T.iN.T.a píše:
Bych chtel videt jak na 12" narves 3x tolik co na 3x 24" :)
Sirokace neni Imho jenom moderni vrtoch, ale je to prirozenejsi anzto i cloveci vyhled je vic do sirky nez do vysky. A ze CRT driv byli spis ctvercovy je asi tim, ze to tak proste bylo technologicky snazsi vyrobit.
Spis je k zamysleni, ze v dobe SC1 byla vetsina monitoru 4:3, tak velky ovladaci menu dole az zas tak nevadilo, ale v dnesni dobe sirokouhlejch LCD mit zase obri panel dole znamena ze vyhled neni ani 2:1, coz u map ktery jsou vetsinou ctvercovy neni zrovna idealni. Hl. kdyz se jeden spawne dole a druhej nahore;) Takze by bylo asi praktictejsi mit panel po boku, ale to by bylo flamu:))
obecně mají crt více nativních rozlišení, než lcd(které ma jedno a nazdar brambore). Takže přestože crt 17'' má normálně 1024*768(1280*1024 pro ty, co rády blešky), může jet v pohodě na 1600*1200(a to se bavím jenom o rozlišení, co podporují ovladače, šlo by dát i víc, ta technologie to umí, ostatně moje historická 15'' uměla 1600*1200 a že tam to vrátit zpátky byla frajeřina bez lupy :D). Nicméně ta rovnice byla 12''=3x24'', což nemožný není(že na otm nic nebude vidět už je věc jiná).
Panel na boku by zabil práve 4:3 hráče, protože si vem, co říkáš o zorném poli ty sám :). Bohatě by stačilo mít funkci na schování panelu, jak to mívají některé rts.
Širokoúhlost vs 4:3 je na debatu jinam, každé má svoje výhody a nevýhody. A že by jedno bylo jasně lepší než druhé, se tvrdit nedá(ono to nelze ani podepřít prodejností, protože kvanta lidí má širokoúhlý hlavně na filmy/seriály).
Zpět k tématu:
Běží mi dobře, sc2 se sám nastavil na 1600*1200 nejvyšší detaily, já ho krouhnul na 1280*1024, ptže nemám rád nízkou obnovovací frekvenci a blechy. I bez výhledu do stran se držím v platině :o)
AMD Phenom II x4 3.2ghz, 4gb ram, gts 250 512mb, win 7 prof. 64bit.