StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 16:07:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Patch 1.3.0
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 8:39:39 
Offline
Moderátor fóra
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: ned 07. bře 2010 3:10:14
Příspěvky: 219
Bydliště: Most
Na NA testovacích serverech byl spuštěn obsáhlý patch 1.3.0, který obsahuje mnoho zajímavých změn.

http://us.battle.net/sc2/en/blog/2356436


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 9:06:19 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op :) Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc. Buff BC byl potřeba protože ho nikdo nepoužíval. Změna fungalu je určitě zajímavá a začně být používán i na tanky, uvidíme. Těším se na nové ikonky a grandmaster (ale nvm jestli je dobře že se hráči budou měnit až po sezoně)

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 9:40:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Mne tie zmeny naopak prijdu dost dementne.

HT bez amuletu? Co takto este znizit energiu sentry aby nevedela hodit FF, zrusit 4 interceptory vo vyrobenom Cariery a podobne? Naco su jednotky ktore su po vyrobeni useless?

Boost BC fajn... len ci to neprehnali.

Som to len ja kto ma pocit ze protossov zamerne oslabuju, aby boli "pripraveny" na nove imba jednotky z datadisku? :)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 10:03:06 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 20:48:01
Příspěvky: 36
tak.. aspon sa infestormi bude dat lepsie zmazat mech .) ale zas vs bio je 4 alebo 8 sekund citit dost......

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 10:27:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
Hurá, asi jsem nebyl sám, kdo si omylem kliknul na skupinová tlačítka a přenastavil jejich obsazení. Blizzard nám vyšel vstříc a možnost vypnutí jejich klikatelnosti implementoval.

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 11:11:41 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Weezing píše:
To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op :) Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc.


Typický názor terrana co jezdí nejspíše jen MMM. Nechápu jak můžeš říct že ten amulet je OP, vždyť k tomuhle upgreadu se člověk dostává někdy v late game a to že stále halda terranů jsou schopni i v late game jezdit jen marine+marauder+medivac proti protosským high tech jednotkám, to je vážně jen jejich blbost a je jasné že proti tomu nemají šanci. Jak by se ti líbilo kdyby si EMP pro ghosta musel zkoumat? Asi moc ne viď. :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 11:18:52 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Kdybych měl kolosa tak bych ho s radostí jezdil nebo HT..

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 11:27:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
saltazar píše:
Weezing píše:
To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op :) Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc.


Typický názor terrana co jezdí nejspíše jen MMM. Nechápu jak můžeš říct že ten amulet je OP, vždyť k tomuhle upgreadu se člověk dostává někdy v late game a to že stále halda terranů jsou schopni i v late game jezdit jen marine+marauder+medivac proti protosským high tech jednotkám, to je vážně jen jejich blbost a je jasné že proti tomu nemají šanci. Jak by se ti líbilo kdyby si EMP pro ghosta musel zkoumat? Asi moc ne viď. :)

Koukal jsi nekdy na GSL? :D tam jezdi MMMG + viking stale a vcelku jim to jde :) Korejci ten mech nejak nemaji radi :P

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 11:45:44 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
saltazar píše:
Weezing píše:
To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op :) Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc.


Typický názor terrana co jezdí nejspíše jen MMM. Nechápu jak můžeš říct že ten amulet je OP, vždyť k tomuhle upgreadu se člověk dostává někdy v late game a to že stále halda terranů jsou schopni i v late game jezdit jen marine+marauder+medivac proti protosským high tech jednotkám, to je vážně jen jejich blbost a je jasné že proti tomu nemají šanci. Jak by se ti líbilo kdyby si EMP pro ghosta musel zkoumat? Asi moc ne viď. :)

Njn a co ma T, jezdit v late na P jinyho? BC co se da nesmyslne counterovat feedbackem, nebo snad thory co se daj od P counterovat skoro vsim? :D Tim nechci rict, ze nak souhlasim s odebranim amuletu, ale spis me dostava ta casta (ne)logika, kdyz P whinujou jak to, ze T nestavi T3 jednotky proti T3 jednotkam tosse.. ;) Nawarpovat v mziku kdekoliv na mape HT co muze hned hodit storm neni zrovna slaby, ale spis by stacilo (pokud teda blizz ma potrebu do toho vubec zasahovat), aby se drazsi gate jednotky warpovali dyl, nez rovnou brat amulet. Prodlouzeni doby stimu a bunkru a oproti tomu sebrani amuletu je podle me slusnej krok jak vyrovnat T prevahu ze zacatku s P prevahou v late (i kdyz ji nekdo zpochybnuje ;) ). K tomu pro me neuplne zrejmej buff chargelotu. A u infestora nejde o nerf, ale buff jak prase. Teda pokud zustane DMG fungalu stejny, tak se tim fungalu zdvojnasobi DPS + jeste bonus na armor + jeste vic HP, no potes. A 4s stejne uplne staci, na to aby MM projeli banelingove naskrz :D

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 11:46:48 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
To snad neni možný co dělaj z infestorem na marinaka hazet 3 fungaly? OMG? Proč by sme mel davat na mech fungal kdyz mam parazita? Zabili Infestora neco podobneho jako z reaprem....

Ted sme si uvedomil ze fungal da stejne dmg za kratsi cas :oops: takze de o buff pardon :D

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Naposledy upravil Chelios dne sob 26. úno 2011 13:07:41, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz