CakeCatSheriff píše:
ok takže co se týče mutů v PvZ:
Není potřeba dělat stargate. Ve skutečnosti, pokud začnete warpovat stargate až ve chvíli, kdy vidíte mutalisky je už stejně pozdě, takže:
1) Scout. Jakmile vidím spire, cannon nebo možná i dva za každou mineral linu, záleží jestli na to máte.
-----------------------
2) To hlavní - pressure.
Pokud necháte zerga dronit až na mutalisky, pravděpodobně prohrajete. Já poslední dobou jedu build podle Incontrola - double gas, hodně sentries, 3gate expand 4gate forge robo, ale klasický 2-3gate robo funguje proti zergovi perfektně, důležitý je na zerga neustále tlačit, aby nemohl dělat drony. Pokud hrajete PvZ, snažte se nikdy nemít armu sedící na vaší expě, killujte scout lingy na watch towers, overlordy, naznačujte útoky a pak se zase stáhněte, pokud nemáte dostatečnou armu, aby vám nesnipnul expu.
Pak se podívejte na repaly - když sedíte v bázi, zergovo production tab jsou čistě drony.. vylezte ven se svojí armou, zastřelte mu overlorda a naznačte, že útočíte.. Najednou místo 8 dron letí 16 lingů, který mu budou úplně na hovno, protože vy se můžete kdykoli stáhnout.
Mohl by si sem prosím hodit nějaký svůj replay nebo až nějaký odehraješ, rád bych se na to podíval. 3gate + robo je si myslím standartní build použitelný prakticky proti všemu, nemá výrazné slabiny ale ani výrazné klady, prostě funguje.

Určitě proti zergovi zkusím tu pohyblivost s armádou, dělám to přesně jak říkáš, čekám na nějakém místě kde mám výhodu terénu a pak jdu do útoku, což je fakt asi chyba.