saltazar píše:
Weezing píše:
To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op
Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc.
Typický názor terrana co jezdí nejspíše jen MMM. Nechápu jak můžeš říct že ten amulet je OP, vždyť k tomuhle upgreadu se člověk dostává někdy v late game a to že stále halda terranů jsou schopni i v late game jezdit jen marine+marauder+medivac proti protosským high tech jednotkám, to je vážně jen jejich blbost a je jasné že proti tomu nemají šanci. Jak by se ti líbilo kdyby si EMP pro ghosta musel zkoumat? Asi moc ne viď.
Njn a co ma T, jezdit v late na P jinyho? BC co se da nesmyslne counterovat feedbackem, nebo snad thory co se daj od P counterovat skoro vsim?
Tim nechci rict, ze nak souhlasim s odebranim amuletu, ale spis me dostava ta casta (ne)logika, kdyz P whinujou jak to, ze T nestavi T3 jednotky proti T3 jednotkam tosse..
Nawarpovat v mziku kdekoliv na mape HT co muze hned hodit storm neni zrovna slaby, ale spis by stacilo (pokud teda blizz ma potrebu do toho vubec zasahovat), aby se drazsi gate jednotky warpovali dyl, nez rovnou brat amulet. Prodlouzeni doby stimu a bunkru a oproti tomu sebrani amuletu je podle me slusnej krok jak vyrovnat T prevahu ze zacatku s P prevahou v late (i kdyz ji nekdo zpochybnuje
). K tomu pro me neuplne zrejmej buff chargelotu. A u infestora nejde o nerf, ale buff jak prase. Teda pokud zustane DMG fungalu stejny, tak se tim fungalu zdvojnasobi DPS + jeste bonus na armor + jeste vic HP, no potes. A 4s stejne uplne staci, na to aby MM projeli banelingove naskrz