StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 21:13:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:47:55 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
kori píše:
v BW byly customky lepsi, tam by se to dalo castecne vyresit.

Je fakt, ze kdykoliv jsem si dal customku v SC2, tak jsem chytil nejakyho diamonda / mastera, co se sel "zahrat" pred ladderem. To si fakt pak clovek moc nezahraje :-)



to já vlítnu do ledderu hned.

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:48:37 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 22. bře 2011 10:53:08
Příspěvky: 10
MaHi: To samozřejmě vim, ale jde o to, že je to právě skrytý rating. Mám na mysli quick match režim, který by sledoval tvůj skill, vedl si takový tvůj skrytý rating a podle něho ti přiřazoval protihráče, ale nehodnotil by nijak (kromě toho skrytého ratingu) tvoje výhry a prohry, nezařazoval by tě do žádné ligy ani divizí. Takže ano, rating by existoval, ale nebyly by žádné navenek viditelné znaky tvýho skillu (liga, pořadí v divizi, zobrazené win ratio), takže by odpadla ta přehnaná soutěživost, která vede na ladderu hráče k tomu, aby hráli tak jak hrají (alliny, cheesy a vůbec vítězství za každou cenu).

kori: Moje zařazení do goldu je taky jen založený na pěti rozřazovacích zápasech, což nemusí o mém skillu moc vypovídat, mohl jsem mít při placementu jen více štěstí (a asi to tak bude, neumim ještě ani pořádně scoutovat :D ). Takže klidně můžu brzo spadnout do nižší ligy a tam pak zažívat to, co popisuješ, což by mě od hry odradilo asi úplně (taky mi přijdou mnohem zábavnější delší makro hry). Jinak dík za nabídku, v těch časech co píšeš to ale asi moc neklapne, taky nemám moc času kvůli práci a jiným povinnostem.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:52:30 
Offline
 Profil

Registrován: ned 16. kvě 2010 22:05:13
Příspěvky: 1025
wesloo píše:
MaHi: To samozřejmě vim, ale jde o to, že je to právě skrytý rating. Mám na mysli quick match režim, který by sledoval tvůj skill, vedl si takový tvůj skrytý rating a podle něho ti přiřazoval protihráče, ale nehodnotil by nijak (kromě toho skrytého ratingu) tvoje výhry a prohry, nezařazoval by tě do žádné ligy ani divizí. Takže ano, rating by existoval, ale nebyly by žádné navenek viditelné znaky tvýho skillu (liga, pořadí v divizi, zobrazené win ratio), takže by odpadla ta přehnaná soutěživost, která vede na ladderu hráče k tomu, aby hráli tak jak hrají (alliny, cheesy a vůbec vítězství za každou cenu).


jak uz bylo uvedeno.. 99% lidi si tuhle hru koupilo s tim ze je to progaming hra " v ktere se teda budou predhanet ve vysledkach" a zavadet to co ty rikas kvuli 1% hracu... taky bych se na to vykaslal ;)

_________________
Obrázek

a uz sem lama jak svina :D :-*


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:58:50 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
wesloo píše:
MaHi: To samozřejmě vim, ale jde o to, že je to právě skrytý rating. Mám na mysli quick match režim, který by sledoval tvůj skill, vedl si takový tvůj skrytý rating a podle něho ti přiřazoval protihráče, ale nehodnotil by nijak (kromě toho skrytého ratingu) tvoje výhry a prohry, nezařazoval by tě do žádné ligy ani divizí. Takže ano, rating by existoval, ale nebyly by žádné navenek viditelné znaky tvýho skillu (liga, pořadí v divizi, zobrazené win ratio), takže by odpadla ta přehnaná soutěživost, která vede na ladderu hráče k tomu, aby hráli tak jak hrají (alliny, cheesy a vůbec vítězství za každou cenu).


Bez jakéhokoliv zlého úmyslu ti říkám :"V tom případě hraj proti počítači" ... Nemusíš se stresovat ani řešit umístění. Pokud si totiž myslíš, že by lidi přestali hrát jako prasata jen proto, že by jim nešlo o umístění, tak si na těžkém omylu! Každý člověk chce prostě vyhrát, jsme tak stavění... a dokud pro někoho fungujou alliny a cheese, tak se vždycky ten někdo najde a bude to zkoušet liga-neliga. Proč by jinak hráli lidi třeba v customce 6pool... taky přece o nic nejde, ale někdo si prostě potřebuje pohonit ego.

Ty to můžeš vyřešit taky tak, že budeš trénovat a potom už ti ty alliny a cheese nebudou dělat problémy a nebudou tě stresovat.

Já jsem začínal v Bronzu se score 0:5 ( 4 disconety díky mému tehdejšímu netu )... a musím říct, že ta cesta nahoru byla peklo! Dobrou hru si člověk prostě nezahrál.

Dostal se mi do ruky guest pass od kámoše ( svoje jsem věnoval ) a ze srandy zkusil udělat speed run... a celé to bylo jeden velký roflestomp z mojí strany, protože jsem se prostě tak zlepšil, že už mi žádný špatně zahraný cheese allin nedělal sebemenší problémy...

Kdybych pořád jen hrál proti sobě rovným a nevěděl jak si stojím, tak bych se nikdy nezlepšil... A myslím, že právě o tom Starcraft2 je - snažit se zlepšit

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 15:02:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 16. pro 2010 21:35:08
Příspěvky: 111
wesloo píše:
MaHi: To samozřejmě vim, ale jde o to, že je to právě skrytý rating. Mám na mysli quick match režim, který by sledoval tvůj skill, vedl si takový tvůj skrytý rating a podle něho ti přiřazoval protihráče, ale nehodnotil by nijak (kromě toho skrytého ratingu) tvoje výhry a prohry, nezařazoval by tě do žádné ligy ani divizí. Takže ano, rating by existoval, ale nebyly by žádné navenek viditelné znaky tvýho skillu (liga, pořadí v divizi, zobrazené win ratio), takže by odpadla ta přehnaná soutěživost, která vede na ladderu hráče k tomu, aby hráli tak jak hrají (alliny, cheesy a vůbec vítězství za každou cenu).


Hlavne mi to pride jako naprosta zbytecnost. Naco zavadet matchmaking system bez jakychkoliv viditelnych vysledku. Kdyz ti vadi ladder tak staci proste jit nekam na channel, napsat 1v1 gold(bo whatever) a myslim ze nekoho vzdycky najdes..

A to ze na ladderu vsichni hraji cheesy ma svetlou stranku, nez se dostanes nahoru, naucis se to dobre branit, jen to chce pekelnou trpelivost a nervy(.

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 15:09:33 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Nevím proč někomu vadí zrušení zobrazování proher, když stejně většinou je budou mít kolem 50% a sledovat jestli mám wl ratio 53,6 nebo 53,7 je hloupé. Motivovat by vás měl spíš postup do vyšší ligy.

K ladderování: Když mám loosing streak, ták du hrát 2v2 nebo nějakou trénink hru. Když se vám nedaří dlouhodoběji, tak je lepší přestat hrát ladder a jen trénovat v customkách, poté se vrátíte na ladder, váš skill bude větší a nějakou dobu si to budete v poho dávat, sebevědomí také větší.

Starcraft 2 byl vždy založen na "kompetitivním multiplayeru" a málokdo si ho koupil na singl.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 15:12:34 
Offline
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 18:59:22
Příspěvky: 323
A na co mazat pocet proher, kdyz je videt celkovy pocet zapasu? Ja v tom fakt nevidim zadny prinos. Jestlize mam 1000 her, tak je stejne jasny, ze budu mit tech +/- 500 proher, tak proc to schovavat? Fakt nevim, jak to nekomu muze v necemu "pomoci" :?:

Btw, treba pro me to je dobrej ukazatel, zda se zhorsuju / zlepsuju (zvlast po brutal nim loss striku) a vidim to na jednom cisle. Prece to ted nebudu pocitat z replayu?

_________________
Obrázek


Naposledy upravil kori dne úte 22. bře 2011 15:17:39, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 15:13:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 22. bře 2011 10:53:08
Příspěvky: 10
Aklain:
Tohle si myslim neni pravda, alespoň ne ty čísla, která střílíš.

MaHi, Pride:
Jasný já vám rozumim a máte vlastně pravdu, ono ta soutěživost má taky něco do sebe a tvoří půlku, ne-li celé kouzlo hry. Mě spíš vadí některé projevy téhle soutěživosti na ladderu. Napadlo mě, že by to mohl řešit právě quick match režim bez ladderu a chtěl jsem vědět, jaký na to máte názor a jestli jsem jediný, koho pro přílišnou kompetitivnost quick matche na ladderu odrazují. Ale jak píše MaHi, lidi by i tak měli potřebu si honit ego. I když aspoň by ta míra nebyla taková. V každém případě to Blizzard neudělá, myslel jsem to jen hypoteticky.

Takže jasný budu hrát ladder (před tím asi potrénuju v customkách, jak píšete), akorát se musim naučit oprostit se od toho pocitu "probůh hraješ o body tak se sakra snaž" :D


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 15:28:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 16. pro 2010 21:35:08
Příspěvky: 111
Weezing píše:
Nevím proč někomu vadí zrušení zobrazování proher, když stejně většinou je budou mít kolem 50% a sledovat jestli mám wl ratio 53,6 nebo 53,7 je hloupé. Motivovat by vás měl spíš postup do vyšší ligy.

protoze nekoho treba zajima jak si stoji, jestli se zlepsuje, etc. Ten rozptyl je mnohem vetsi, sam sem mel jeden cas ratio pres 60% a stejne tak sem videl lidi co pomalu padali pod 40%.. takze to ukazuje dost.
A jak uz sem psal vys, bral bych hlavne w/l proti jednotlivym rasam, aby clovek videl proti ktere rase ma nejslabsi hry, jestli se zlepsuje etc. Omezovat statistiky kvuli tomu, ze by se par lidi rozplakalo, kdyz uvidi svoje skore, je blbost

Ligy sou treba mne osobne naprosto volny.. Me motivuje snaha se zlepsit.. vedet ze davam neco co sem driv nedaval, ze uz nedelam chyby, ktere sem delal driv. Jestli mam v brofilu cvocek, ptacka nebo hvezdicku me ani v nejmensim nezajima

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 15:33:17 
Offline
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 18:59:22
Příspěvky: 323
Ligy mi prijdou pekne demotivujici :-D V ty moji maj ty dole 0 - 200 bodu a od 40 mista maj vsichni 2,5K bodu. Uz vidim, jak to ty dole motivuje :-D Ale ted se to smaze, tak to treba doda odvahu :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz