Zdravím,
já si vybral pomoc doktorce. Zatím to hraju na normální obtížnost.
A teď bych potřeboval radu:
Odrazil jsem všechny tři útoky a z každé osady odletěl transport a nikam jsem moc nepospíchal a ta mateřská loď Protossů mezitím vždycky vyrubala to, co zbylo z osady po odletu transportu.
Nakonec jsem zničil i tu mateřskou loď.
Chtěl jsem dosáhnout na achievement pro normální obtížnost - zachránit 3 outposty.
Myslel jsem, že stačí zachránit ty transporty, ale jaké pak bylo mé překvapení, že jsem zachránil jen jeden outpost.
Takže pokud to dobře chápu, tak musím zachránit nejen transporty, ale už samotné osady, abych na tento achievement dosáhl?
Pozn. Teď mě nebijte, ale i když je ve Starcraftu II vše krásně vyšperkované, tak pro mě měl původní Starcraft kouzlo v tom, že ve hře nebyly takové ty "čičurky" a prostě se hrála jedna mise za druhou, člověk se nemusel rozhodovat, jestli chce to a nebo tohle vylepšení, jestli se má rozhodnout pomoc tomuhle a nebo tomuhle, ale měl jistotu, že tak jak hra postupuje, tak on bude postupně získávat všechny jednotky a všechna vylepšení. Možnost volby je sice pěkná, ale jak známe z historie - příliš demokracie moc škodí.
Není nad přímou akci bez "výběrů" okolo. Takhle si člověk říká, za co utratím kredity, jestli si zvolit tohle a nebo tohle vylepšení atd. A pak si také říkám, přeci nejsem taková lama (realtime strategie hraju už od dob Duny 2), která nedosáhne na nějaký achievement (aspoň na normální obtížnost) a tak někdy hraju něco dvakrát (zvolím jinou taktiku) a to už pak dochází k rozkouskování hry a ten spád jde prostě v nivěč.
Jasně, může se na všechny achiementy vykašlat a hrát to tak, abych splnil to, co mise žádá, ale ... však to znáte...