Ja mam nejradeji zergi, jak je zrejmy z obrazku. A proc, studuju medinu, mam rad biologii zejmena pak plazy a hmyz a zergove to je kombinace vseho. A Co se tyce hrani nerad vam kazim iluze, ale 10 nejlepsich hracu sveta hraje za terrany-proc protoze v pripade znalosti mapy a rozestaveni jednotek podporenych mikrem a po ustavicnych podporach jednotek od blizzardu od verze 1.0.0 do 1.15.2 dostali prevahu bonusu v porovnani s treba zergi, ktere zhorsovali. Par prikladu-1.0.0 sidge tank 3 food cost, akademka 200min, vyroba u dost jednotek pomalejsi, battl 8 food cost, drop ship pomala, vlastne ani nevim o veci kterou by v prubehu casu terranum zhorsili. A co zerg-1.0.0 defilet 1 food cost (nobo cena 25/75 ted nevim jedno z toho), spawning pool 150 min, rychlost vylezani larev vyssi, sunka 400hp, queen rychlesji vyroba//abych nebyl jen negativista v bw sunka rychlejsi a silnejsi utok posleze teda zkrouhnuta z 400 na 300 hp, cena broodling evoluce z 200/200 na 100/100, ale zase evoluce na lurka z 125/125 v bw 1.4 na 200/200 v 1.15.2, v bw upgrade na ultrace na +2 armor a rychlost, srovnatelne s upgr goliathu +4 na utok vzduch a dalekej dostrel. U protose taky prevazovali bonusy nad postihama scaut z 300min na 275 u scauta, dragoun o 25 min nizsi cena, carrier o 2 nizi food cost + nizsi cena a mam pocit ze zrychlili vyrobu. Zdrazili upgr na storm a snizili jeho dmg, carrier a reaver masove vyrabeni intercaptor scarab atd.
Klicova otazka proc prevazovali u zergu downgrade nad upgrade narozdil od ostatnich ras? Protoze byli moc silny. Klasikou je ze hracum zvyklim ,zvlast z singlu, na strategii finalni jednotky a vykosit mapu se zdaj zergove slabi, proto je krasny je na multiplayer presvedcit o opaku
Epitaf: Nezalezi na tom jaka rasa je nejsilnejsi, protoze nejlepsi je kdyz sou vyrovnane a vyhra je v rukou hrace.