StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je úte 26. lis 2024 22:02:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: čtv 11. lis 2010 23:27:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Stoky píše:
Balty, ty jsi opravdu expert na delani dokonale stupidnich myslenek. To co ty rikas, ze terrani na ratingu 1300 v platinum league jsou vlastne horsi hraci nez ty, protoze ty hrajes tosse. Kdyz chces srovnavat jednotky co kdo stavi, tak ano terrani casto jezdi sve core jednotky MM, toss zase Zealot Stalker. Dal tu mame HT...asi stejny pripad jako s ghosty. Dal immortal nebo kolosus, to by mohl byt treba tank, terran dal jezdi uz jen vikingy a medivaky a vlastne obcas raveny...carriery vidim snad jeste min nez BC...proste to co rikas proste nedava smysl. Kazda rasa hraje sve core jednotky, a kazda rasa hraje par dalsich podle setupu, ze toss jede immortaly a pak HT nebo colosus, malokdy obe dve. Terran zase jede medivaky, vikingy raveny, heliony, tanky. Mluvis tu o rozmanitosti hry za tosse a ze terran jezdi porad celou hru jen 6 druhu jednotek (MMMG viking a obcas tanky):D...to je vazne k smichu :D


Mno jedinou stupiditu zatím vidím v tvých příspěvcích ;) Opět jsi nic nepochopil a opět slepě a hloupě reaguješ. Nebyla řeč o rozmanitosti, ale o tom, že terrani jezdí hlavně bio a to i v late game a nejezdí skoro vůbec mech, pořádně tanky a thory, který jsou na stejný úrovni jako immortálové a colosové. Čili bojují ve směs dost často s low tech army proti high tech. Dále taky je řeč o micru, jelikož terrani nejsou moc zvyklí microvat, když se takovej terran někde objeví, tak ta hra je většinou někde jinde úplně a HLAVNÍ téma o ke kterýmu jsem já psal, bylo o vyrovnanosti P a T v late game a o tom, že kdyby T více mechovali než jeli bio v late game, tak ta hra je krásně vyrovnaná a že nevyrovnanost není ve hře, ale způsobu hraní, navíc T má v late game jasnou převahu v map controlu, což je obrovská výhoda. Ale opět díky za tvůj zcela zbytečnej příspěvek, kde jsi akorád zas házel špínu okolo, ale sám žádnou svojí myšlenku nepřidal. ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 9:08:09 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Ak terran ide bio aj v late game, tak preto ze vie co robi. Pokial sa nebavime o low ligach, tak musis brat do uvahy aj skill a skusenosti hraca.
Kvalitny hrac ti nepojde neuvazene na mech ked nema aspon 2 expy. Z jednej expy (main+expa) totiz dokaze uzivit len 3 faktory. Cize vie stavat len 3 tanky subezne. Do toho mu ostavaju mineraly za ktore moze stavat akura marinu, ale uz nema plyn na medivaky. Opat upozornujem ze nehovorime o nejaky slabsich hracoch, ktory dokazu z jednej expy hrat mech a maju aj na medikvakov... lenze im tie faktory nebezia bez prestavky ;) Rec je o hracoch ktory si prestavku vo vyrobe nemozu dovolit, lebo ich super premasi.
Mech je u terrana heavy gas. Oproti SC 1 su tanky drahsie. Bio je co sa nakladov tyka velmi efektivna a mobilna armada. Skus si pozriet nejaky replay, vezmi kalkulacku a spocitaj si kolko tankov by mohol mat hrac namiesto toho bio balu a co by s nim asi spravila toss armada na ktoru sa v tej hre pozeras. Potom zistis preco sa hrava bio.
Na prechod na mech musi byt vhodna situacia a dostatok casu. Par kolosov s blink stalkermi ti z tankov narobia kopu srotu ak ich nemas dost.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 10:45:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Balty: 1.) Terrani jezdi bio a nejedou tech (ehm medivac, viking...). To same muzu rict i ja, proc tossove nejedou vzduch a jdou jen zem (fenix je videt asi stejne casto jako tank, void ray asi stejne jako thor, a carrier jako BC). Rozhodne je to o rozmanitosti. Pokud se chces hadat s fenixema nebo voidama na haras, tak ja prihodim heliony.

2.) Terrani nemikruji, dalsi vtip. Jestli mikrem nazyvas to ze musis hodit storm, tak zkus nekdy kitovat zealoty. Naprosty nesmysl od hrace ktery vidi svoji rasu jako jedinou na svete.

3.) Chces nutit terrana hrat neco co neni counterem na protoske Z/S/colosus? Siege tank, proti chargelotum je to anti counter, protoze dava friendly fire (a zealot je light a ma 150 zivotu, takze je potreba dat 3-4 rany se splashem, coz dela 9-12 sec)

Doufam ze jsem to spatne nepochopil, ale snad mi osvetlis 1.) V cem vidis rozdil, ze terran jede bio (MM) a vzduch (higher tech - medivac, viking, raven, banshee) a toss jede zem (Z/S), ale s "mechem" (higher tech - Colosus, Immortal, HT)?? ME to prijde az moc podobne...2.) Urcite me rad zasvetis do taju protosske potreby premikrovat terrana (toss musi zahrat force field, storm a pohnout colosem dopredu a dozadu - to je muj pohled - a terran pouzit stim, pouzivas attack-move na zealoty, utikat ze stormu a presunout medivaky a vikingy)? Jaky ze je v tom rozdil, ze toss to potrebuje vic (nerikam, ze je terran nejak narocny na mikro, jen ze se to prakticky rovna tossovi)?...3.) V cem presne je hlavni vyhoda terrana v late game - rad bych toho vyuzil. ;)

Ale ocekavam, ze tahle debata zase skoncim tim samym, jako u chargelotu. Proste mas svoji pravdu a tu ti nikdo nevymluvi at rika cokoliv.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 11:52:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Řikal tu někdo něco o techu? Tech máš i steam pack, i maraudery, štíty atd, bavíme se o mechu, o mechanických jednotkách, který si může T navíc opravovat narozdíl od P. Proč nejedou tosové vzduch? Hmm nech mě se zamyslet, třeba proto, že už jen základní jednotka mariňák je countra na vzduch? Fenix? Proč by proboha měl P dělat na T fenixe? Další blbost kteoru nechápu je nějkaý tvůj haras s voidama/fenixama a pak zmiňování helionů, nejen že s fenixama je to skoro nemožný kvůli jakýkoli pozemní obraně, ale i ty voidi jsou v .... díky maríně takže s tímhle se na T fakt harasit moc nedá, kdežto helion drop to je jiná lahůdka, nesmírně účinná u P se tomu rovná ht drop v účinnosti.

Tak k dalšímu bodu, "jedinou na světě" ? Kde jsem něco takového řekl? Navíc tu mluvím o vyrovanosti P s T a ty řekneš takovouhle blbost, ale fajn jseš to ty, tak to už nějak ignoruju. P v boji používá dost často immorály, colose, ht a sentry, zkus si někdy zahrát proti dobrýmu T za protosse a stihat dávat FF, stormy dřív než chytneš EMP, protlačit v boji immortály dopředu, hlídat zealoty aby ti nezdrhli nebo nevběhli do vlastní stormy, couvat s colosy kvůli vikingům, kteří nemají v boji jiný cíl než je a ještě focusova stalkery na ty vikingy a někdy blinkovat se dozadu nebo k tankům. žádná sranda to zas není, T má armádu v jednom klubku, zapíná steam a posílá přes A a pak s celým klubkem jen couvá a hází EMP, žádná jednotka mu nezdrhá dopředu, v army má jen ghosta jako kastera (kterého pořád moc terranů nevyuživá dost) a celá armádu se mu healuje medivaci v boji. Dále nutit někoho k něčemu? Mě je fakt volný co si T jezděj, ale pak nemůžou nadávat na imbalanci, když si jezdí svoje bio proti colos + zealot + ht a zase mech není o tancích, ale i o thorech a s pár scv za zadkem ten thor udělá pořádnou paseku, skica myslim nedávno narazil na mech T a i přesto, že to je dobrej protos, tak si s ním moc nevěděl rady prý. Jinak k těm tankům, víš o tom, že se dají používat i bez siege modu a mají tak dokonce i větší dps?
Dále srovnáváš tu vikingy, banshee a medivaci s techem na colose immortály, ale zapomínáš na jednu podstatou věc, tohle je tossův strop, jeho high jednotky, dál už má jen careery a konec, takže pokud se medivaci a banshee a vikingové rovnají s techem na colose jak řikáš, tak tu máme pořád u T v záloze ty thory, P už teda nemá nic (BC budem brát jako rovný s careery). Mno a nakonec, v čem je výhoda T v late game? To netuším protože od začátku tu řikám, že T a P jsou v late game vyrovnaní, ale to by chtělo se naučit pozorněji číst, vlastně možná jen číst ;) Mno a ještě závěrem, balance hry není jen na bitevním poli, ale celkově ve všem, jako je možnost opravovat/léčit jednotky/budovy, map control (kde je T fakt nej), pak bonus věci jako třeba muly atd atd. Takže mi spíš ty řekni po tom až si tohle POZORNĚ přečteš, v čem je v late game T slabší pokud bude využívat thory a emp. ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 13:10:40 
Offline
 Profil

Registrován: stř 22. zář 2010 14:32:54
Příspěvky: 124
Ja som sice iba iba low liga ale myslim si ze najvacsi rozdiel v late game je ze terran kvoli svojemu makru taha za kratsi koniec ked urobi chybu.

Myslim tym to ze tak ako ma na zaciatku relativnu vyhodu v scane a mulach (relativna preto ze ked to hrac nevie dobre vyuzit tak mu to moc nepomoze - obe vidim skor ako protivahu chronoboostu a inym makro mechanikam u Z a P). Tak na konci sa chronoboost a waprgaty stavaju velkou vyhodou. V pripade ze terran urobi chybu a pride o velke mnozstvo jednotiek nie schopny ich dost rychlo nahradit, zatial co P alebo zerg maju v tomto ovela lepsiu poziciu. Predsa len v late game casto uz nie su suroviny takym problemom (a ked su tak uz je to na 80% na ceste do pekel). Skor to ako ich v pripade potreby (strata army) co najskor pretavit do efektivnej armady.

Dalsia vec je mobilita v late game. V late game casto kazdy ma dominantnu cast mapy ktoru realne kontroluje a scoutuje supera. Zerg aj T maju efektivnejsiu pasivnu obranu a mobilitu, teda pasivna obrana casto vydrzi dost dlho kym pride kavaleria. Terran ma oproti Z a P (nydus/warp/chodinie cez clif/blink) velmi mizernu mobilitu a schopnost efektivne reagovat jedine co sa da pouzit je bio a medevacky, mech je dost neprakticky.

Co sy tyka late game mikra - Ano P musi "viac mikrovat" ibaze ak to uhra tak vyhra, T ani nema moznost nic take urobiť jedine co moze skusit su naozaj ghosti, ktory su ale velmi tazky na mikro uprostred boja, preto ich vela T nevie pouzit efektivne (teda kym sa hra s ghostami cela army ide iba na AI). Storma je podla mna velmi dobra pretoze realne nici jednotky a poriadne, to ze ghostove emp zrazi stity a energy je tiez velmi dobre ale protoss ma moznost sa stiahnut velmi efektivne je len na hracovi co sa rozhodne. Terran ked sa chce stiahnut moze len udriet na stim a utiect cim sa da (len biom, vsetko ostatne zostava pozadu je vacsinou znicene).

Takze podla mojho nazoru nevyhoda T v late game je:
1. Makro/produktivita bojových jednotiek
2. Mobilita
3. v spojení s 2. efektivita pasivnej obrany
4. Mikro - P ma vacsie moznosti T a podla mojho nazoru jeho moznosti su o dost efektivnejsie nez terranske (terran si snazi si zachranit prdel zatial co P pracuje na efektivnejsom zniceny supera z pohľadu vlastnych strat.)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 13:26:39 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
:D sem rad ze jsi jen podtrhl co jsem rekl. Tak v pvnim osdstavci si mi vysvetlil, proc toss nejede vzduch...ja bych ti mohl podobne popsat proc terran nejede mech. Slovicka tech a mech zamenuju v tomhle pripade ze vyssi tech = mech ale whatever.

Koukam ze chces slovickarit "jedinou na svete" si nerekl a ja taky nikde nerekl si to udelal. Jen mi to tak pripada...a po tom co jsem si precetl ten clanek co nasledoval sem o tom presvedceny jeste vic (zase to same co jsi psal o PvT se da napsat i o TvP, ale to je ted fuk). Jinak thor je o stupinek vyssi tech nez tank, podobne jako colosus, tak tu nepis ze toss nic nema. Jen pro srovnani.

Barracks - Gateway - zakladni jednotky
Tech lab - Cybercore - tier 1,5
Factory - robo fac - tezke jednotky
armory - robo bay - thor, colosus
starport - stargate - vzduch
fucion core - fleet beacon - BC, carrier

Cimz nechci rict, ze je T a P stejny, ale chtel jsem jen ukazat ze uroven techu obou ras hodne podobna, takze to co rikas o tom ze terani maji lepsi jednotky ("Dále srovnáváš tu vikingy, banshee a medivaci s techem na colose immortály, ale zapomínáš na jednu podstatou věc, tohle je tossův strop, jeho high jednotky, dál už má jen careery a konec, takže pokud se medivaci a banshee a vikingové rovnají s techem na colose jak řikáš, tak tu máme pořád u T v záloze ty thory, P už teda nemá nic" - btw. nic takoveho sem nerekl, jen ze je to soucast slozeni armady, P ma "mech" a T ma vzduch).

A o te vyrovnanosti me nejak prisla ruzna prohlaseni co tu porad pises ty, ze na stejne urovni s tebou hrajou terrani ktery jsou vyrazne horsi, ale vyhravaji protoze to jsou terrani (nic z toho neni jen vytrzeno z kontextu ale vystihuje to myslenku)
" P nějak moc OP nad terranem, tak to si nemyslím vůbec, celý je to daný jen tím, že terrani neumí tolik microvat"
"co kde chce bliz balancovat, spíš by měl terrany naučit líp hrát jejich hru"
"Nevyváženost je podle mě jen v terranském micru a jejich ignoranci v dělání counter jednotek."

Nebudu tu na pul stranky vypisovat co vsechno terran dela v boji...zkus si to a uvidis ;) Ale dopadlo to presne jak jsem cekal...jen jsi uvedl jak si myslis, ze hra vypada z pohledu protose a nikdo ti to nevymluvi.:D

Btw. O mikru si myslim svoje...mikro v drtive vetsine nerozhoduje hry. Alespon ne ty low-mid (kde jsem porad i ja).

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 13:35:28 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Kdyz uz se tu po 1/4 roce zase flakam, poznamka - terran nejede mech, protoze je silene nemobilni. I s detekcnimi vezemi se nestihne s mechem premistit na spravnou pozici a toss toho muze relativne snadno vyuzit.
Navic diky zmene dmg tanku se mech bez pechoty totalne nechyta, takze terran nemuze mit rozmistenu pechotu jako nouzuvku proti vysadkum, tak by mu toss znicil drahy mech s chargeloty :]. Vetsinou to resi par vikingy(kdyz uz jedou mech), takze colloss je sporny(zbytecny imo). Navic tohoto(mech) terrana rozeberou blink stalkeri :].
Ano, mech terran je nejmene stejne silny, jako toss, ale pokud se da ten mech obejit, tak se terran nechyta a proto se to uz spise nejezdi :).
Add shiberius, kteryho vidim z nahledu:
To stahovani tosse je stejny problem jako stahovani terrana - ne-li vetsi. Vicemene jedine, co se vyplati stahovat jsou blink stalkeri, zbytek je pomale proti stimm pechote a tu dobry terran vzdy ma. Nebo to neutece vcas od tanku(uz vidim, jak templari efektivne utikaji :D). Navic emp ma vetsi dosah nez storm, terran ma scan a ghost ma cloak, coz je dost o hubu s par vikingy v zadech :).
Btw late-game je i vytezena mapa a tam je SAKRA problem se surovinami ;]

Snad to neni z prace moc zmatene :o)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 13:58:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
To Shibberius:
1) Mobilita s tou souhlasim, thorove i tanci nejsou zas moc mobilní.
2) makro a produktivita, to mi moc nepříjde, ta je podle mě pro T a P stejná skoro, oba musí mít svoje "factorky" na tyhle high jednotky, na low tech jednotky to je také vyrovnané, jelikož raxů můžeš mít klidně 20 v late game + reactor a děláš mariňáčky po 2
3) Tomu moc nerozumím :)
4) Když tak nad tím přemýšlím, tak micro je na stejno v tědlech spell věcech, zhruba by se to dalo asi přirovnat takto: ghost/templar, blink/steam, ff/siege mod akorád teď přichází ten rozdíl v boji, v druzích útoků jednotek, T má vše firepower, P už tam má ty zealoty co musí hlídat, immortály s hrozně malou range, navíc při chůzi stalkeři předbíhají zealoty, takže když dojde k přepadu zealoti jsou za stalkery a začátek boje jsou docela blokovaní často, to samé immortálové a pak tu je ten souboj viking/colos, kde je třeba zas focusovat stalkerama vikingy, protože colos je bezbranej. Když jsou na scéně tanci, tak musí P focusovat je, jinak udělají z jeho army fakt kaši po chvilce, s použitím emp vůbec, zajímá mě docela, jestli terani s tanky focusují třeba colose, nebo jestli vůbec na něco s nima míří, co to tak sleduju, tak ne, kdyby s nima mířili, tak si nebudou přeci střílet ani do vlastních řad, je to podobné jako s colosi, můžete je nechat killovat bio a nebo s nima jít sundat tanky, který ničí vaši army. Kdyžbych to shrnul, tak P micro je těžší ani ne počtem prvků, ale spíše velkými rozdíli v range a rychlosti jednotek oproti T.

To Stoky:
Barracks - Gateway - zakladni jednotky
Tech lab - Cybercore - tier 1,5
Factory - robo fac - tezke jednotky
armory - robo bay - thor, colosus
starport - stargate - vzduch
fucion core - fleet beacon - BC, carrier
Díky, že tak blbě čteš a zopakoval jsi přesně to co tu řikám celou dobu
, ;) že to je vyrovnaný, a že terran by měl jet i thory pokud chce ustát colose a ne jezdit základní jednotky proti stropu u P.
Najdi mi jednu větu kde řikám, něco, že terran je OP, že vyhrává jen proto, že je terran, žádnou takovou si nepamatuju, takže moc rád se omluvim všem T pokud jsme někde něco takového řekl ;) , jediný co tak asi, že terran to má v boji lehčí, což mi příjde a T jsem si už taky zkoušel, vlastně prvně jsem hrál chvíli za ně. Mno a ty jsi jako vždy udělal to samé, měl hromadu řečí, ale neřekl nic konrétního, požádal jsem tě, aby jsi mi vypsal, v čem má terran v late game oproti P nevýhodu a zas jsi to neudělal, stejný, jako když s chargelotama jsem nabízel ti hru, aby jsi to sám viděl, také jsi na to už nezareagoval.

To Deacon: Celkem souhlasím, jen s tím mechem a jeho "křehkostí" proti přepadení, přeci jen má T scany a ty senzor tower a díky ním můžeš vědět docela dobře o nějakým harasu nebo útoku, pokud chce T mobilitu, tak musí jet třeba BC, oni HT a immortálové taky nejsou moc mobilní, řekl bych, že stejně jako třeba thor.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 14:35:55 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Balty píše:
...
To Deacon: Celkem souhlasím, jen s tím mechem a jeho "křehkostí" proti přepadení, přeci jen má T scany a ty senzor tower a díky ním můžeš vědět docela dobře o nějakým harasu nebo útoku, pokud chce T mobilitu, tak musí jet třeba BC, oni HT a immortálové taky nejsou moc mobilní, řekl bych, že stejně jako třeba thor.

Mech neni krehky(no az na situaci bez pechoty proti chargelotum), terran je krehky, protoze nestihne mech premistit proti warp prismu, i kdyz ho uvidi priletat. Ani si k nemu newarpne jednotky. Takze bud ho bude mit rozmisteny na vetsi plose, takze sice ano, nebudou efektivni dropy, ale utok na spravnem miste prorazi linii(proto taky mech terran se snazi byt agresivni a co nejdriv se nastehovat az kam ho toss pusti, aby musel pokryt co nejmensi prostor, ukolem tosse je prave vyuzit mobilitu blink stalekru/upg warp prisma a snazit se ho tlacit do mobilni pechoty, ktera to neda) nebo ho umisti na klicovou pozici pro bitvu(zuzeni uprostred lost temple) a vicemene bude doufat, ze toss nepoleti s papirovym modelem letadylka warpovat do zakladny(i s dobrou detekci tomu proste nezabrani, nestahne jednotky vcas, bio je mobilni a vetsinou je tak nejak vsude, tohle s mechem dost dobre nejde).
BC je pomaly. Vyhoda mobilni armady je, ze je "vsude". Idealnim prikladem jsou reaperi s nitro packem, mutaliskove a blink stalker/phoenixove. Jako P to znam dost dobre se stalkery, pribehnu nekam, kde obrana neni tak hrozna, blink, demolice par supply depotu/jednoho dvou tanku/ par scv, pribiha mech, blink away a hura na expu/dobit stity. Tohle fakt funguje :). V mensi obmene i s phoenixy, ale ty vyradi ze hry blba vez :)).

Edit: pokud jsem to jenom blbe pohopil, cos napsal, pak jako bych nic nepsal :o)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 15:13:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
deacon píše:
...

Pochopil jsi to, tak jak to bylo myšleno. ;) Trochu to teda rozeberem, aby byl T mobilní potřebuje bio, okey souhlas, P má svoje stalkery s blinkem, ti jsou dost mobilní, ale pořád je tu otázka zbytku army, P má nějaký stalkery, T má nějký bio, ale pořád tam P má své immortály/colose, takže by i T měl mít nějaký tanky thory ne? Aby se síly vyrovnali, pokud by P jel jen stalkery, tak ho mech T smete když zaútočí, pokud pojede T jen bio, tak ho zas smete P s colosi logicky. Čili oba musejí jet vyrovnanou army, kde musí mít dobrý poměr jednotek mezi mobilitou a sílou, ani jeden z nich nemůže jet čistě co nejvíc mobilní army, protože by zas nebyla dost silná při velkém útoku. Takže si T nemůže v late game dovolit jet čistě jen bio s pár vikingy, protože to není dost silný a musí teda zákonitě prohrát, pokud jsou oba hráči na stejném skillu. Jak ty řikáš, mech musí dělat na P pořád tlak, což v podstatě musí už od začátku hry, je to stejné jako PvZ, kde zase P musí dělat tlak na Z, jinak se mu rozleze po celé mapě a přemakruje ho, muti mu budou ničit expy atd.
Jak ty teda vydíš late game TvP, je to nevyrovnaný, že terran nějak trpí, nebo častější prohry terranů jsou spíš jen v tom, že P jede svoje high jednotky, kdežto T se spolehá na své low a také málo využívá emp, rozhodně ne tolik jako P stormy?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz