Jumbik tebe unika jedna dolezita vec o ktorej asi zrejme nevies a mozno ti to pomoze v hrani , kludne si mozes dat 200 jednotiek rozneho druhu na 1 tlacitko, ku kazdemu typu jednotiek sa dostanes stlacenim tlacitka TAB , napriklad mas v skupine lingy , banelingy a muty , a potrebujes sa dostat k banelingom tak stlacis TAB , a ked sa chces dostat k mutom stlacis TAB a ked sa chces dostat naspat k banelingom stlacis SHIFT + TAB , to znamena taku vec ze mozes si dat celu armadu pekne na 2 tlacitka aj v diamantovej lige , to je jedna vec
Druha vec vyhovaras sa ze obmedzeny pocet tam je len koli tomu ze je stara ? A potom ked vysiel warcraft 3 , preco tam teda tiez dali obmedzeny pocet na 12 jednotiek ? nie , tymto ma teda urcite nepresvedcis
A nepresvedcis ma ani o opaku toho , ze starcraft 1 a starcraft 2 co sa tyka MICRA sa neda zrovnavat ani v tom najmensom kusku !! micro bolo pre starcraft kurva typicke , a vzdy vyhral hrac ktory bol lepsi , ktory bol rychly , mal kontrolu nad jeho jednotkami a celkovou agilitou a macrom . a co ukaze vyhra v sc2 ? ze clovek rychlejsie postavil jednotky , a pri suboji pouzil strasne brutalne micro pri ktorom dosahoval 400 apm , aby raz klikol na Atack-Move a pouzil funkciu pri nejakej jednotke , no v sc1 si to pekne klikol este aj rucne , musel si mat zrak a prehlad v boji aby si vedel kde mas presne aku jednotku, ale to sa v sc2 takisto vytraca , tam je to neprehladne teda naozaj dost, a nevrav ze nie !
(Dufam ze netreba pripominat ze jednotke v sc 1 mali takisto kopu abilit !! napr. defiler,queen,vessel,high templar,lurker atd. atd. atd. ... )
A prave preto , ako sa celkovo ukazovalo ze aku ma hrac kontrolu nad celou hrou vratane hry mysi a klavesnice , rychlych prstov a reflexov , pre tu narocnost sa starcraft dostal tam kde je , tam kde to proste ziadna ina RTS nedosiahla , pretoze sc bol urobeny ako narocna hra , porovnaj si to s inymi rtskami na ktore vsetci jebali , a tiez boli rovnakeho datumu , ale proste bolo to easy , a neprejavovali sa v nich ziadne specialne schopnosti aby si zvitazil , oproti sccku
No vy urcite budete aj tak trvat na tom svojom, na tej obhajobe zalozenej na tom ze je rok 2010 a teraz to musi byt uz uplne jednoduche intuitivne a primitivne ovladanie , ale potom nepopriete fakt ze sc2 si vobec nezanechalo to zakladne co malo z povodneho starcraftu tu komplikovanost , ale len obycajna tuctova rts ktora len ukradla nazov a par jednotiek .. a to jej zvysuje potencial , mne sa sc2 celkom paci , nehovorim ze je to vylozene zla hra , tesim sa ked si ju budem po robote rozbity zniceny vychutnat a oddychnut pri nej. ale nikdy to nebude to co znamenalo BW ! bw si zasluzi byt v Pg scene , ale hentoto proste je take trosku parodujuce , sice to ma peknu grafiku a pekne sa na to pozera ale neni to take ze ked pozeram na napr. idru ako hra tak ze by som si hovoril uff wtf ako pri pozerani na boxerov sc um
teraz si skor poviem ze : hm
Nieco tam proste z tej hry strasne odpadlo a chyba to tam . A myslim ze prave to , nad cim budes mat otvorenu papulu a povies si ze "skurvene gosu hrac"