wesloo píše:
MaHi: To samozřejmě vim, ale jde o to, že je to právě skrytý rating. Mám na mysli quick match režim, který by sledoval tvůj skill, vedl si takový tvůj skrytý rating a podle něho ti přiřazoval protihráče, ale nehodnotil by nijak (kromě toho skrytého ratingu) tvoje výhry a prohry, nezařazoval by tě do žádné ligy ani divizí. Takže ano, rating by existoval, ale nebyly by žádné navenek viditelné znaky tvýho skillu (liga, pořadí v divizi, zobrazené win ratio), takže by odpadla ta přehnaná soutěživost, která vede na ladderu hráče k tomu, aby hráli tak jak hrají (alliny, cheesy a vůbec vítězství za každou cenu).
Bez jakéhokoliv zlého úmyslu ti říkám :"V tom případě hraj proti počítači" ... Nemusíš se stresovat ani řešit umístění. Pokud si totiž myslíš, že by lidi přestali hrát jako prasata jen proto, že by jim nešlo o umístění, tak si na těžkém omylu! Každý člověk chce prostě vyhrát, jsme tak stavění... a dokud pro někoho fungujou alliny a cheese, tak se vždycky ten někdo najde a bude to zkoušet liga-neliga. Proč by jinak hráli lidi třeba v customce 6pool... taky přece o nic nejde, ale někdo si prostě potřebuje pohonit ego.
Ty to můžeš vyřešit taky tak, že budeš trénovat a potom už ti ty alliny a cheese nebudou dělat problémy a nebudou tě stresovat.
Já jsem začínal v Bronzu se score 0:5 ( 4 disconety díky mému tehdejšímu netu )... a musím říct, že ta cesta nahoru byla peklo! Dobrou hru si člověk prostě nezahrál.
Dostal se mi do ruky guest pass od kámoše ( svoje jsem věnoval ) a ze srandy zkusil udělat speed run... a celé to bylo jeden velký roflestomp z mojí strany, protože jsem se prostě tak zlepšil, že už mi žádný špatně zahraný cheese allin nedělal sebemenší problémy...
Kdybych pořád jen hrál proti sobě rovným a nevěděl jak si stojím, tak bych se nikdy nezlepšil... A myslím, že právě o tom Starcraft2 je - snažit se zlepšit