StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 10. bře 2025 14:12:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: pát 01. říj 2010 16:28:28 
Offline
 Profil

Registrován: úte 21. zář 2010 0:41:02
Příspěvky: 59
9 depo
11 rax (kasarna)
100% rax+dva marine
13 depo
13 plyn
100%plyn=3marine+25 gas tech lab
15 orbital command+prvni mula
16 prvni marauder
17 rax +stim
18 dostav 1x techlab
20 rax + tech lab
21...
26 factory

vzdy to jednu tak ze mam 0 mineralu a 0 gasu prostě ždimu zasoby miner. a gasu ždimu to co nevice jak to jde,
wall je u toho hodne riskatni ale pokezde mě to vide že dobehne rush a akorat těsně dokoncim 13depo ale uz mam dvě mariny a odrazení je jednoduche po te vim ze pokud mu rush nevide pokusise o druhy a kdyz dobehne ze zealotama tak uz mam minimalne 4mariny a 2maraudery
a kdyz sem za zdi pak staci pockat na stim a jdu do utoku vecinou to delam po jeho neuspechu me ohrozit po faktory stavim hned engin.bay a hazu jeden turret k ke zdi a k comadru kdyby ho napadl dark templr..... ale dulezitost scouting je na miste musite vedet co dela protivnik je to uplny zaklad.....dobre je vedet jakou mam obranu zakladny dropnu ze dva tanky a prejet k nemu neni na skodu trochu mu oslabyt eko a nebo misto prvniho marauderu jet repre a napadnout mu eko.....

_________________
Obrázek

Sem Bronzak a nestydím se za to


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: pát 01. říj 2010 16:46:23 
Offline
 Profil

Registrován: úte 21. zář 2010 0:41:02
Příspěvky: 59
Gappo píše:
Jeremiasz píše:
Yarin píše:
Po precteni veci jako terran je nejnarocnejsi na micro, zealoti se nedaji marauderama kitovat a zealot rush owni terrana mi zaclo cukat v koutku...


a z toho si mam vzit co? pro me to na micro proste narocny je, tak na tom pracuju, porad ale nemam counter. Jedina pro me pouzitelna rada za kterou dekuju (a ktera neprisla od tebe) bylo SCV autorepair wallu, coz mi pomuze se ubranit, ted jeste vymyslet fungujici coutner attack aby me nelocknul v bazi.

btw vsiml jsi si drobneho rozdilu me ligy a te tve? ;)



uplne s tebou souhlasim, tohle me take sere ... clovek se na neco zepta, a nic se nedozvi ... pac to prece teran musi davat :D


Nevis o nejake strance ci linku na forum kde by bylo rozebrane co counteruje jakou jednotku....resp. jak to je, co countruje jakou jednotku a naopak :D



http://eu.battle.net/sc2/en/game/

_________________
Obrázek

Sem Bronzak a nestydím se za to


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: pát 01. říj 2010 18:51:59 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 13. zář 2010 16:22:39
Příspěvky: 53
Proti zelí by se mělo jít ubránit i klasickým buildem 10suply, 11nebotaknějakrafinery(prostě aby jsi měl po dostavění racks 25 gas na tech lab) 12racks, pak tusim 14 nebo 15suply a dalsi racks s techlab a jet ze zacatku jen maraudery, pokud cekas zealot rush. S jednou rafinerkou by melo byt v pohode je pumpovat a porad a jeste vyzkoumat conussive shells... a tipuju, ze pokud toss neni uplny idiot tak kdyz dojde k wall a zpoza strlili tak 6 marauderu, tak se zase stahne. Ale protos by mel jit bez problemu sundat i rychlym pushem jenom marauderama, na to ze zacatku nema counter, bylo na to i nejake video tusim od Huskyho, ze marauder si vsechny gateway jednotky dava ke svacine.

_________________
Obrázek[/url]


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: pát 01. říj 2010 18:53:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 13. zář 2010 16:22:39
Příspěvky: 53
A co co countruje se clovek muze dozvedet podle blizz i v tech prvnich 3 challenge

_________________
Obrázek[/url]


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: pát 01. říj 2010 21:59:47 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:32:49
Příspěvky: 9
Morte píše:
Proti zelí by se mělo jít ubránit i klasickým buildem 10suply, 11nebotaknějakrafinery(prostě aby jsi měl po dostavění racks 25 gas na tech lab) 12racks, pak tusim 14 nebo 15suply a dalsi racks s techlab a jet ze zacatku jen maraudery, pokud cekas zealot rush. S jednou rafinerkou by melo byt v pohode je pumpovat a porad a jeste vyzkoumat conussive shells... a tipuju, ze pokud toss neni uplny idiot tak kdyz dojde k wall a zpoza strlili tak 6 marauderu, tak se zase stahne. Ale protos by mel jit bez problemu sundat i rychlym pushem jenom marauderama, na to ze zacatku nema counter, bylo na to i nejake video tusim od Huskyho, ze marauder si vsechny gateway jednotky dava ke svacine.


jo to je hodne smutny kino


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 10:42:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 15:15:47
Příspěvky: 149
Yarin píše:
Btw jeste rada jak spravne kitovat. nenaklikavej jen jednoho zealota. Zmackni ''A'' a klikni kousek za ne, couvni a takhle to opakuj nez ze zealotu zbyde jen barevnej oblacek, hlavne se nenech zahnat nekam do kouta, snaz se kitovat na otevrenym prostoru, jinak utec na vhodnejsi misto.
a nemusis klikat ani za ne, staci A-klik hocikde na obrazovku ... ak su zealoti najblizsie zo vsetkych na dostrel (co asi budu) tak tvoje jednotky po nich vystrelia tak ci tak

_________________
All your base are belong to us


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 13:40:54 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Bubla píše:
9 depo
11 rax (kasarna)
100% rax+dva marine
13 depo
13 plyn
100%plyn=3marine+25 gas tech lab
15 orbital command+prvni mula
16 prvni marauder
17 rax +stim
18 dostav 1x techlab
20 rax + tech lab
21...
26 factory

vzdy to jednu tak ze mam 0 mineralu a 0 gasu prostě ždimu zasoby miner. a gasu ždimu to co nevice jak to jde,
wall je u toho hodne riskatni ale pokezde mě to vide že dobehne rush a akorat těsně dokoncim 13depo ale uz mam dvě mariny a odrazení je jednoduche po te vim ze pokud mu rush nevide pokusise o druhy a kdyz dobehne ze zealotama tak uz mam minimalne 4mariny a 2maraudery
a kdyz sem za zdi pak staci pockat na stim a jdu do utoku vecinou to delam po jeho neuspechu me ohrozit po faktory stavim hned engin.bay a hazu jeden turret k ke zdi a k comadru kdyby ho napadl dark templr..... ale dulezitost scouting je na miste musite vedet co dela protivnik je to uplny zaklad.....dobre je vedet jakou mam obranu zakladny dropnu ze dva tanky a prejet k nemu neni na skodu trochu mu oslabyt eko a nebo misto prvniho marauderu jet repre a napadnout mu eko.....

Doporucuju proti tossovi experimentovat s extrarychlou helionou, donutis ho tak jit pro stalkery a zcela eliminujes zealoty. Toho dosahnes ref pred raxem, po dostaveni raxu mas penize na cc i factory

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: ned 03. říj 2010 12:26:31 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Rad pridam svoji trosku za terrana (+/- 1100 platinum; zacinal sem v bronze):

Proti zergum (mel sem v gold veliky problem s baneling bustem):
Zacinam casto harasem bud fast helion a nebo reaper, protoze tim donutim protihrace jit muta, rouce nebo hydry.
hellion: 9depo, 11factory, 12 rax, cca 15 factory (casto jeste delam swap s raxem pro tech lab a vynalezam igniter, osvedcilo se mi to vic nez reactor double helion)
trosku cheesy reaper: 9rax, 9factory, 11depo, 11 techlab, 12-13 reaper (vetsinou tak v case 2:30)

Proti tossum:
Zealot rush: vcas postaveny wallin (vzdycky se to da stihnout!!!) + par SCV na opravu zdi. Pak vetsinou prechod na MMM-ball.

Muj progres problemu pri prochazeni ligami:
fast ling (6pool) - scoutovat + wallin
Zealot+stalker+sentry - MM+EMP
Muta - Vcas turets do tezby, dost marinaku se stimem a proti mass muta "Thor is here."
Baneling bust - helion nebo reaper
soucasny problem je efektivne zvladnout colosuse...in progress (samozrejme viking micro, ale pracuju na tom)

Co se tyka kitovani, tak nevim jak ostatni hraci, ale temer nepouzivam focus fire. Proste s jednotkama bezim a v intervalech strelby zmacknu S. Takze jednoduse to vypada S, Rclick, S Rclick, S...AI automaticky strili po nejblizsim coz staci ;)

Jen dodam, neveril jsem tomu, ale opravdu je neuveritelne dulezite neustale delat SCV (pochopil jsem to az jako top gold). a neustale znamena NEUSTALE (az do poctu cca 80). Pokud mate 12minutovou hru tak to je 12minut=720sec. 720-35(orbital)/17=40SCV. Podivejte se schvalne na to kolik SCV na konci mate vyrobenych a pokud je to mene tak replay a koukat celou dobu jen na CC a vzdycky kdyz se SCV nedela, tak pauza a prozkoumat duvod (casto je to bitva nebo neco podobneho...ale nekdy clovek proste zapomene).

Jinak jsem sice terran ale hraju prakticky bez tanku...od silver ligy jsem jich postavil dohromady tak 10...nejak me nebavi a nuti me vymyslet "nove" veci, nez v TvT tank viking :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: pon 04. říj 2010 4:08:28 
Offline
 Profil

Registrován: úte 21. zář 2010 0:41:02
Příspěvky: 59
Stoky píše:
Rad pridam svoji trosku za terrana (+/- 1100 platinum; zacinal sem v bronze):

Proti zergum (mel sem v gold veliky problem s baneling bustem):
Zacinam casto harasem bud fast helion a nebo reaper, protoze tim donutim protihrace jit muta, rouce nebo hydry.
hellion: 9depo, 11factory, 12 rax, cca 15 factory (casto jeste delam swap s raxem pro tech lab a vynalezam igniter, osvedcilo se mi to vic nez reactor double helion)
trosku cheesy reaper: 9rax, 9factory, 11depo, 11 techlab, 12-13 reaper (vetsinou tak v case 2:30)

Proti tossum:
Zealot rush: vcas postaveny wallin (vzdycky se to da stihnout!!!) + par SCV na opravu zdi. Pak vetsinou prechod na MMM-ball.

Muj progres problemu pri prochazeni ligami:
fast ling (6pool) - scoutovat + wallin
Zealot+stalker+sentry - MM+EMP
Muta - Vcas turets do tezby, dost marinaku se stimem a proti mass muta "Thor is here."
Baneling bust - helion nebo reaper
soucasny problem je efektivne zvladnout colosuse...in progress (samozrejme viking micro, ale pracuju na tom)

Co se tyka kitovani, tak nevim jak ostatni hraci, ale temer nepouzivam focus fire. Proste s jednotkama bezim a v intervalech strelby zmacknu S. Takze jednoduse to vypada S, Rclick, S Rclick, S...AI automaticky strili po nejblizsim coz staci ;)

Jen dodam, neveril jsem tomu, ale opravdu je neuveritelne dulezite neustale delat SCV (pochopil jsem to az jako top gold). a neustale znamena NEUSTALE (az do poctu cca 80). Pokud mate 12minutovou hru tak to je 12minut=720sec. 720-35(orbital)/17=40SCV. Podivejte se schvalne na to kolik SCV na konci mate vyrobenych a pokud je to mene tak replay a koukat celou dobu jen na CC a vzdycky kdyz se SCV nedela, tak pauza a prozkoumat duvod (casto je to bitva nebo neco podobneho...ale nekdy clovek proste zapomene).

Jinak jsem sice terran ale hraju prakticky bez tanku...od silver ligy jsem jich postavil dohromady tak 10...nejak me nebavi a nuti me vymyslet "nove" veci, nez v TvT tank viking :D



vcera sem mel par proher a cca 2-3 no dneska sem hledel jen na repley a opravdu neni na skodu se podivat proc sem vlastne prohral- spatne scoutovani, pomala vyroba jednotek malo svc- pozdejsi expa.....atd... po procviceni sem mel od te doby 7win 1loss:) tak neni opravdu na skodu se podivat vcem byl ten druhy lepsi a to se me posledni dve hry opravdu darilo ze sem hodil na nej i nuke:))

_________________
Obrázek

Sem Bronzak a nestydím se za to


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Lama gamer aka diskuse pro lamky
PříspěvekNapsal: pon 04. říj 2010 9:49:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
ano, SCV produkce je i muj problem, mivam jich tak kolem 30, coz je malo. Problem je, ze zabezpeceni expanzi je pro me trosku problem, na tom musim zapracovat.

Jinak diky moc Yarinovi, ten build pracuje proti tossum velmi dobre. jen jsem odboural harrash bez medivacu, ergo tlacim to vzdycky s vysadkem, pokud ma zazdenou bazi, nedelam vysadek dovnitr. ale hledam expanze a jeden medivac dokaze expandovani dobre zbrzdit.

porad me bavi si hrat s ghostama, prubezne stavim a upgraduju temer od zacatku, pokud neni nejakej extra otravnej zmetek. Neprudim s banshee, protoze to ho vetsinou vyprovokuje vsude stavet detektory.

proti terranovi se mi uz parkrat podarilo ho vydrbnout vysadkem uz zacloakovanyho ghosta, emp na cc a likvidaci tezeni. mel jsem s tim i uspech proti favoured zergovi a myslim ze to mi pomohlo v tom, ze nestavel kvanta mutu bo jsem mu 2x zdecimoval celou populaci harvesteru.

pak ghosta jeste pouzivam na expanze. pokud to jde, pouzivam 2 ghosti baze + ghosty a 2 nuke na ruznych mistech, psychologicky efekt to ma docela slusnej :)

bez stimpu uz nedam ani ranu. jen to chce mit dobre rozdeleny skupiny, aby sel pouzit. jednou me to stalo hru, bo jsem si pod jednicku dal grupu mariny a pripletl se mi tam jeste raven takze po zmacknuti "1" jsem tam nemel ikonu na stimp a celou army mi stihnul bez problemu rozsekat :(

potirani pocatecni rushe uz zvladam dobre. vcera to jeden ocas zkusil s proxy rax a pomerne brzo mi zacinal posilat marinu do baze. byla to ta blba mapa, kde 2x supply 1x rax nestaci k zawallovani, tak jsem musel stahnout 3x SCV a pres A je poslat proti rax. dokazali likvidovat vsechny marinaky co z toho vylezli a jeste nacali kasarny dokud se mi neudelal prvni marinak a pak uz to shodili cely (resp. horici rax odletel). Bal jsem se, ze me to zbrzdi tezbu, ale ocividne ho to stalo taky dost, podle grafu jsem meli priblizne podobny income.

jinak hodne jsem se bal vzdycky banshee rushe, ted uz vzdycky stavim aspon jednu ravenku a 1-2 vikingy a nechavam je patrolovat nad bazi. Zdalo se mi to vzdycky zbytecne drahy, ale zkusenost ukazala, ze nez stavet x missile turretek, investice 200 gass se porad vyplati diky mobilite a toss observer, templar nebo banshee uz z dosahu sensoru neutecou, navic souper nema moc sanci oscoutovat, kde je slaby misto pro jeho uspesny vysadek.

v cem mam problem tak to je tlak na jeho bazi. Treba Kulas Ravine, kde se zabarikadoval a ja nezatlacil na zacatku, protoze byl hned vedle, smrdelo to bansheem nebo MMM a kdyz jsem zjistil ze z toho nic nebude, pak uz jsem se tam nemohl prodrat a on v klidu medivacy, marinu a BC a s tim me prejel.

tak to by bylo ve zkrace vse k mym vikendovym zkusenostem :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz