Aklain píše:
ale zas musis brat ze nebejt toho.. tak protos nema absolutni sanci proti obou rasam
a abys to odstranil tak musis odebrat injectovani larev.. a reactor u T>. navic marauder by musel mit ohodne min zivota aby se to dal mass baracks jednotek counterovat HTckama jako to bylo v BW, protoze na to ze to je bracks jednotka tak ma strasne moc HP... a strasnej dmg.... musel bys cele sc2 prekopat... me osobne by to nevadilo... nadavam na to uz od bety totiz
No vidíš, tohle mě nikdy nějak zásadně nenapadlo.. něco na tom asi bude.. Co kdyby upravili aspoň vzdálenost, do jaké můžeš warpovat od gatewaye - třeba okruh velký jako od Senzor-tower. pokud bys chtěl nawarpovat víc jednotek na jedno místo, musel bys tak učinit do místa, kde se protínají oblasti od jednotlivých gatewayí. Co si o tom myslíš?
EDIT: Mě totiž vadí, že libovolnou vzdáleností v podstatě nově vyrobené jednotky od Tosse nemusejí nikam chodit... takže při obraně se všechny seskupují okamžitě na jednom místě. Pravda, je to vynahrazeno možností jejich zásahu před dokončením warp-inu, ale stejně, mě se taky při obraně roache neseskupí u jedné hatchery, ale slejzají se z půlky mapy.