StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je úte 26. lis 2024 10:00:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: čtv 12. srp 2010 13:52:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Ja hraju (lame) randoma, takze mam pohled trochu z nadhledu a prijde mi to uz cca vybalancovany. Spis me osobne dela problem ZvT 4gate push, ale to bude asi jen moje lamoza. Naky detaily se mi jeste uplne nelibi, napr. to EPM, ktery teda nevim proc dost teranu v TvZ nepouziva, nebo extremni heal zahrabanejch roachu, pak bych odelil(tzn. zdrazit a prodlouzit) upgrade stimpacku pro M a M, ale to jsou fakt uz jenom detaily. Samozrejme ze z pohledu svoji hlineny ligy je to jiny nez z pohledu top diamantu, ale neprijde mi, ze by turnaje nak ownili terrani. Hlavni moje myslenka je to, ze je blbost soudit, ze je naka rasa OP z cetnosti jejiho hrani, ale spis porovnavat win ration, nebo prumerny body na hrace. A tam to viz. http://sc2ranks.com/stats/eu/1/100 vidim uplne v poradku. Akorat mi vrta hlavou akorat jednoznacnej own zergu v platine, jinak je to hodne vyrovnany ;)

K tem konkretnim strategiim:
Napr. jak pises DT rush to mi proti T prijde hodne silny. Jedno DT do mainu, druhy na expu pripadne kdyz jeste nema tak nekde vyckat, nez se T vzpamatuje tak sou min 3 Scv dole + 300 ztrata za vyplacanej scan - to se mrtvej DT zaplatil bohate a druhej muze skodit uz bez hrozby scanu. Na MMM zas jak delanej templar - feedback na mediky, pechota si ubere stimem a storm uz to ma pak jednoduchy:) Mech proti Z je sice silnej, ale snad nejmin mobilni build vubec, takze zerg proste musi harasit, (treba mutama, nydusem), aby musel kempit v zakladne a Z se moh rozexpit a map controlem vyhrat. Kdyz se taky jen zahrabe u sebe tak predem prohral, coz je jenom jeho blbost. Navic zerg co v ZvT nepouziva houbu, dela stejnou chybu jako terran kterej v TvP nehaze EMP - to je skoro povinnost :D Jak si psal ze T ma silny letectvo tak s tim bych uplne nesouhlasil. Sice vikingove maj super range, ale co jsme zkouseli tak vikingove VS muty za cca stejne penez dopad jednoznacne pro muty a VS fenix tipuju ze by nebylo o moc jiny. Navic vikingove jsou s prehledem nejpomalejsi, takze kdyz muty nebo fenixove vidi, ze je jich vic, tak do toho proste nejdou, coz pomalej viking uz takovou volbu nedostane:)

Jak rikam, jakozto randomak mi zadna rasa/build nepride OP ani u "sebe" ani kdyz koukam na turnaje.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: čtv 12. srp 2010 13:59:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 19:07:29
Příspěvky: 159
zase kdyby to bylo takhle "nevyrovnane" tak uz je davno 99% build order, ktery zaridi win.. a takovy, pokud vim, neni.. takze tak..kazda rasa je silna podle clovicka za klavesnici a ne podle rasy..

vi koukate jen na jednotky.. ale je taky treba si uvedomit, ze terranske scv muze byt zabito pri stavbe budovy a musi zustat po celou dobu stavby, zergum a tossum se delaji automaticky.. nebo ze zerg muze mit treba 40larev najednou a udelat 80 zerlingu.. aby udelal terran odpovidajici pocet marinaku, tj 40, potreboval by 20 raxu s reactorem.. a hlavne se mu delaj ty jednotky najednou, takze kdyz ma x tisic plynu a mineralu, tak po zniceni jeho armady je do minuty nova, stejne velka..
tossaci maj warpgate, zergove nydus.. treba ten nydus.. nechapu, ze ho vidim tak malo pouzivat.. rozdelit utok na 2-3 skupiny, pricemz jedna zepredu, jedna dropem z overlordu a jedna primou cestou a z terranskych bunkru a siege tanku rozlozenych za bunkry si muzete udelat dobrej den ;)) ..

u protossu mi akorat chybi (nehraju za ne vubec) nejaka air jednotka na styl banshee.. aby mohla utocit jen na ground a aby mela proste dany nejaky dmg a ne aby byla "nabijeci" jako VR.. zase kdyz si tossaci nabijou VR o nejakou svou budovu, udela to tousty ze vseho, kdyz jich je dost:)..

ale tak mozna si to predstavuju moc jednoduse no.. neumim hrat ostatni rasy a mozna to nebude tak lehke provest, jako napsat:D

U terranu bych urcite vratil zpatky cenu zpomalovacych naboju a stimpaku a pak, kdyz jednotky pouziji stimpak, tak by se jim zvysila jen rychlost pohybu a dmg, ale ne rychlost utoku a jeste zdrazit siege tank na 150/150


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: čtv 12. srp 2010 14:10:16 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
T.iN.T.a píše:
Ja hraju (lame) randoma, takze mam pohled trochu z nadhledu a prijde mi to uz cca vybalancovany. Spis me osobne dela problem ZvT 4gate push, ale to bude asi jen moje lamoza. Naky detaily se mi jeste uplne nelibi, napr. to EPM, ktery teda nevim proc dost teranu v TvZ nepouziva, nebo extremni heal zahrabanejch roachu, pak bych odelil(tzn. zdrazit a prodlouzit) upgrade stimpacku pro M a M, ale to jsou fakt uz jenom detaily. Samozrejme ze z pohledu svoji hlineny ligy je to jiny nez z pohledu top diamantu, ale neprijde mi, ze by turnaje nak ownili terrani. Hlavni moje myslenka je to, ze je blbost soudit, ze je naka rasa OP z cetnosti jejiho hrani, ale spis porovnavat win ration, nebo prumerny body na hrace. A tam to viz. http://sc2ranks.com/stats/eu/1/100 vidim uplne v poradku. Akorat mi vrta hlavou akorat jednoznacnej own zergu v platine, jinak je to hodne vyrovnany ;)

K tem konkretnim strategiim:
Napr. jak pises DT rush to mi proti T prijde hodne silny. Jedno DT do mainu, druhy na expu pripadne kdyz jeste nema tak nekde vyckat, nez se T vzpamatuje tak sou min 3 Scv dole + 300 ztrata za vyplacanej scan - to se mrtvej DT zaplatil bohate a druhej muze skodit uz bez hrozby scanu. Na MMM zas jak delanej templar - feedback na mediky, pechota si ubere stimem a storm uz to ma pak jednoduchy:) Mech proti Z je sice silnej, ale snad nejmin mobilni build vubec, takze zerg proste musi harasit, (treba mutama, nydusem), aby musel kempit v zakladne a Z se moh rozexpit a map controlem vyhrat. Kdyz se taky jen zahrabe u sebe tak predem prohral, coz je jenom jeho blbost. Navic zerg co v ZvT nepouziva houbu, dela stejnou chybu jako terran kterej v TvP nehaze EMP - to je skoro povinnost :D Jak si psal ze T ma silny letectvo tak s tim bych uplne nesouhlasil. Sice vikingove maj super range, ale co jsme zkouseli tak vikingove VS muty za cca stejne penez dopad jednoznacne pro muty a VS fenix tipuju ze by nebylo o moc jiny. Navic vikingove jsou s prehledem nejpomalejsi, takze kdyz muty nebo fenixove vidi, ze je jich vic, tak do toho proste nejdou, coz pomalej viking uz takovou volbu nedostane:)

Jak rikam, jakozto randomak mi zadna rasa/build nepride OP ani u "sebe" ani kdyz koukam na turnaje.

Chjo, tak znova, win ratio kurví(ano, musím použít tohle slovo, aby sis to všimnul) matchmaking system. Ten systém je od toho, aby ti dodával hráče, s kterými máš mít vyrovnanou bilanci(proto je ta bilance u všech skoro stejná :D) :)). Proto je win ratio problematické ;).
DT rush je proti mmg k hovnu. Proč? EMP odhalí i neviditelné a ještě mu vysaje štít(bonus). Terran má wallin dřív, než ty máš prvního DT. Pak mu stačí udržet to na emp/scanu, než dojde k ravenovi. Nebudeme se bavit o zapomenutém proxy pylonu nebo warp prismu(což je technologie na další plyn za robo, proxy pylon znamená, že protivník je slepec nebo potřebuju něco, abych viděl nahoru k němu a warpnul mu to do base, opět, observer - plyn, halucinace - plyn, dt je drahá hračka).
Viking je pomalý, ale nikdy tam není sám, je pod ním většinou marína, která fénixe zašlape do země(nedejbože kdyby tam byl ghost).
Já netvrdím, že terran je šíleně OP(jak se svého času mluvilo o VR např.), ale silnější než zbývající rasy je.
Tímhle postem to ukončím, ptže to nikam nevede a točíme se v kruzích pořád dokola :o)

Add easyyy:
to co tu popisuješ je mid/late game možnost zerga. V tu chvíli už tě má mít terran dávno zabitého. Sry, ale je to tak :) SCV může být zabito(zajímavé, že v platině přežívá celkem často :D), ale stejně tak si terran může kamkoliv!!! přivolat heal v podobě mule a opravovat. Má nejrychlejší healing rate. A má celkem odolné jednotky v porovnání se Z.
Ale to samé, tohle se tu nevyřeší. Hlavně proto, že tu nikdo netvrdí, že terrani jsou šíleně OP.
Nicméně dvě taktiky, které zaručí press protivníka a díky nim můžeš vyhrát. MMG v P, MMM+siege vs Z(i když TvZ moc pod palcem nemám)

Domluvil jsem :o). Více vám to vyvracet nebudu, myslete si klidně, že emp se musí buffnout :P

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: čtv 12. srp 2010 14:24:15 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 19:07:29
Příspěvky: 159
Tu mulu si sice muze zavolat, ale az tak rychle neopravuje, a pokud to neni BC, tak radsi at tezi nebo scan.

Jinak ja jsem na zerga jeste mech nesel nikdy, jezdim heliony+mariny+banshee co nejdriv to jde.. on protoze vi, ze jdu heliony z reactoru si udela tunu spine crawleru..tak si pred nima s armadou pockam a banshee to poresi.. a v tu dobu ma max 2 queeny 1v1 banshee queenu da a nez se tam doplazi ta druha, mam druhe banshee na ceste a prvni mezitim opravuju ;)..

Nevim teda, jak by tahle taktika obstala proti mass roach, to na me jeste zadnej nezkousel;)).. ale jak je venku banshee, ulevi se mi.. a kdyz switchne na hydry, tak na ne mam heliony ;)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: To jsem zase něco rozpoutal...
PříspěvekNapsal: sob 14. srp 2010 20:44:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 10. srp 2010 0:38:12
Příspěvky: 40
Bydliště: Aiur
Je pravda, že celý sc je těžce o taktice, není to o tom, že vyrobim 50 hyder a 50 lingů a dobudu všechno, i když se mi to zatím nejvíc osvědčilo, lingy jsou jako shield pro hydry luxusní. Můžete postavit armádu tohohle, ale přiletí pět carrierů a máte po pr**** Trvá to asi stejně dlouho to vyrobit..... alespoň mně to trvá stejně dlouho to vyrobit.

Tim chci říci, že na všechno je taktika a na heal terranů jsem nenarazil jako na překážku. Narážim na to, když někdo massí mariňáky. To je masakr, co se dá rozdejchat snad jenom atomem. Mariňák je levný maso do mlýnku a dvě barráčkárny vyhrávají hry proti zergovi
Chci tím říct taky to, že pokud umíte s jednotkama při střetu hýbat lépe než soupeř, taky to pomůže.

Ale jednoduše - když někdo tvrdí, že má problémy proti zergům a nebudu brát v potaz 6pool rush, tak tomu nerozumím. Jestli narazí na hráče, co se zergama podrtí většinu oponentů, ty samé trable bude dělat i s jinou rasou, protože zergové jsou asi nejtěžší na ovládání. Jinak udržet tři hatchery při životě je skoro nemožné, protože kolem nich se nezabunkrujete. Všechny drony posíláte těžit, ne morfit v crawlery. A když už si dovolíte ten luxus stavit věžičky, zjistíte, že jsou celkem k ničemu. Vyplatí se jenom proti vzduchu. Většinou se hra odvine tak, že protivník odrazí zerga obranou a counteratackem rozhodne hru. Samozřejmě jako terran.

Protos to má trošku horší, protože hydry/lingy jsou proti němu jako stvořený, poněvadž buď massí Voidy nebo stalky.

Většinou vyhrávám proti protům, Terran je ale ve výhodě Marínou a Saigema

Taky se divím, proč jsem ještě nenarazil na combo helion/viking, podle mně je to silný, i když dražší a pomalejší.

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Já se prostě z tý bronzový NEDOSTANU grrr


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: pon 16. srp 2010 14:27:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 01. srp 2010 20:47:24
Příspěvky: 12
na mass mariňáky platí 4-5 zakopaných banelingů odpálených ve správnou dobu ;)

_________________
Obrázek
Warhammer online - Bohemia guild founder
Aion - Bohemia Legion founder


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: pon 16. srp 2010 21:36:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 10. srp 2010 0:38:12
Příspěvky: 40
Bydliště: Aiur
Tico píše:
na mass mariňáky platí 4-5 zakopaných banelingů odpálených ve správnou dobu ;)


NO JO !!! Já zapomněl že jdou odpálit zakopaný..... No to je ono. Na každou taktiku counterattack. Díky. Sice trvá než to vyvinu (burrow) ale proti pozemnímu terranovi vlastně ideální a levné. Díky. Stejně když jedu hydra/lings tak mě to moc nezdrží.
Mimochodem jednou jsem klábosil s nějakým jihočechem, trochu jsem ho zválcoval zerg - zerg a pobavil jsem ho starým pojmenováním zerglingů - myši. Oni se zak pohybujou a mezi lidma, co jsme jednotku hráli jsme jim jinak než do myší nenadávali.

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Já se prostě z tý bronzový NEDOSTANU grrr


Naposledy upravil EyelessCZ dne pon 16. srp 2010 21:42:13, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: pon 16. srp 2010 21:41:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 22:39:16
Příspěvky: 149
EyelessCZ píše:
NO JO !!! Já zapomněl že jdou odpálit zakopaný..... No to je ono. Na každou taktiku counterattack. Díky. Sice trvá než to vyvinu (burrow) ale proti pozemnímu terranovi vlastně ideální a levné. Díky. Stejně když jedu hydra/lings tak mě to moc nezdrží.


Ou .. tak tahle mina by mohla bolet .. :D


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: pon 16. srp 2010 22:49:50 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Na MMM má Zerg dost counterů, jak banelingy, tak fungal growth (ideálně obojí), s tímhle problém fakt není. Ale mech je problém obrovskej, je to asi stejná sranda jako to EMP v TvP. Zkrátka na kombinaci Hellioni + Tanci + Thorové nemá Zerg žádnej counter, jde to counternout v zásadě jen třemi způsoby:

1) Brood lordi. To ovšem předpokládá, že Terran je lama, nechá mě na ty BL vytechovat a ještě si nima nechá prvním útokem sejmout něco kritického (celou armádu, hlavní base apod.), pokud ne, rychle udělá pár Vikingů a je po Brood lordech. A že Mutové owní Vikingy? To ano, jenže Thorové owní Muty a to tak, že mnohem víc :D Jako 2-3 opravovaní Thorové sejmou prakticky neomezené množství Mutů a to i pokud ten Zerg bude mikrovat a dávat je od sebe.

2) Mapcontrol + přeexpovat a přemasovat Terrana. To už tu někdo výše zmiňoval. Tohle taky předpokládá, že soupeř je horší než vy. Ona ta mobilita je Terranovi celkem ukradená, protože jednu expu na každé mapě si pokryje tanky z mainu a 4 gejzíry plynu stačí na mech po celou midgame. Jakmile je ve hře pár Thorů a tanků, jde se zvesela do útoku a Zerg tohle prostě nemá jak odrazit.

3) Utraliskové, roachové, lingové - tohle mech relativně dává, ale zase vyžaduje to splněný bod 2), což je problém, pokud to ten Terran umí hrát.

Jinak se můžu takřka podepsat pod to, co psal deacon. Win/loss ratio je úplná kravina v nějakém porovnávání úspěšnosti ras. A Terran samozřejmě je OP, protože horší Terran dá celkem snadno lepšího Zerga a Protossa (taky hraju Randoma a taky jsem několikrát za Terrana dal Zergy a tosse, kteří byli podle všech aspektů (maponctrol, micro, APM...) lepší než já).

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Zergové vymírají
PříspěvekNapsal: pon 16. srp 2010 22:57:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 25. čer 2010 14:26:30
Příspěvky: 114
Signed. Pralev to napsal dobře - opravdu nemám co dodat :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz