Nikdo se ti tam nemusel dostat. Stačí aby jsi se přihlásil z jiného počítače, nebo jiného přístupového bodu.
Je to zajímavé, stejný problém jsem měl zhruba před 2 měsíci. Také jsem byl takhle zablokován. Postupuj dle doporučených kroků :
- zapni antivir a spusť kontrolu, zda nemáš nějakou neplechu v PC
- podívej se, zda nemáš v emailu nastavené filtry na spam a email od Blizzardu ti neleží v koši.
- Zvol nové heslo. Vyzve tě to k zadání emailu, ověřovacích údajů (jméno, příjmení) a pak zadání nového hesla. Dosti důležité je, že musíš vědět, který email máš u Blizzardu uveden.
Tohle by to mělo spravit. Pokud se ani poté nic nestane, přeinstaluj SC2, nebo kontaktuj na skypu Support Blizzardu a jako důkaz že jsi majitelem účtu, uveď licenční čísla všech nahlášených her.
[ Já osobně jsem chytil období, kdy Blizzard zkoušel nějakou novou formu zabezpečení a trochu nešikovně zablokovali pár účtů. Tehdy jsem se odblokování dočkal hned po kontaktování Suportu, ale 20minut po odemčení byl účet znovu zablokován. Následovala ignorace ze strany Blizzardu a následně i má kapitulace. Po cca měsíci jsem se, zapomětliv, že účet je blokován, zkoušel přihlásit a ejhle, vše fungovalo. Poté dostal Blizzard jeden rozhořčený dopis nad kvalitou jejich služeb a od té doby je klid
]