klaymanuv napad je urcite dobrej stim nejakym extra vzorcem a ty problemy s malym poctem her a podobne by se dali vyresit jednuduse.
Bud udelat nejaky minimum od kteryho by to na tom netu zobrazovalo statistiky (coz si myslim ze by nebyl problem - if pocet_her<50 atd ..
kazdej by si musel odehrat tech padesat her coz neni zas takovej problem a od ty padesatky si myslim ze to co kdo ma je odpovidajici hodnota , haluzace jsou do dvaceti her pak uz zadna vyhra neni zadarmo ..
blizzardovskej rating je opravdu kravina uz jen to ze se nezacinalo na tisicovce jako v bete kdy ten co prohraval prvni matche sel pod tisic tady proste zustane na nule a ma treba pak stejny skore jako nekdo kdo ma 5-5 protoze tomu to nejprve pricetlo za vyhry a pak odecetlo. hrac prvni mohl mit 0-5 a ma taky 0 bodu.
w/l ratio je si myslim nesmerodatnejsi udaj kterej se s vyssim poctem her uz nebude moc menit.
a nakonec to rozdeleni do lig no tak bud jednoduse budou navrchu ti co jsou v diamantu (a kazda liga bude mit svuj vzorec - zase jednoducha funkce s podminkou
a nebo se kazda lize prida nejakej index kterym se to vynasobi secte nebo vydeli to vysledny cislo
pr diamant - index * 1
platina - index * 0,8
gold - index * 0,6
silver - index * 0,4
bronze - index * 0,2
ale na to tady mame guru matikare klaymana
---
jeste bych doplnit napad udelat solo index coz by byl vyse popsany + team index , kde by byl celkovej soucet vsech tymovej her 2v2-4v4 i pres randomy
akorat by bylo asi slozitejsi to ze by se musel kazdej tym stejne jako nahore nakonec vynasobit hodnotou ty dany ligy. no a vysledny cislo by se vydelilo poctem tymu ve kterejch je aby nevychazelo treba 10x vyssi nez u jednotlivcu..
GL stim