T.iN.T.a píše:
Ja hraju (lame) randoma, takze mam pohled trochu z nadhledu a prijde mi to uz cca vybalancovany. Spis me osobne dela problem ZvT 4gate push, ale to bude asi jen moje lamoza. Naky detaily se mi jeste uplne nelibi, napr. to EPM, ktery teda nevim proc dost teranu v TvZ nepouziva, nebo extremni heal zahrabanejch roachu, pak bych odelil(tzn. zdrazit a prodlouzit) upgrade stimpacku pro M a M, ale to jsou fakt uz jenom detaily. Samozrejme ze z pohledu svoji hlineny ligy je to jiny nez z pohledu top diamantu, ale neprijde mi, ze by turnaje nak ownili terrani. Hlavni moje myslenka je to, ze
je blbost soudit, ze je naka rasa OP z cetnosti jejiho hrani, ale spis porovnavat win ration, nebo prumerny body na hrace. A tam to viz.
http://sc2ranks.com/stats/eu/1/100 vidim uplne v poradku. Akorat mi vrta hlavou akorat jednoznacnej own zergu v platine, jinak je to hodne vyrovnany ;)
K tem konkretnim strategiim:
Napr. jak pises DT rush to mi proti T prijde hodne silny. Jedno DT do mainu, druhy na expu pripadne kdyz jeste nema tak nekde vyckat, nez se T vzpamatuje tak sou min 3 Scv dole + 300 ztrata za vyplacanej scan - to se mrtvej DT zaplatil bohate a druhej muze skodit uz bez hrozby scanu. Na MMM zas jak delanej templar - feedback na mediky, pechota si ubere stimem a storm uz to ma pak jednoduchy:) Mech proti Z je sice silnej, ale snad nejmin mobilni build vubec, takze zerg proste musi harasit, (treba mutama, nydusem), aby musel kempit v zakladne a Z se moh rozexpit a map controlem vyhrat. Kdyz se taky jen zahrabe u sebe tak predem prohral, coz je jenom jeho blbost. Navic zerg co v ZvT nepouziva houbu, dela stejnou chybu jako terran kterej v TvP nehaze EMP - to je skoro povinnost :D Jak si psal ze T ma silny letectvo tak s tim bych uplne nesouhlasil. Sice vikingove maj super range, ale co jsme zkouseli tak vikingove VS muty za cca stejne penez dopad jednoznacne pro muty a VS fenix tipuju ze by nebylo o moc jiny. Navic vikingove jsou s prehledem nejpomalejsi, takze kdyz muty nebo fenixove vidi, ze je jich vic, tak do toho proste nejdou, coz pomalej viking uz takovou volbu nedostane:)
Jak rikam, jakozto randomak mi zadna rasa/build nepride OP ani u "sebe" ani kdyz koukam na turnaje.
Chjo, tak znova, win ratio kurví(ano, musím použít tohle slovo, aby sis to všimnul) matchmaking system. Ten systém je od toho, aby ti dodával hráče, s kterými máš mít vyrovnanou bilanci(proto je ta bilance u všech skoro stejná :D) :)). Proto je win ratio problematické ;).
DT rush je proti mmg k hovnu. Proč? EMP odhalí i neviditelné a ještě mu vysaje štít(bonus). Terran má wallin dřív, než ty máš prvního DT. Pak mu stačí udržet to na emp/scanu, než dojde k ravenovi. Nebudeme se bavit o zapomenutém proxy pylonu nebo warp prismu(což je technologie na další plyn za robo, proxy pylon znamená, že protivník je slepec nebo potřebuju něco, abych viděl nahoru k němu a warpnul mu to do base, opět, observer - plyn, halucinace - plyn, dt je drahá hračka).
Viking je pomalý, ale nikdy tam není sám, je pod ním většinou marína, která fénixe zašlape do země(nedejbože kdyby tam byl ghost).
Já netvrdím, že terran je šíleně OP(jak se svého času mluvilo o VR např.), ale silnější než zbývající rasy je.
Tímhle postem to ukončím, ptže to nikam nevede a točíme se v kruzích pořád dokola :o)
Add easyyy:
to co tu popisuješ je mid/late game možnost zerga. V tu chvíli už tě má mít terran dávno zabitého. Sry, ale je to tak :) SCV může být zabito(zajímavé, že v platině přežívá celkem často :D), ale stejně tak si terran může kamkoliv!!! přivolat heal v podobě mule a opravovat. Má nejrychlejší healing rate. A má celkem odolné jednotky v porovnání se Z.
Ale to samé, tohle se tu nevyřeší. Hlavně proto, že tu nikdo netvrdí, že terrani jsou šíleně OP.
Nicméně dvě taktiky, které zaručí press protivníka a díky nim můžeš vyhrát. MMG v P, MMM+siege vs Z(i když TvZ moc pod palcem nemám)
Domluvil jsem :o). Více vám to vyvracet nebudu, myslete si klidně, že emp se musí buffnout :P