StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 23. lis 2024 1:36:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: úte 14. zář 2010 12:01:52 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Já myslím, že nemá ani cenu se o tom bavit, když nikdo neví nakolik je to vážné :) navíc - jestli se nepletu - Blizzardi psali, že patch bude v půlce září, což by mělo být někdy kolem zítřka :) Tak se nechme překvapit... Snad to nezadupou, tak jako to udělali s Warcraftem ( budíž mu země lehká :) )

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: úte 14. zář 2010 17:48:46 
Offline
 Profil

Registrován: pon 02. srp 2010 12:04:23
Příspěvky: 34
To se mi libi! Uvidime kolik z toho bude pravda :). O te "nest" abilite jsem psal kdysy davno na official foru, tak je mozne ze pouzili moji myslenku :) ... drobny ego boost. I kdyz ja jsem tam navrhoval, aby jenom zvedla max pocet samoserodicich larev. Takhle se mi to zda jako moc velke zvyhodneni.

Reaper je divna jednotka. Teran se k nim dostane dabelsky rychle, skacou nahoru a dolu, s dobrym mikrem nici zerglingy a zealoty jak na bezicim pasu ... a jeste k tomu jsou efektivni na budovy. No nebudu tu brecet :).

Smrt terran scanu!! :) Jen at musi scautovat jako vsichni ostatni. Vsi line ... jenom klikaj a vidi :).


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 10:53:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Tak leak #2, kdesi z ruska :) V utery odpoledne uz bude jasno..

Maps
- Destructible Rocks have been added to the natural expansions of Desert Oasis, and the center has been narrowed.
- Various ladder maps have been added.

General
- Ground Units of type Psionic now have vision in the air plane.

Protoss
- Zealot build time increased from 33 to 38 seconds.
- Zealot warp-in cooldown increased from 23 to 28 seconds.
- Warp Prisms now unload their cargo instantly while in Phasing Mode.
- Chronoboost cooldown increased from 0 to 20 seconds.
- Dark Shrine build time decreased from 100 to 80.
- Dark Shrine cost decreased from 100 minerals 250 gas to 100 minerals 200 gas.
- Carrier cost increased from 350 minerals 250 gas to 400 minerals 250 gas.
- Carriers now spawn with four Interceptors prebuilt.

Terran
- Reaper build time increased from 40 to 45 seconds.
- Bunker build time increased from 30 to 35 seconds.
- Siege Mode damage decreased from 50 to 35, +15 armored.
- Siege Mode damage upgrades per level changed from +5 to +3, +2 vs. armored.
- Battlecruiser damage vs. ground decreased from 10 to 8.
- Calldown MULE cooldown increased from 0 to 40 seconds.
- Planetary Fortress build time decreased from 50 to 40 seconds.
- 250 mm Cannons research time decreased from 110 to 80 seconds.
- 250 mm Cannons cost decreased from 150 minerals 150 gas to 100 minerals 100 gas.
- 250 mm Cannons may now be used on friendly and neutral structures and units.

Zerg
- Ultralisk damage decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored.
- Ultralisk Ram attack removed.
- Nydus Worms can now be cancelled and refunded while building.
- Overlord base speed increased to from 0.469 to 0.938.
- Overlord upgraded speed increase from 1.875 to 2.344.
- Overlords can now use Excrete Creep while moving.
- Overlord base speed now decreases from 0.938 to 0.469 while Excrete Creep is active.
- Overlord upgraded speed now decreased from 2.344 to 1.875 while Excrete Creep is active.
- Spawn Larvae energy cost reduced to 20 from 25.

Bugfixes
- Fixed a bug that caused cloaked units to cast shadows.
- Fixed a bug where Larva would sometimes accidently die by walking off cliffs.
- Fixed a bug where a Nuclear Strike target could be hid behind a Lair.
- Fixed a bug that allowed SCVs to construct halted buildings from within Bunkers.
- Fixed a netcode bug that enabled players to warp in Immortals from Warp Gates.
- Fixed a bug that caused Random players to not see their cursor during the loading screen.
- Fixed a bug where Changelings morphed slower while coming into range of enemy units than when dropped from an Overseer over enemy units.

General
- Improved the functionality of voice chat.
- Manually queued waypoints can now be set to all 5 basic commands.
- Numerous performance and stability improvements.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 11:09:32 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
T.iN.T.a píše:
Tak leak #2, kdesi z ruska :) V utery odpoledne uz bude jasno..

Maps
- Destructible Rocks have been added to the natural expansions of Desert Oasis, and the center has been narrowed.
- Various ladder maps have been added.

General
- Ground Units of type Psionic now have vision in the air plane.

Protoss
- Zealot build time increased from 33 to 38 seconds.
- Zealot warp-in cooldown increased from 23 to 28 seconds.
- Warp Prisms now unload their cargo instantly while in Phasing Mode.
- Chronoboost cooldown increased from 0 to 20 seconds.
- Dark Shrine build time decreased from 100 to 80.
- Dark Shrine cost decreased from 100 minerals 250 gas to 100 minerals 200 gas.
- Carrier cost increased from 350 minerals 250 gas to 400 minerals 250 gas.
- Carriers now spawn with four Interceptors prebuilt.

Terran
- Reaper build time increased from 40 to 45 seconds.
- Bunker build time increased from 30 to 35 seconds.
- Siege Mode damage decreased from 50 to 35, +15 armored.
- Siege Mode damage upgrades per level changed from +5 to +3, +2 vs. armored.
- Battlecruiser damage vs. ground decreased from 10 to 8.
- Calldown MULE cooldown increased from 0 to 40 seconds.
- Planetary Fortress build time decreased from 50 to 40 seconds.
- 250 mm Cannons research time decreased from 110 to 80 seconds.
- 250 mm Cannons cost decreased from 150 minerals 150 gas to 100 minerals 100 gas.
- 250 mm Cannons may now be used on friendly and neutral structures and units.

Zerg
- Ultralisk damage decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored.
- Ultralisk Ram attack removed.
- Nydus Worms can now be cancelled and refunded while building.
- Overlord base speed increased to from 0.469 to 0.938.
- Overlord upgraded speed increase from 1.875 to 2.344.
- Overlords can now use Excrete Creep while moving.
- Overlord base speed now decreases from 0.938 to 0.469 while Excrete Creep is active.
- Overlord upgraded speed now decreased from 2.344 to 1.875 while Excrete Creep is active.
- Spawn Larvae energy cost reduced to 20 from 25.

Bugfixes
- Fixed a bug that caused cloaked units to cast shadows.
- Fixed a bug where Larva would sometimes accidently die by walking off cliffs.
- Fixed a bug where a Nuclear Strike target could be hid behind a Lair.
- Fixed a bug that allowed SCVs to construct halted buildings from within Bunkers.
- Fixed a netcode bug that enabled players to warp in Immortals from Warp Gates.
- Fixed a bug that caused Random players to not see their cursor during the loading screen.
- Fixed a bug where Changelings morphed slower while coming into range of enemy units than when dropped from an Overseer over enemy units.

General
- Improved the functionality of voice chat.
- Manually queued waypoints can now be set to all 5 basic commands.
- Numerous performance and stability improvements.


Tohle je IMHO fejk :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 11:33:42 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 11. dub 2010 23:23:34
Příspěvky: 110
jj tento druhy som uz videl, ale ani som ho sem nepostoval, pretoze uz po prvom precitani mi to prislo ako urcite fake.
Tie prve patch notes, co som postoval sa zdali byt trochu realnejsie, ale aj tak som sa uz zmieril s tym, ze aj to prve je fake :p

_________________
Bnet profile link

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 11:57:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
klayman píše:
jj tento druhy som uz videl, ale ani som ho sem nepostoval, pretoze uz po prvom precitani mi to prislo ako urcite fake.
Tie prve patch notes, co som postoval sa zdali byt trochu realnejsie, ale aj tak som sa uz zmieril s tym, ze aj to prve je fake :p

Me zas prisel realnejsi tenhle druhej, ale rusakum neverim ani nos mezi ocima :D Cooldown na mulu a chrono zni jako dobrej napad, ale zas mi tam chybi larvova abilitka z 1. faku. V utery bude jasno. Nak bylo, nak bude.. ;)

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 12:09:09 
Offline
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 10:29:51
Příspěvky: 23
http://us.battle.net/sc2/en/blog/692221 v utery prijde patch tohle vsecko sou klasicky fake patch notes to bylo jasny budou jen ty zmeny ktery proklamovali uz pred mesicem nic vic nic min

_________________
jsem total noob ktery radi ostatnim jak hrat jeste hur


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 12:18:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Horroren píše:
http://us.battle.net/sc2/en/blog/692221 v utery prijde patch tohle vsecko sou klasicky fake patch notes to bylo jasny budou jen ty zmeny ktery proklamovali uz pred mesicem nic vic nic min

Tak zas bych rek, ze kdyby slo jen o techle par zmen, tak to mohli vydat uz v srpnu a nedelat kolem toho takovy cavyky ne?

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 12:20:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 20:01:18
Příspěvky: 54
T.iN.T.a píše:
- Fixed a bug where Larva would sometimes accidently die by walking off cliffs.


čo to?:D to sa fakt aj môže stať alebo je to nejaký joke?

_________________
protoss/zerg player
En taro Tassadar.

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Neoficialny leak 1.1 patchu
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 12:22:19 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 11. dub 2010 23:23:34
Příspěvky: 110
vzhladom na to ze je to "The first feature and balance patch", tak tam urcite bude viac veci. Co sa tyka balancu, tak mozno nie a budu tam hlavne len tie veci, ktore oznamili uz davno. Ale feature patch znamena, ze nieco do hry urcite pridaju. Co to bude to uz neviem. Mozno dokonca chat rooms.

Btw patch bude u nas v stredu. V utorok je v US.

_________________
Bnet profile link

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz