StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 18:22:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 19:10:20 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Souhlas s Klaymanem.
Si to predstavujete jak hurvinek valku, az jednou budete delat na nejakym slozitejsim projektu nez seminarku na zakladni skole, tak uvidite co tam budete mit za spousty chyb a nedostatku. Kdyby meli vyrobci her vydavat jenom 100% odladeny produkty tak by sme se nedostali kvalitou ani pres miny ve woknech :D A to nema nic spolecnyho s komunismem/kapitalismem/kanibalismem, tak to proste je:)

Nota bene kdyz by neslo neco zasadniho, ale s prominutim takova pi*ovina jako nezobrazovani obrazku pri loginu je snad ta nejneskodnejsi vec co tam vubec muze nefungovat :D

Nechci se nak zastavat Blizzu, zdrava kritika je samozrejme v poradku, ale nesmi se to moc prehanet. IMHO Blizz a Valve jsou na tom s podporou o tridu lip nez zbytek.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Naposledy upravil T.iN.T.a dne pát 27. srp 2010 1:11:19, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 20:36:52 
Offline
Moderátor fóra
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: ned 07. bře 2010 3:10:14
Příspěvky: 219
Bydliště: Most
Myslim, že ten kdo okusit jak se o své hráče a komunitu stará např. EA, tak je úplně v klidu :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 22:56:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 11. dub 2010 23:23:34
Příspěvky: 110
GoodWill píše:
Sice si z toho obvinil hexea, ale zrejme ty budes ten co sa narodil v inom svete, alebo ma male skusenosti. Toto je fakt lol.

Zaujimalo by ma ake problemy si mal s blizzardovskym supportom. Par mi ich sem prosim ta napis, potom sa mozeme o nich pobavit. To, ze sa ti, na oficialnych forach, neospravedlnia za to, ze sa ti dva dni nezobrazuje ikonka v profile, nie je problem supportu.




gp2Fx2 píše:
A ano. Ve chvíli kdy si koupím software který nefunguje, má být výrobce ochoný a má být schopný tento problém rychle a efektivně řešit. To co hlásáš je strašně komunistické (no offense). Prostě to nejde, tak se s tím smířím. Zajímalo by mě jak bys reagoval ve chívli kdy by sis koupil kupříkladu nefunční televizi (nebo lépe televizi funkční, který nebude fungovat červená barva). Taky by ses s tím jednoduše smířil?

Televizor, ktoremu nefunguje cervena farba, = hnile jablko. Neviem sice preco to nevidis, ale presne o tomto som uz pisal. To je pochopitelne chyba vyrobcu, ktora sa neda opravit nadialku a teda je potrebne televizor vymenit, alebo vypytat naspat peniaze. To, ako dlho bude trvat oprava televizoru, pripadne vybavovanie noveho, pripadne vratenie penazi, je otazka servisu/supportu (a to je to o com sa bavime). U softwaru je to podobne, lenze v tomto pripade vymena tovaru neriesi problem. Tym padom musi vyrobca bud chybu opravit, alebo vratit peniaze. Pochopitelne sa, aj pre tvoje dobro, snazi vyrobca najprv chybu opravit. Dlzka opravy/vratenia penazi, ako som uz povedal, zavisi od servisu/supportu. Nechcem sa opakovat, ale akonahle sa na blizzard obratis s problemom, vzdy ti odpovedia a budu sa snazit ti pomoct. Ak ma rovnaky problem vacsi pocet ludi a nie je to zapricinene jednotlivcom (teda hardwarom uzivatela), tak sa vyda patch, pripadne ponukne hromadne riesenie pre vsetkych.




Budzogan píše:
Treba si uvedomiť, že určity feedback by nezaškodil.

Budzogan: Treba si tak isto uvedomit, ze feedback blizzardu je ich dobra vola.


Budzogan píše:
A okrem toho je to otazka aj dobreho mena reagovať na to, že hráčom niečo nejde. V konečnom dôsledku to nemusi dopadať vždy najlepšie, a ak by sa na to uplne vysrali tak kto by nabuduce kupoval ich hry ?
Je to bohužial tak, že blizzard to ma troška slabšie, ale tak snaha tam je...

Ty to ale vidis len zo svojho pohladu. "Mne predsa nerobi problem napisat obcas nieco na forum, preco by to malo robit problem im". Ono to ale funguje trosku zlozitejsie. Na fore, sa snazia odpovedat, tak ako mozu, pricom vobec nemusia. Mas problem? Napis im mail.
"blizzard to ma troška slabšie". Slabsie ako kto? Ako ina herna spolocnost? Aka? Ako opravari televizorov? Mozno. Ale oni opravuju mechanicky problem.




Jednoducho s tym, ze ziadny software nefunguje na 100% sa treba zmierit takisto, ako sa treba zmierit s tym, ze auto sa musi opravovat, pretoze mechanicke casti sa opotrebuvavaju. Ci uz je to hra za 300 korun, alebo 3D studio max za 90 tisic. S tym, cim sa zmierit nemusis je servis/support. To ale mozes byt rad, ze mas hru od blizzardu a nie napriklad od spominaneho EA.
Neviem, ale mam pocit, ze ludia, co maju nad 20 rokov, musia vidiet, co tym myslim. A ak nie, tak bud sa este nepozreli von z rodneho mestecka, alebo ziju v bubline idealneho sveta. (Pochopitelne nemyslim nikoho konkretneho ani sa nesnazim, aby ste zacali flamovat ako male deti).

_________________
Bnet profile link

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: pát 27. srp 2010 3:15:03 
T.iN.T.a píše:
Souhlas s Klaymanem.
Si to predstavujete jak hurvinek valku, az jednou budete delat na nejakym slozitejsim projektu nez seminarku na zakladni skole, tak uvidite co tam budete mit za spousty chyb a nedostatku. Kdyby meli vyrobci her vydavat jenom 100% odladeny produkty tak by sme se nedostali kvalitou ani pres miny ve woknech :D A to nema nic spolecnyho s komunismem/kapitalismem/kanibalismem, tak to proste je:)

Nota bene kdyz by neslo neco zasadniho, ale s prominutim takova pi*ovina jako nezobrazovani obrazku pri loginu je snad ta nejneskodnejsi vec co tam vubec muze nefungovat :D

Nechci se nak zastavat Blizzu, zdrava kritika je samozrejme v poradku, ale nesmi se to moc prehanet. IMHO Blizz a Valve jsou na tom s podporou o tridu lip nez zbytek.


Ne, nepředstavuju si to jako hurvánek válku. Já sem samozřejmně vcelku normální člověk a uvědomuju si, že to nejde vydat tak aby tam ta chyba nebyla žádná od prvního dne. To o čem se tu celou dobu hádám je, že ti půlka hry nejde (to neni jen o tom že se ti nezobrazujou ikony, a achievmenty, ale o tom že nefungují trigger ability pointů v MP, že trigger ability achievmentů v offlajnu způsobují dodatečné chyby jako následná nemožnost některý achievment získat a podobně - doporučuju číst ofic fórum, je tam o tommhle problému 90 stran). Jde mi o to, že Blizzard neni schopný hráčům rozumnou cestou sdělit že to nejde. Hra má vlastní broadcast kanál, je kompletně onlajn, tak co je za problém, aby se při příhlášení napsalo - nefunguje tohle a tohle, sorry, makáme na tom, nebo to tam bylo někde napsaný po přihlášení? Polovina lidí řešila hlavní problém - co to vlastně nefunguje? Co můžu a co nemůžu? V penězích za hru platíme samozřejmně i ten support, takže tam určitá podpora nutná je a nebál bych se říct že i povinnost. Ono s tim softem je stejný jak s tim shnilim jabkem. Když to nejde, tak proč si to mám kupovat?

klayman píše:
Televizor, ktoremu nefunguje cervena farba, = hnile jablko. Neviem sice preco to nevidis, ale presne o tomto som uz pisal. To je pochopitelne chyba vyrobcu, ktora sa neda opravit nadialku a teda je potrebne televizor vymenit, alebo vypytat naspat peniaze. To, ako dlho bude trvat oprava televizoru, pripadne vybavovanie noveho, pripadne vratenie penazi, je otazka servisu/supportu (a to je to o com sa bavime). U softwaru je to podobne, lenze v tomto pripade vymena tovaru neriesi problem. Tym padom musi vyrobca bud chybu opravit, alebo vratit peniaze. Pochopitelne sa, aj pre tvoje dobro, snazi vyrobca najprv chybu opravit. Dlzka opravy/vratenia penazi, ako som uz povedal, zavisi od servisu/supportu. Nechcem sa opakovat, ale akonahle sa na blizzard obratis s problemom, vzdy ti odpovedia a budu sa snazit ti pomoct. Ak ma rovnaky problem vacsi pocet ludi a nie je to zapricinene jednotlivcom (teda hardwarom uzivatela), tak sa vyda patch, pripadne ponukne hromadne riesenie pre vsetkych.


Ano, s tím souhlasím, ale teď si protiřečíš. Teď souhlasíš s tím že support je částečná povinnost prodávajícího. Předtím jsi psal že můžem být rádi že to vůbec řešej.

klayman píše:
Jednoducho s tym, ze ziadny software nefunguje na 100% sa treba zmierit takisto, ako sa treba zmierit s tym, ze auto sa musi opravovat, pretoze mechanicke casti sa opotrebuvavaju. Ci uz je to hra za 300 korun, alebo 3D studio max za 90 tisic. S tym, cim sa zmierit nemusis je servis/support. To ale mozes byt rad, ze mas hru od blizzardu a nie napriklad od spominaneho EA.
Neviem, ale mam pocit, ze ludia, co maju nad 20 rokov, musia vidiet, co tym myslim. A ak nie, tak bud sa este nepozreli von z rodneho mestecka, alebo ziju v bubline idealneho sveta. (Pochopitelne nemyslim nikoho konkretneho ani sa nesnazim, aby ste zacali flamovat ako male deti).


K tomu autu je to špatn přirovnání. Software nemá opotřebitelné/zkazitelné součástky, pokud se nebavíme o vadných dílej od začátku. A opravdu nežiji v ideální světě, je mi dost nad 20 let a znám moc dobře na vlastní kůži co to je, když nedáš zákazníkovi potřebnou odezvu za svoje chyby. A flamujeme tady jak malé děti už nějakou chvilku, ale od toho jsou diskuzní fóra jestli se nepletu.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: pát 27. srp 2010 6:31:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Ty to mozno za problem supportu nepovazujes, ale ja kritizujem support a celu komunikaciu ako celok. Ich vnutorne delenie ma nezaujima. Sam pracujem v oblasti IT a preto viem, ze zakaznikom je jedno co vsetk osa skryva za opravou bugov a riesenim problemov. Funguje, alebo nefunguje. Ak nefunguje, tak preco a kedy to bude fungovat. Nic viac nikoho nezaujima. Jendoducho preto ze platia. Aj ja platim. Chyby chapem, ale chcem informacie.

Cize toto je prvy velky a zavazny problem so supportom. Komunikacia s klientami. Neinformuju o nicom.
Ze feedback blizzardu je ich dobra vola :) Aj takto sa da nato pozerat. Nemozu byt potom ale prekvapeny, ked ludia prskaju. Ine spolocnosti feedback maju a hraci si nato zvykli. Zeby blizzard nemal par tisic dolarov mesacne navyse aby zaplatil schopnych ludi?

Druhu vec rozpytvavat nechcem, lebo je dost sukromneho charakteru, ale to som riesil so supportom na 2 krat a aj tak sme sa nakoniec dostali k tomu ze ma poslali "nekam", lebo moj problem zacal riesit chlapik ktory moze riesit len usa a australiu. Cize vysledok ziaden a radsej som sa na nich uz vykaslal.

Ukazkou pre mna dokonaleho supportu a komunikacie s klientami je firma NCSoft. To by mal byt vzor pre ostatnych. Maju platenych ludi ktory sa staraju o komunikaciu s komunitou z hracskeho pohladu. Pisu na fora, vydavaju prehlasenia, vyjadruju sa k updatom a k chybam a HRU AJ HRAJU. Nie je problem ich najst online. Vedia teda co hracov trapy na vlastnej kozi. Dalsia vec je ze o bugoch sa nemlci. A servery tam proste stale bezia. Ak je update, hraci v hre len dostanu upozornenie ze "prebehol update, restartujte si hru". Hrat ale mozes dalej (nemusis prerusovat to co uz mas rozohrate). Skoncis lokaciu a hru si restartujes. Nie ze by si musel, ale kym nemas aktualnu verziu, tak vidis v hre len ludi ktory este tiez neupdatovali. Ak niekto tuto spolocnost nepozna, tak mozno budete poznat ich hry, za vsetky spomeniem 2. Guild Wars a Lineage.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: pát 27. srp 2010 7:09:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 03. srp 2010 9:49:14
Příspěvky: 89
Goodwill to vystihol, hlavne v druhom odstavci. ;)

_________________
Zerg
Obrázek
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: pát 27. srp 2010 7:38:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
Blizzard má servery ve Francii, tak a teď se všichni zamysleme ... ehm :D


Pracuji jako IT support v mezinárodní firmě a denně mi volají a píší lidí z jiných států, nejvíce Belgie, ale máme na starosti i Francii. Ani si nedokážete představit jako jsou Francouzi arogantní a neschopní normální komunikace mimo svůj jazyk. Neříkám, že všichni, ale z mé zkušenosti je u supportu vždy problém v lidech, ne ve strojích. Servery fungují v 99% naprosto správně, ale lidi co je obsluhují dělají chyby.

Příklad ze života (tohle se opravdu děje běžně v Belgii). V Belgii mají 7 hodinový šichty, ale jelikož firma patří Japoncům, tak musí dělat 8 hodin děnně. Nicméně, aby tuhle hodinu navíc neměli zadarmo, tak jí dostanou zpátky v dovolené. Mají tedy 6+ týdnů dovolené ročně!!! Běžně se pak stává, že si týpek vezme měsíc dovolené v kuse a to není nějakej ušmudlanej úředník, je to týpek co má na starosti v celku důležité věci ohledně serverů. A aby toho nebylo málo, tak týpek co je jeho záloha si vezme týden dovolené v době, kdy ten první týpek si užívá svůj měsíc... V tom tejdnu se posr.. jeden server, normálně by ta oprava trvala 30minut, ale jelikož se pánové nedomluvili, tak to trvalo ten týden než se pán úráčil přijít do práce. A co je nejlepší, managerům to vůbec nevadí...

Takže asi tak k pracovní morálce v Belgii/Francii.

To že ta oprava u Bnetu trvala dva dny ... buďte rádi, že ne týden :D


ps. A to víte, že když je v Belgii svátek o víkendu, tak si ho můžou vybrat v týdnu, jako by se nechumelilo? Obdoba je ve Francii.

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: pát 27. srp 2010 8:03:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Ked uz pises o perlickach, tka pridam tiez jednu ;) India.

Problem so serverom a v nastaveni sa vyznal jeden konkretny clovek (detaily neviem, mozno im chybalo heslo ktore vedel). Riesenie? Treba pockat, uz ide do prace z dediny v ktorej byva. Mobil nema, dorazit by mal o 3 dni.
wtf?

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: pát 27. srp 2010 8:21:31 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
GoodWill píše:
Ked uz pises o perlickach, tka pridam tiez jednu ;) India.

Problem so serverom a v nastaveni sa vyznal jeden konkretny clovek (detaily neviem, mozno im chybalo heslo ktore vedel). Riesenie? Treba pockat, uz ide do prace z dediny v ktorej byva. Mobil nema, dorazit by mal o 3 dni.
wtf?


Tak něco podobnéhe jsme kvůli nedorozumění měli v Rusku. Typan se zeptal jedné ruské techničky, jestli by nezajela do pobočky xy, že jim tam nejde terminál a u nich je zrovna technik na dovolené. Nejdřív se trochu zdráhala, ale pak souhlasila. Když se pak typan dozvěděl, že tam jela vlakem 36 hodiny, tak mu došlo, že je něco špatně :D

Holt to, že my máme pobočky v ČR vzdálené do hodiny, nebo dvou cesty neznamená, že to maj všude stejně. :D

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Problém s načítáním ikon a obsahu profilu
PříspěvekNapsal: pát 27. srp 2010 9:50:00 
Offline
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 10:06:39
Příspěvky: 47
Jak to vubec dopadlo, prisli na to cim to je, nebo jako minule to samo z niceho nic zaclo jit a za par dni je to tu znovu? :)
Jinak "broadcast" s novinkama ve hre sice je, ale mam pocit ze je spojenej s novinkama na webu, takze kdyby dali tim broadcastem vedet do hry hracum ze je neco spatne a chyba neni na jednotlivych PC ale u Bli$$ardu, tak by to bylo videt i na webu a to by odradili potencionalni zakazniky. Pro ne je lepsi kdyz si hraci louskaj skebli cim to muze bejt a preinstalovavaj win :lol: Zlomek lidi jde hledat info na web kde nic nenajde, dalsi zlomek se proklika na forum a dalsi zlomek se proklika k tematu problemu a dlasi zlomek pochopi, ze neni chyba u nich ale u Bli$$ardu,.... takze Bli$$ard je vysmatej ;)


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz