Bohorózní. Už teď, i když sem opravdu našláplej jak kráva a jedu rychlostí světla, tak mám maximálně (! )dva loty (počítej jednoho a druhej se vyrábí) ve chvíli kdy na mě přijde zerg rush. Už v týhle chvíli když vim že hraju proti zergovi, stavim místo gate prví forge a dva kanony. Nic jinýho si se zerg rushem totiž neporadí. Takže docela vítám to, že teď nebudu mít ani toho jednoho zealota, a budu si vyndavat holuby z nosu a házet je na přibíhající šestici zerglingů...omg. A chrono boost? No já neivm, ale třeba takový MULE co má terran si s tim kldině můžou podat ruce a dělat kolo kolo mlýnský. Tam sou výhody u všech ras stejný. Zealot rush je sice silnej, ale opravdu málokdy projde tak že to způsobí pro toho druhýho leave. Páč terranwall (kterej vzhledem k zjednodušení oproti jedničce staví teď už každá lama - btw může to tak stavět každá rasa) zealot rush perfektně zabrzdí hned na začátku (s jedním mariňákem), popřípadě jeden bunkr + scv, možností je tři prd*le, rozhodně si nepřipadám jako king když du na rush a určitě to nemám v kapse.
Reaper - jako já s tim třeba trochu problémy mám, ale to jen proot že nejedu včas stalkery, reaper taky potřebuje plyn a nejde ho zas udělat tak rychle aby se na to protivník nepřipravil, nevim jak to funguje u zerga kterýho zmiňujou, ale spine crawler to podle mě efektivně řeší. V sc2 je globálně velkej problém udržení expy. Ne jen u zerga.
Se siege tankem problém nemám, je to tank, já sem na něj zvyklej z jedniček a že by se choval nějak jinak to pocit nemám, a taktika je na něj pořád stejná. Drop přímo vedle něj kam nestřílí, nebo narychlenej zealot, nebo mariňák se stimpakem.
Battlecruiser je mi buřt, sundat ho takovej problém neni pro žádnou rasu.
U zerga nevim, ultralisk je krajní jednotka a na to nedojde vždy, za tu cenu má být ultimátní, ale sám sem ho zatím nikdy nepoužil, takže nevím.
Nicméně už teď se těším na zerg rushe

Teď už protosům nezbejvá fakt nic jinýho než ty debilní kanony
