gp2Fx2 píše:
Ne, to by samozřejmně mělo někoho zajímat. Tohle je Ku*va kapitalistická země, a když je v kapitalismu něco na hovno, mají ti za to vrátit peníze. To že to fungje jinak je špatně a tím že se najdou lidi kteří kolem toho neustále melou ve stylu "Tak to prostě je a tak to prostě chodí", tak tím situaci akorát zhoršují, protože to korporace přesvědčí o tom, že prodávání chybného softwaru vlastně nikomu nevadí a všichni jsou an to zvyklý.
Ten postup, a to že to nejde je špatně. Pokud něco nejde, má se ti ten co ti to prodal omluvit, a ne konstatovat že to tak je, a prostě si zvykni. Samozřejmě je to můj názor, tvlj ti neberu, jen konstatuju pravdu.
Ak si myslis, ze po kupeni softwaru za X penazi, v nom bude vsetko na 100% fungovat, tak si sa asi narodil v inom svete, alebo mas malo informatickych znalosti. Ked si kupis na trhu hnile jablko a vsimnes si to az ked ho zacnes jest, tak ti za to ten predavac asi peniaze vrati, pripadne vymeni.
Ked si kupis windows7, tak si myslis, ze s nim nikdy nebude problem, pretoze si za neho dal dvesto dolarov? To, ze si za to zaplatil znamena, ze v pripade problemu by ma byt predajca schopny a ochotny pomoct, pricom v nasom pripade ma blizzard jeden z najlepsich supportov, akych sa ti v hernej spolocnosti dostane.
Ludia sa vkuse stazuju, ze blizzard neda nikomu nic vediet. Moderatori na forach su zamestnanci blizzardu, ktori najprv musia zistit, ze nejaky problem nastal a overit, ci ten problem naozaj je. Potom musia o nom povedat kompetentnym ludom, ktori to maju nastarosti. Ti ludia sa na to najprv musia pozriet a zistit, v com je problem. Za ten cas sa moderator fora vrati naspat k svojej praci a po nejakom case zisti od kompetentnych, ako to pokracuje. Niekedy v tejto dobe sa na forum napise nieco v zmysle "We are aware of this problem and we are working on it. No ETA". ETA oni nevedia, pretoze to nevedia ani ti, ktori to opravuju. Pocas celej tejto doby nie je treba na forum nic pisat, pretoze je to strata casu a nic noveho sa aj tak moderator nedozvedel. Ak trva oprava problemu dva dni tak trva dva dni.
Finta ale je, ze tato cela komunikacia s nami prostrednictvom fora, je len dobra vola blizzardu a vobec nie ich povinnost. Ich povinnostou je odpovedat na maily/dotazy pomocou supportu, ktore im ludia zasielaju. Skusal si poslat mail, ze mas tento problem? Na 100% by si dostal odpoved (pravdepodobne, tak za 2 dni, kedy by uz problem bol aj tak vyrieseny, ale odpoved by si na 100% dostal). Ak potrebujes odpoved rychlejsie, tak im kludne mozes aj zavolat. Telefon ti zdvihnu a pomoct sa ti tiez posnazia. Toto je v podstate ich povinnost, pretoze si za hru zaplatil.
Casto krat sa ale stane, ze aj ked si za nieco zaplatil, tak sa ti pomoci nedostane. To ale nie je pripad blizzardu (co mozes byt rad).
Ak je software prilis zly a prilis zle funkcny aj v case kedy sa uz predava, tak zakaznici budu nespokojni, zakaznici ho prestanu kupovat a zakaznici ho prestanu pouzivat. To je aj tvoja moznost. Ak si od nich doteraz ziadnu hru nekupil a blizzard nepoznal, tak si sa teraz poucil, dalsiu hru si od nich nekupis, pretoze vies, ze servis, support a pristup bude rovnaky. Ak si dalsiu hru kupis s tym, ze tu hru chces aj tak, pripadne dufas, ze sa servis, support a pristup s novou hrou zmeni, tak je to tvoja chyba a tvoj problem.
TLDR: nepaci sa?
1- predaj hru
2- profit
3- ???
4- problem solved