockal nez zomrem taktiez som to dorazal vnoci chcel som ist spat.

Breakout - Tuto misiu som si uzival takze som ju mal komplet prestudovanu akurat na konci to dalo trocha zabrat kedze bolo pomenej atomoviek raveni narobili skody.
oslobodil som vsetkich veznov.

Ghost of a Chance - Uplna pohodka taktiez som si tuto misiu uzival.ziadna zmena oproti hard , viac jednotiek ezz.

The Great Train Robbery - Tejto misie som sa dost bal ale prisla mi uplne eezz hned na zaciatku som si urobil druhu zakladnu a postavil k nej jeden siege tank.massoval som daimondbacky ako inac a full marauderov squad nemal som bunkre a nic na defens iba jednu skupinu bojovnikov branil som f pohode bez strat a pri jednom vlaku som si nevsimol kill squad s ktorim som nemal ziaden problem.Jeden vlak mi usiel lebo siel nejak zavratne rychlo oproti hard to bolo trocha tachsie.Research full

Cutthroat - Zaciatok naprosto easy kupil som par reaperov rychlo orlana znicil aby nemohol tazit potom som dokupil par zoldakov spojil armady a znicil ho s prstom v riti.Oproti hard nevidim ziaden rozdiel.Reseach full.

The Moebius Factor - pri tejto misi som hral takziez moc defensivne takzvane pockal som na 150 army nalozil vsetko vysadil a prebijal sa pol mapou(nemal som este herkula) inac easy brutaliska som nestihol.

Supernova - Tejto misie som sa dost bal nepriatel posielal v celku o dost viac jednotiek jak na hard ale jak som mal druhu basku tak som sa vysral na normal postup a skusil som fintu z netu zobral som mojich cca 10-15banshe a 5-10wikingov a CC usadil sa a znicil ten archiv na konci z rohu alebo co to bolo.Oproti hard o dost tachsia.Reseach som stihol 2/4 myslim.

Maw of the Void - Tunak som mal par problemov kedze uz zo skusenosti viem ze nejaky ten cas trva nez sa clovek dostane k druhej baske a tam postavi anti air obranu aby sa prenasadla nedostali na prvu basku.Tak som si nehal znicit prvu basku aby som k nej nemusel stavat obranu a vsetko som sustredil na druhu v celku easy mass battlecruiserov ako kazdy a s tim som aj branil.Reseach 2/4 oproti hard som nepocitil zmenu.hral som ju cca 20min


Engine of Destruction - Druha najhorsia misia na brutale.k tychusovi som kupoval proste vsetko co som mohol ale stale som nemal mineraly kedze som k nemu posielal aj scv ktore som stale dokupoval na prvy pokus som sa dostal k poslednej baske(ani neviem aky zazrakom mozno timi 5loadami) a tam som nemal ziadnu armadu a ziadne suroviny predtim nez zautocil mi znicili zakladnu vypol som to pozrel na nete a siel som na taktiku full mass wraithov v kazdej baske som znicil siege tanky medivacy a cakal som nez tychus to tam dokonci sam davalo mi to cas stavat viac.V baske 3bunkre plne marinakov.na konci som vsetko stratil ale nejak som tychusa doheloval ktori tam jebol atomovku takze dal som to na prvy pokus.Oproti hard rozdiel velky.Research som mal len ten prvy na zaciatku.

Media Blitz - Bal som sa banshee utokov ktore nakonec ani neprisli kedze som znicil s tychusom na zaciatku vsetky starporty takze basku obranovali dvaja thorovia a dalsi 2ja nicili kazdu basku samostatne +nejake scv na tychusa rozdiel oproti hard nevidim ziadny.Odomkol som aj bonus misu.

Piercing the Shroud - Ziadny rozdiel oproti hard a zabil som aj brutaliska a pozbieral vsetky protos relicy.

Safe Haven - Tato misia bola dost blba s hard achievmentom kedze som ju mal zase celu prestudovanu tak som s vikingami si to dal s prstom v riti +znicil som vsetky utoky na campy a zostali mi dve basky.

Haven's Fall - Tuto misiu som robil pred ALL IN takze som mal vsetky technologie battlecruiserov atd takze eez.

The Gates of Hell -zachranil som 8drop potov +kupil zoladakov a dal to jak nic nevidim ziadny rozdiel oproti hard.

Shatter the Sky - Hral som zase defenzivnou taktikou vytazil som si pekne 2basky kupil celu armadu battlecruserov ale zbytocne bolo to zase easy jak na hard.leviantana som nezabil

Belly of the Beast - V celku easy misia kralovna na konci dala zabrat a taktiez som musel davat pozor na banelingy.trocha rozdiel oproti hard

All in - No tak last misia co som mohol cakat...vobec som nemal problemy mozno tak na konci ked kerrigan pri 99% znicila vsetky banshee ale inak pohoda fire turret +bunker+siege tank obrana easy na overlordy som pouzil novu to dalo trocha zabrat ked kerrigan utocila znicila mi asi 5fire turretov.Na hard som taktiez robil ache ale skoro to same jak na hard.+na konci som mal full upgrady a cez 9k mineralov

PS:Sorry za skomolenie niektorich nazvov jednotiek neviem ich presne.

_________________
Obrázek

http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... orl%C3%B3l


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Nevyvážená obtížnost
PříspěvekNapsal: ned 19. zář 2010 10:11:15 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 08. úno 2010 19:30:38
Příspěvky: 58
Tak vcera se mi podarilo konecne dohrat krome hardu i brutal. Hned na zacatku jsem si rekl, ze budu hart vzdy tu opacnou moznost nez jsem si zvolil pri prvni hre na hard(coz bylo selendis, nova a zniceni air units), ale bohuzel se tak nestalo, jelikoz posledni misi bez nydusu proste nemuzu udelat, zatim jsem dohral jen tu opacnou variantu. A ted uz k misim:

Liberation day: Tahle mise byla urcite tezsi nez na hard, musel jsem si ji dat znova skoro az od zacatku, ale jakmile prijdete na zpusob jak nejlip ochranit ty jednotky ktery vam tam priletej v drop podech tak uz to pak je v pohode a mate asi 10 marinu s tak +-35 zdravim, i kdyz na konci mi stejne zase zbyl jen Raynor.

Outlaws: Obtiznost se nijak moc nezvysila az na ten tank v zakladne a na castejsi a silnejsi utkony na vasi base ktere se ale daji i tak snadno odrazit.

Zero hour: Tohle byla prvni u ktere jsem se poradne zapotil jelikoz na brutal se uz nepratele nesoustredni pouze na utocne jednotky ale hlavne se snazi sundavat i SCV ale kdyz jsem prisel na to ze staci bunkrama zablokovat vchody tak to bylo v pohode.

Smash and grab: obtiznost se rapidne zvysila, hlavne ty Zergove postupovali az moc rychle ale po par pokusech se to dalo a zyskal jsem 3 protoss researchy.

Evacuation: Obtiznost se skoro nezvysila dokonce jsem nasel vsechny ty larvy.

Devils playground:Trosku tezsi ale po tom co jsem si ten horni vchod zablokoval to bylo v pohode.

Outbreak: koupil jsem si to vylepseni pro reapery takze meli 24 proti lehky a s tim uz pak tahle mise byla lehka. Obtiznost stoupla ale ne moc.

Welcome to the jungle: Uz na hard byla tahle mise tezka ale ted to byl fakt brutal. Pouzil jsem si sice taktiku stejnou jako na hard jenomze ted se docela spatne provadela, asi po dvou dnech jsem tuhle misi udelal a ziskal jsem 2 researchy.

Dig: Obtiznost stoupla nehorazne, na hard stacilo mit u kazdyho vchodu jen 2 bunkry a 3 tanky na cliffu, ted jsem ale musel mit 2 bunkry a k tomu 7 tanku na kazdy strane a musel jsem si je dat az za ty bunkry ne na ten cliff jelikoz tam byly pod palbou colossu a psi stormu. Laser drillem jsem se musel fakt soustredit jen na colossy high templary a immortaly, archony jsem uz nestihal, ale s tema si hrave poradily moje tanky. Taky me dost prekvapilo ze pri tech air utocich uz nalitavaly i carriery. Dost tezka mise na brutal.

Whispers of the doom: stejne lehka mise jako na hard nepaoznal jsem rozdil.

A sinister turn: Tahle mise uz byla o poznani tezsi petoze ta jejich hlavni zakladna byla dost dobre chranena void rayema a carrierama 2x jsem vyexpil, ale po tom co jsem na habrida zacal pouzivat feed back uz to bylo v pohode.

Echoes of the future: Obtiznost staoupla hlavne tim ze nydusove meli 800 zivota jinak se to celkem dalo.

In Utter darkness: S tim ucpavanim vchodu dark templarema to bylo v pohode(tahle taktika me samotnyho napadla, ne ze jsem ji videl nekde na youtube nebo tady na foru)a pak uz stvet jen letku, dal jsem asi 3000.

Breakout: Tahle mise se mi zdala lehci nez na hard jelikoz jsem uz vedel jak a kam si stoupnout atd.

Ghost of a chance: Dalsi lehka misey obtiznost stejna.

Great train robbery: Obtiznost se dost zvysila, ale s tankama to celkem slo. Ani jeden vlak mi neujel.

Safe Haven: Obtiznost se moc nezvedla az na ty utoky carrieru na moji base, ale vikingama se dali lehce sundat.

Haven's fall: O hodne tezsi nez na hard nestacilo jen masovat vikingy ale musel jsem i vyexpit a pomahal jsem si spektrama a jejich atomovkou.

Cutthroat: Tezka mise ale obtiznost se moc nezvedla akorat jsem musel bejt trochu vic v pohybu a tentokrat to bylo docela tesne, mel asi 5800. S zoldkama uz je to o nicem.

Moebius factor: Nijak zvlast tezsi to nebylo sundal jsem i brutaliska akorat Keriganova mozna postupovala trochu rychlejc jelikoz ty dve posledni data core mi vzdy zacala sundavat a az ja je pak zacal nicit.

Engine of destruction: Asi nejvetsi vzestup obtiznosti, tim ze uz mi sundavali i SCV a nesoustredili se jen na Odina tak jsem musel stavet hodne Science vessels a na posledni zakladnu jsem musel vytahnout se vsema jednotkama a jednou budovou odlitnout dolu k armade jelikoz base jsem nechal na pospas. Lokiho jsem nesundal, na to uz nebyl cas.

Supernova: Tezsi nez na hard, ale s moji taktikou ze jsem pockal az ohen prijde skoro az ka artefaktu a az pak ho sundal to tak tezky nebylo. Vsechny 4 researchy.

Media Blitz: Obtiznost stale stejna, lehka mise i na brutal.

Maw of the Void: Jediny co bylo tezsi byli utoky asi +- 4 carrieru coz na hard tak tezky nebylo tam byly asi jen 2. Jinak po udelani slusny letky BC uz je tahle mise az moc lehka.

Gates of Hell: Obtiznost se nijak moc nezvedla, az na to ze tech jednotek tam pred nydusamam bylo trochu vic takze jsem si pomahal bansheema s mensi podporou vikingu proti mutaliskum. Drop pody jsem zachranil jen ty prvni 2.

Belly of the beast: Porad stejne lehka mise akoratz queen mela asi o 500 vic zivota. udelal jsem to bez jedinyho umreni hrdiny.

Shatter the sky: obtiznost furt stejna az na to ze Laviathan byl o poznani silnejsi, musel jsem na nej vytahnout celou letku vikingu, vsechny goliase a vylozit vsechny mariny z bunkru. Zybtek mise je pak uz lehkej.

All in: O dost tezsi. Na hard jsem udelal obe moznosti ale ted na brutal jen tu s nydusama, tady staci se jen dobre zabrikadovat v zakladne(3bunkry + 8tanku u kazdyho vchodu) a letkou +-15 banshee litat po mape a sundavat je. Proti Kerrigan pouzit i Banshee. Tu druhou moznost budu jeste do 24.(vychazi demo arcania: gothic4) :D zkouset ale nemyslim ze se mi to povede.

Piercing the shround: tuhle misi hraju vzdy zvlast az na konec jelikoz jsem ji neobjevil sam a dozvedel jsem se o ni az pozdeji. Obtiznost Docela dost rapidne stoupla. Jedina fakt tezka chodici mise. Po brutaliskovi mi zbyl jen raynor a 2 medicky takze ten utek byl pak docela dost tezkej ale dalo se to.
Warbotovi jsem dal napalm, posily 3M +3M a uvolnil jsem tech 19 nebo kolik jich to bylo zealotu. Researchy vsechny.

EDIT: Tak konecne i me se postestilo a doparil jsem ALL IN na brutal i se vzdusnejma jednotkama. Sice to bylo dost tesny( na konci mi zbyl jen artefakt s zivotem asi 500 :D:D:D ) ale nakonec se to povedlo asi 15 min jsem se motal kolem konecneho cisla 99,8% a vzdy jsem nahraval nejak starsi sejvy a zkousel jiny taktiky. Musim rict ze tady to autori moc nedomysleli, jelikoz ŕozdil v obtiznosti mezi nydusama a air unitama je fakt nehorazne velkej.

_________________
Obrázek
pnuda.885 Kdokoliv by chtěl zatrénovat(zlato-diamant), tak pište :D


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Nevyvážená obtížnost
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 23:24:17 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 14. zář 2010 14:46:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Už mám taky dohráno na brutal. :) Protože mi přijde zbytečné opakovat to, co už tu bylo několikrát řečeno, napíšu sem komentář jen k několika misím, které mi přišly zajímavější než ostatní nebo u nichž jsem použil trochu jinou strategii, než jaká je popsána v předchozích příspěvcích:

Smash and Grab: Zergové opravdu postupovali velmi rychle, takže jsem to musel dokončit v přibližně ve stejném čase, jako na hard kvůli achievu. Na závěrečný útok jsem sebou vzal i SCV, které posloužili mariňákům a marauderům jako dobrý štít před těmi kamennými zealoty na konci.

Welcome to the jungle: Spolu s All-in a Engine of Destruction pro mě jediné opravdu těžší mise. Konkrétně tahle mi přišla vůbec nejtěžší (možná i proto, že jsem ji hrál jako jednu z prvních) a také byla jedinou, u které jsem nezvládl získat maximum bodů do výzkumu. Největší zážitek pro mě byl, když se mi vkradl do báze templář a začal házet stormy na SCV, to jsem chvíli nevěřícně koukal a potom šel misi restartovat. :) Nakonec jsem to s odřenýma ušima zvládl - poslední kanystr jsem získal z posledního neuzavřeného oltáře.

Dig: Také jsem hrál jako jednu z prvních misí (chtěl jsem rychle siege tanky :)), přesto mi přišla dost jednoduchá. Velmi se mi osvědčilo na kraj útesů kromě tanků dávat i maraudery s conclusive shells, kteří efektivně zpomalovali nepřátelskou armádu, takže tanky měly dost času protossy rozstřílet ještě před rampou. Jediné jednotky, které jsem potom sundával laserem, byly colosy.

In Utter darkness: Nejprve jsem zkoušel obsadit zlatou expanzi, ale přišlo mi, že na brutal obtížnost se to nedá zvládnout tak, aby to bylo k užitku - vždy jsem kvůli té expanzi měl velké ztráty a nakonec o ní stejně docela rychle přišel. Používal jsem strategii zdi z temných templářů; nejsložitější určitě bylo rychle vytvořil nepropustnou hradbu z templářů na každém ze tří mostů (pěkně jsem si zanadával vždycky, když jsem jednomu z nich zapomněl dát příkaz "hold", on se vyřítil vstříc nepříteli a celá templářská zeď tak byla k ničemu). Jakmile jsem měl templáře srovnaný, tak už nebyl moc velký problém ustát útoky ze vzduchu a zabít ojedinělé overseery - jakmile dorazily void raye, tak to už bylo naprosto jednoduchý. Do chvíle, kdy začali overseeři lítat po třech a to ještě třeba z více stran najednou (čili v tom momentě byla zeď z templářů neudržitelná), jsem už měl splněný požadovaný počet zabití.

Great train robbery: S tankama IMO úplně jednoduchá mise, bez tanků by to bylo mnohem horší.

Safe Haven: Tady jsem si pomohl i několika raketovými věžemi, které jsem dopředu postavil do osady kolonistů, nad kterou jsem plánoval svést rozhodující souboj s puriferem, navíc jsem tam potom poslal i skupinku mariňáků. Závěrečný souboj mi pak přišel o dost jednodušší, než kdybych používal jen vikingy.

Engine of destruction: Na brutal je hodně nepříjemné, že se počítač nejprve zaměřuje na SCV, které doprovází Odina a až teprve potom na něj samotného. Nicméně mi pomáhalo doprovázet Odina pár tanky (které doplňovaly jeho palebnou sílu) a především skupinku science vasselů, bez nichž si vůbec nedokážu představit, jak bych misi splnil. Samozřejmostí bylo ještě před útokem Odina vlétnout do každé báze s maskovanýma wrightama a pokusit se co nejvíc oslabit obranu.

All in: Tady jsem měl také trochu problémy - hlavně proto, že jsem se snažil na brutal obtížnost splnit hard achievement, což se mi nakonec stejně nepovedlo (musel jsem artefakt použít dvakrát). Zkoušel jsem víc strategií a nakonec se mi jako nejlepší (ve variantě s nydus wormama) ta, kterou tady v jiném threadu popisoval tuším gp2Fx2 - tedy nebránit na dvou frontách, ale pod artefaktem udělat shluk tanků a celé to obehnat zdí (já sem ve zdi využíval planetary fortress). Navíc jsem postavil factory i u artefaktu a podobný shluk tanků vytvořil i kolem něj, takže zergové, co se snažili vylézt k artefaktu po rampě to měli vážně blbý. :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Nevyvážená obtížnost
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 0:00:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
SolusRex píše:
Už mám taky dohráno na brutal. :) Protože mi přijde zbytečné opakovat to, co už tu bylo několikrát řečeno, napíšu sem komentář jen k několika misím, které mi přišly zajímavější než ostatní nebo u nichž jsem použil trochu jinou strategii, než jaká je popsána v předchozích příspěvcích:

Smash and Grab: Zergové opravdu postupovali velmi rychle, takže jsem to musel dokončit v přibližně ve stejném čase, jako na hard kvůli achievu. Na závěrečný útok jsem sebou vzal i SCV, které posloužili mariňákům a marauderům jako dobrý štít před těmi kamennými zealoty na konci.

Welcome to the jungle: Spolu s All-in a Engine of Destruction pro mě jediné opravdu těžší mise. Konkrétně tahle mi přišla vůbec nejtěžší (možná i proto, že jsem ji hrál jako jednu z prvních) a také byla jedinou, u které jsem nezvládl získat maximum bodů do výzkumu. Největší zážitek pro mě byl, když se mi vkradl do báze templář a začal házet stormy na SCV, to jsem chvíli nevěřícně koukal a potom šel misi restartovat. :) Nakonec jsem to s odřenýma ušima zvládl - poslední kanystr jsem získal z posledního neuzavřeného oltáře.

Dig: Také jsem hrál jako jednu z prvních misí (chtěl jsem rychle siege tanky :)), přesto mi přišla dost jednoduchá. Velmi se mi osvědčilo na kraj útesů kromě tanků dávat i maraudery s conclusive shells, kteří efektivně zpomalovali nepřátelskou armádu, takže tanky měly dost času protossy rozstřílet ještě před rampou. Jediné jednotky, které jsem potom sundával laserem, byly colosy.

In Utter darkness: Nejprve jsem zkoušel obsadit zlatou expanzi, ale přišlo mi, že na brutal obtížnost se to nedá zvládnout tak, aby to bylo k užitku - vždy jsem kvůli té expanzi měl velké ztráty a nakonec o ní stejně docela rychle přišel. Používal jsem strategii zdi z temných templářů; nejsložitější určitě bylo rychle vytvořil nepropustnou hradbu z templářů na každém ze tří mostů (pěkně jsem si zanadával vždycky, když jsem jednomu z nich zapomněl dát příkaz "hold", on se vyřítil vstříc nepříteli a celá templářská zeď tak byla k ničemu). Jakmile jsem měl templáře srovnaný, tak už nebyl moc velký problém ustát útoky ze vzduchu a zabít ojedinělé overseery - jakmile dorazily void raye, tak to už bylo naprosto jednoduchý. Do chvíle, kdy začali overseeři lítat po třech a to ještě třeba z více stran najednou (čili v tom momentě byla zeď z templářů neudržitelná), jsem už měl splněný požadovaný počet zabití.

Great train robbery: S tankama IMO úplně jednoduchá mise, bez tanků by to bylo mnohem horší.

Safe Haven: Tady jsem si pomohl i několika raketovými věžemi, které jsem dopředu postavil do osady kolonistů, nad kterou jsem plánoval svést rozhodující souboj s puriferem, navíc jsem tam potom poslal i skupinku mariňáků. Závěrečný souboj mi pak přišel o dost jednodušší, než kdybych používal jen vikingy.

Engine of destruction: Na brutal je hodně nepříjemné, že se počítač nejprve zaměřuje na SCV, které doprovází Odina a až teprve potom na něj samotného. Nicméně mi pomáhalo doprovázet Odina pár tanky (které doplňovaly jeho palebnou sílu) a především skupinku science vasselů, bez nichž si vůbec nedokážu představit, jak bych misi splnil. Samozřejmostí bylo ještě před útokem Odina vlétnout do každé báze s maskovanýma wrightama a pokusit se co nejvíc oslabit obranu.

All in: Tady jsem měl také trochu problémy - hlavně proto, že jsem se snažil na brutal obtížnost splnit hard achievement, což se mi nakonec stejně nepovedlo (musel jsem artefakt použít dvakrát). Zkoušel jsem víc strategií a nakonec se mi jako nejlepší (ve variantě s nydus wormama) ta, kterou tady v jiném threadu popisoval tuším gp2Fx2 - tedy nebránit na dvou frontách, ale pod artefaktem udělat shluk tanků a celé to obehnat zdí (já sem ve zdi využíval planetary fortress). Navíc jsem postavil factory i u artefaktu a podobný shluk tanků vytvořil i kolem něj, takže zergové, co se snažili vylézt k artefaktu po rampě to měli vážně blbý. :)


souhlasim s tebou skoro ve vsem i ty vyberym isi ono hodne zalezi taky kterou misi delas kdy jakmile mas science vessel tak je o necem jinem ten jejich repair je fakt strasne imba :)

vyjadrim se teda jen k par misim asi zacnu tou ktera me stala snad nejvice sil a asi i pokusu a to byla SUPERNOVA na brutal.

nakonec jsem to udelal uplne jinak nez klasickou cestou sice jsem to nedal za sest minut jak nejaci borci na youtube ale rozmlatil sem vicemene vsechny baze postupne a pak presunul command center do spodniho rohu mapy a pockal nez ohniva zed vypali vetsinu posledni baze nalitl tam a sundal zbytek + artefakt , jinak bych se stim mozna sral jeste tedka :)

ENGINE of DESTRUCTION - jo to sem se nasmal taky dost kdyz mi capek v odinovi zacne povidat ty strasne funny hlasky a pak vyrazi uplne sam do baze kdyz ja rozjizdim svoji :)

na tuhle misi mi fakt asi nejvic bodli banshee ktery sem udelal jeste pred touhle misi spolecne s wrightama cloacklejma se to pak prosle pekne jinak ty scv cka mit dal a jet ho opravit az kdyz vymlati tanky a ma chvilku klidek jinak se o ne rychle prijde , taky musim rict ze hodne bodlo mit v tu chvili stavbu dvou SCV naraz popripade orbital command.

IN UTTER DARKNESS - asi nejtezsi mise pro me teda az druha kazdopadne celkem narocna , ale udelal sem to vicemene jak ty stim rozdilem ze jsem se "zakempil" asi po deseti minutach az na horni plosine a ucpal oba vchody cannonama + dark templarema , colosusi sem dal presne mezi oba vchody a vytunil jsem a masil pak jen void raye oni maji pak neuveritelnou silu a davaji si i ty hybridy dobry je jeste jeste zvedat phoenixama ktery dostanes na zacatku.

ALL IN (neboli ALL tanks :D mise )- skoro to samy co ty pres kopirak , zakempit to az pod tim cliffem obe strany ucpat planetary fortress a zasypat to tankama do 200 pop , ja mel snad v ty misi jen om tanky plne vyupgradovany vsechny vylepsovaky v armory (kampan) a v research rychlost utoku taky hodne pomuze. rozbit si vlastnimercenary camp ze kteryho jen pockat na ty vylepseny tanky pak ho znicit aby na nej bylo misto.
wormy sem snad znicil jen dva jinak sme to nechal aby to behalo jak chtelo opravovat fortressy a pristavovat rozbity tanky. Da se to dat i bez pouziti toho artefaktu snad je tam jen jedna opravdu horka chvilka nez se vsechno zabezpeci, pak uz se u toho da svacit a koukat jak vsechno hezky praska :D nakonci sem mel nejakejch 8k killu.

ostatni mise se projdou krasne jen s medikama marine a marauderama.

jedina mise kde jsem to musel vic kombit byla jak jde kerrigenova ktem trem budovam postupne , tam sem vzdycky nejak hodil dve tri atomovky a pak udelal vysadek.

GL vsem

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Nevyvážená obtížnost
PříspěvekNapsal: úte 28. zář 2010 19:39:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 12:31:27
Příspěvky: 134
ludia ... to som fakt jediny co mu engine of destruction pripadala ako jedna z tych lahkych misii :)

keby ste chceli nahodou vidiet ako sa to da dat aj bez odina ... fakt ale strasne sa vlece :lol: ... tu je moj autosave pred poslednou zakladnou ;)
Kód:
http://uloz.to/5992483/engine-of-destruction-14-.sc2save

_________________
Obrázek
mtronic Clan page


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Nevyvážená obtížnost
PříspěvekNapsal: úte 28. zář 2010 21:08:33 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 14. zář 2010 14:46:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Chudák Tychus, ani tu trošku zábavy mu nedopřeješ... :mrgreen:

No jo, s banshee to šlo, ale jenom s wrightama se takhle ty pozemní síly vymlátit nedají.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz