Ad Balty a map control protosse: P nepotrebuje kolem baze nic na mapcontrol, ma warp a obs nad T bazi / armou staci

Hra jeste vybalancovana neni, takze nektery veci OP jsou - z meho pohledu jsou to predevsim tyto:
Z:
- Z z myho pohledu nema nic, co by bylo nejak vic OP, spis bych buffnul ultry, ktery stojej trilion let casu, nez se k nim clovek dostane, miliardu surovin k postaveni a stejne jsou uplne na hovno, oproti broodwaru, kde byly celkem obavanou jednotkou
P:
- lehce OP mi prijde warp, hlavne kdyz P hraje agresivne, tak nemusi cekat, nez mu posily dorazej a muze je warpovat rovnou k nepriteli -> hlavne diky tomu je 4gate tak neprijemnej
- lehce OP lategame, kdy v bezne se vyvijejici hre proti gass-heavy armade protosse zerg prakticky nema co postavit (mass stalker+colossy + HT (+pripadne jeste archon)> ALL)
T:
- tady je toho vic, asi nemusim vsechno vyjmenovavat, v podstate souhlasim s pralvem a vubec vetsinou lidi, kterym T op prijde (muly, opravovani, PF, medivac, thor...)
Ad whine terranu na siegetank: T ma tady vylepsenou inteligenci, takze narozdil od BW se nestane, aby treba 5 siegetanku vystrelilo na stejnyho zerglinga, kdyz na nej staci jen jedna rana + jak uz tu nekdo psal, v BW se dmg taky ruzne delil podle velikosti jednotek a typu utoku, takze ted je na tom tank dokonce o neco lip...
EDIT: Jinak pekne me stvete, zakladat (lehce

) flame vlakno o terranech, kdyz tu zrovna nejsem..
