StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 4:23:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 6:32:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
no na nekterych mapach ti muze litat mezi expma a mainem a ty se muzus posrat a stejne je nechytis ... a ty jednotky co hlidaj tezbu pak kurevsky chybej v utoku ...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 12:21:56 
Offline
 Profil

Registrován: úte 19. říj 2010 12:32:52
Příspěvky: 364
Bydliště: Hradec
Swen píše:
no na nekterych mapach ti muze litat mezi expma a mainem a ty se muzus posrat a stejne je nechytis ... a ty jednotky co hlidaj tezbu pak kurevsky chybej v utoku ...


Přesně tak na 30 mutu je tadle kompozice dobrá tak akorát k tomu že tě donutí kempit doma a bránit se, zatím co udělá 7. expu, chtěl jsem tím jen říct, že je podle mě lepší counter na muty blink stalker než celá satikem popsaná kompozice, kterou samo používám a śpěšně ne ale na +-30 mutů, proto teda nechápu proč tose kuli tomu bufujou, ale jak sem psal, nemam problém s patchema oni prostě vědí proč to dělají a chápu, že slovo gold nooba nemá váhu...žádnou...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 12:29:03 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
blink stalker je pekna shita obzvlaste ve vetsim mnozstvi mutalisku jedina moznost jak to zabit je storma ohledne protosse

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 13:35:24 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
hrali ste nekdy za terrana proti mutum?? Vzdyt to je nejvic easy. KDyz chcete jit do utoku tak postavite proste turrety po dvou po trech (klidne 20 turretu) a vyrazite. Turrety nemaji muty zabit, ale sdrzet nez dojde k utoku. Pokud se chcete ubranit tak staci par Thoru. Kdyz proti me jede zerg muty tak se vetsinou jen zamseju. Top platina/low dia zerg proti me nedokaze umikrovat magicbox spolecne s hromadou dalsich veci...a jedna chyba s mutama, tak dva thori udelaji vtipne kratky proces :D

Zanedar: Zajimave je ze kdyz vidim pro hrace tak jak vidi zerga s mutalisky, tak automaticky vynalezaji blink (resp. kdyz vidim pro zapasy, tak blink vs. storm tak je tak 90:10). Stalker vs. muta je porad pekelne silny, protoze mutove proste umrou....samozrejme nikdo nesmi pocitat s tim, ze 5stalkeru si poradi s 20mutama. A zase to spociva v tom, ze zerg udela jednu chybu a prijde o vsechno.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 13:43:17 
Offline
 Profil

Registrován: úte 19. říj 2010 12:32:52
Příspěvky: 364
Bydliště: Hradec
[quote="Stoky"]hrali ste nekdy za terrana proti mutum?? Vzdyt to je nejvic easy. KDyz chcete jit do utoku tak postavite proste turrety po dvou po trech (klidne 20 turretu) a vyrazite. Turrety nemaji muty zabit, ale sdrzet nez dojde k utoku. Pokud se chcete ubranit tak staci par Thoru. Kdyz proti me jede zerg muty tak se vetsinou jen zamseju. Top platina/low dia zerg proti me nedokaze umikrovat magicbox spolecne s hromadou dalsich veci...a jedna chyba s mutama, tak dva thori udelaji vtipne kratky proces :D

Souhlas, já to tak dělám a teď se zeptám asi blbě, ale nikdy sem nehrál za tosse - to sou jejich fotony tak useless, že to nemože udělat stejně jak terran s těma věžema? (to nerejpu, já to fakt nevim, mám za to že věž jako věž jen ta tosovská stříli i na ground...že by měla mít menší DPS nebo range? pak bych to chápal....asi už nic psát nebudu chyběj mi základní znalosti :oops: wtf :roll:

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 13:56:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
no co mam bohuzel zkusenosti tak ve chyvily kdy vylezu s army do utoku tak mi do baze naleti zerg s mutama vycisti pul mainu a s tim co prezije se stihne vratit jest nez se dostanu k jeho bazi kde zatim zeka zilion lingu/blingu/roachu na to se do me pustit. proste jak vylezu z baze tak sem v allinu at mam turetu kolik chcu, kor na velkych mapach a cross pozici jediny co funguje zabit zerga driv nez tech mutu udela dost takze tak cca do 15 minuty hry

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 14:25:57 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Salam píše:
Souhlas, já to tak dělám a teď se zeptám asi blbě, ale nikdy sem nehrál za tosse - to sou jejich fotony tak useless, že to nemože udělat stejně jak terran s těma věžema? (to nerejpu, já to fakt nevim, mám za to že věž jako věž jen ta tosovská stříli i na ground...že by měla mít menší DPS nebo range? pak bych to chápal....asi už nic psát nebudu chyběj mi základní znalosti :oops: wtf :roll:


Ja taky nevim, proc tossove tolik nadavaji na muty a nestavi zadne cannony do tezby, napr. v broodwaru bylo (pokud jel zerg mutaling) bezny do tezby postavit 2-3 cannony a pripadne i pozdeji archona / HT...

Mozna to je tim, ze v BW dragooni (obdoba stalkeru) nemeli blink a tady hraci spolehaji na to, ze to stalkeri s blinkem nejak ohlidaji, pak ale to chce mit venku z baze aspon jednoho obse, abyste aspon tusili, kde zrovna mutove jsou a meli tam ty stalkery nekde pobliz.


Stalker je hodne rychla jednotka a s blinkem je stejne rychly jako mutalisk (dokonce o zdibec rychlejsi, ale stalkeri jsou ground a navzajem se muzou trochu motat a brzdit), takze dokud jen toss sedi v bazich, tak s mutaliskama nemuze mit sebemensi problem, protoze primej souboj mutalisku a stalkeru vyhrajou dost jednoznacne stalkeri.
A pokud jeste toss ovlada zaklady blink mikra nebo ma u sebe sentry se stitem nebo ma lepsi upgrady (coz vetsinou ma, jeste jsem nevidel tosse s upgradama na ground horsima nez zerg na air), tak jsou to pro zergovy mutalisky vylozene jatka, aniz by toho tossovi hodne zabil.

Problem pro tosse muze nastat az kdyz se k mutum pridaji lingove/blingove, ale na to zase ma forcefieldy/zealoty/colossy...

A pokud zerg jede mass mutalisky, tak taky nemuze mit vsechno, jak jsem uz od nekterych tossu slysel, ze kdyz vylezou, tak zerg ma stejne milion lingu a na expach hromadu crawleru - na to zerg nema mineraly, takze ma budto par crawleru na kazdy expe nebo tunu crawleru na naturalce a nebo tunu lingu, ale ne vsechno.
Pokud to ma zerg opravdu vsechno, tak jste ho nechali moc rozlezt. :)

A samotny mutaling se v souboji se SROVNATELNYM protosskym deathballem taky docela rozpousti.

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 15:00:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 12. čer 2011 9:32:22
Příspěvky: 43
Bydliště: Nový Jičín
Satikus takze podle tebe je muta haras uplne v pohode balanced ? I sam blizzard to vi ze to je velky problem a co se divam na stream par top evropskych tossu tak ti s tim taky maji problem a nadavaji na to.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 15:30:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Maverick píše:
Satikus takze podle tebe je muta haras uplne v pohode balanced ? I sam blizzard to vi ze to je velky problem a co se divam na stream par top evropskych tossu tak ti s tim taky maji problem a nadavaji na to.


I kdyz se posledni dobou zameruju na zergy, stejne jsem na druhym acc random a neprijdou mi muti zase tak hrozni, mozna je to tim, ze se vetsinou snazim hrat bud agresivne a souper nema tolik prostoru k nejakymu velkymu harrasu a nebo sedim nekde v bazi s armadou a pak je to v pohode, protoze samotni mutalisci toho moc nezmuzou.

V ZvZ mam infestory/hydry/queeny, tam ty mutalisky moc resit nemusim.

V TvZ mam v mainu a naturalce (podle mapy samozrejme) 2-3 turretky a opravujici scvcka a nekde pobliz hromadu marinaku, nez tam marinaci (pripadne thor) dobehnou, tak sice treba 1, 2 nebo i vsechny 3 turretky znici, ale pochcipa mu par mutu a moc se mu to nevyplati - on prijde o gas a mineraly, ja jen o mineraly. A pokud jde nicit nejaky barracks nebo supply, tak tam jsou marinaci/thor driv, protoze tyhle budovy stavim bliz k rampe (vetsinou) a nez znici treba barracks, tak tam uz jsem (a i kdyby, tak ztrata barracksu neni zase tak hrozna vec).
Na vzdalenejsi expy stavim treba PF a pokud je mutalisk heavy, tak treba i 6 turretu.
A pokud uz ma mutalisku 30, tak ja uz jsem vetsinou na 3-4 bazich a uz to pro me neni takovej problem, proste si vyberu podle okolnosti, jestli pujdu branit bazi a nebo pujdu do utoku - v obou situacich mi neco znici, ale pak se musi pakovat - budto utyct od mych marinaku nebo letet nekam branit.

V PvZ dokud nevylezu z mainu + expy to stalkeri s blinkem ubranej naprosto bez problemu, pokud zerg necpe uplne vsechno do mutalisku (i upgrady), tak muzu klidne staklery rozdelit na dve pulky a jednu mit v mainu a jednu na naturalu.
Dal zalezi na tom, co jedu za tech - kdyz jedu DT, tak jdu harrasit expy a pokud je moc nehlida, tak muzu vesele dal sedet doma a zabrat treti, kdyz jede jen ty muty, tak z nich udelam archony a kdyz jede mutaling, tak zase ke stalkerum pridam par sentry a tak 3 colossy a samozrejme chronoboostuju upgrady, takze s upgradama nad zergem vedu...

Nevim, me osobne mutove nijak unbalanced neprijdou, mozna je to tim, ze jsem jen top dia a v masteru/gm je to jinak, ale jsou veci, ktery me ohledne balancu vadej vic :)

Mutalisk harras me vadi asi stejne jako dropy, popravde nydus mi vadi obvykle vic, ty muty nejak cekam, ale nydus cloveka casto trochu prekvapi/zaskoci :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dalsi nerf T se blizi...
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 16:19:03 
Offline
 Profil

Registrován: pon 25. črc 2011 19:11:04
Příspěvky: 156
Salam píše:
Souhlas, já to tak dělám a teď se zeptám asi blbě, ale nikdy sem nehrál za tosse - to sou jejich fotony tak useless, že to nemože udělat stejně jak terran s těma věžema? (to nerejpu, já to fakt nevim, mám za to že věž jako věž jen ta tosovská stříli i na ground...že by měla mít menší DPS nebo range? pak bych to chápal....asi už nic psát nebudu chyběj mi základní znalosti :oops: wtf :roll:

Tak Turret má 27,9 DPS, 250 hp, a stoji 100 mineralu. Cannon má 16 DPS, 300 hp a stoji 150 mineralu. Turret můžeš opravovat, Cannon ne. Tak si to zpočítej...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz