StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 21. lis 2024 20:14:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: úte 20. lis 2012 21:37:11 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 18. lis 2012 13:33:27
Příspěvky: 2
Čau lidi zajímá mě jaký máte názor na nové jednotky v HOTS. Jen pro informaci moje primární rasa je zerg. Ve WOL jsem v Platině a v HOTS jsem ve stříbru. Moje makro a mikro není nic moc ale snažím se. Moje komentáře k jednotkám berte s nadhledem.

Zerg =

Swarm Host : Tato jednotka je pro mě nepoužitelná. Její cena je dost vysoká vzhledem k tomu jaké má schopnosti. Je naprosto neefektivní proti DeathBall. Ze vzduchu jednoduše zničitelná. Je pomalá a moc nevydrží. Každý schopnější hráč ji dokáže obejít popřípadě uteče locustům. Efektivní pouze proti Stalker,Marauder,Hellbat. Tuto jednotku nepoužívám z důvodu že ji nedokážu efektivně využít. Možné využití na push nebo harassment ale vždy když jsem to zkoušel tak jsem selhal.

Viper : Velice užitečná jednotka. Efektivní proti DeathBall. Spousta výborných schopností abduct,blinding cloud,consume. Cena odpovídá efektivitě. Vyžaduje dobré mikro. Každá zergská armáda by měla mít alspoň 4 vipery.

Terran =

Hellbat : Tato jednotka s kombinací Widow Mine a Marine mě dohání k šílenství. Sama o sobě není velkou překážkou roach nebo stalker jí zvládá s přehledem. Ovšem to by protihráč musel stavět jenom Hellbaty a takového jsem ještě nepotkal. Výborný proti zerglingům menší skupinka Hellbatů dokáže zdolat obrovskou grupu zerglingů jako nic což normální helion nezvládne.

Widow Mine : Tak tahle paráda platí snad na všechno. Damage je obrovský. Navíc má schopnost detekce a má splash damage. Jediná obrana která se mě osvědčila je infestor nebo Brood Lord. Pokud na mě vyrazí terran s tímhle a má u toho siege tanky a mariňáky tak to je z 95% GG.
Dají se zlikvidovat efektivně jedině pokud nejsou zakopané. Proto je mapcontrol hodně dúležitý.Chce je to odchytit někde na cestě dokud ještě nejsou zahrabané jak se zahrabou tak rychle pryč cokoli je v dosahu z toho zbude jen pyré. Tato jednotka je pro mě jako zerga čisté zlo.

Protoss =

Tempest : Pro mě je to vzdušný siege tank bez splashe. Dá se celkem snadno zabít je pomalí a nemá moc velký attack speed. Ale zato má masivní dostřel. Pokud je součástí DeathBall je to hodně mocná zbraň. Damage je taktéž slušný. Celková cena je vysoká ale zase za vzdušný siege tank to jde.

Oracle : Hodně nebezpečná hračka sloužící primálně na harassment. Větší skupinka dokáže pořádně potrápit budovy. Má parádní schopnost Time Warp čímž zpomalí všechny jednotky v místě působení. Může sloužit i jako podpora ale většinou je vídám spíše jako nástroj na harassment.

Mothership Core : Early podpora protossů. Celkem snadno zničitelné ovšem pokud to má podporu dokáže to pěkně zatopit. Hodně dobré na obranu a odrážení rushů. Popřípadě na rushe např: Mothership Core + Zaleot + Stalker to se mi jako zergovi blbě brání.

Tak to je asi vše. Těším se na vaše názory na jednotky zatím čau.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: úte 20. lis 2012 22:41:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 22:32:32
Příspěvky: 264
Bydliště: Praha
Mám dojem, že se to tu již pod názvem BETA řeší, ale budiž ....
Názor na jednotky? Všechny mají nějaké užití. Dokud bude mít Locus dmg 12 a zerg bude užívat creep a drop, bude Swarm host využíván hojně. Ne sice tak jako Infestor, jelikož ten je doslova podpůrná jednotka, ale Swarm host jistě užití najde.
Viper, pokud mu zůstane to široké spektrum abilit, viděl bych jej i jako náhradu za Mutaliska (myšleno v množství užití. Pokud se Viper osvědčí a bude zábavný pro většinu hráčů, pak by to mohlo zmenšit počet Muta harasů).

Helbat - mno, dokud jej bude možné healovat :lol: , tak si jej rád přidám do mechu.
U Widow mine moc užití nevidím. Jistě, se správným micrem a detekcí ji i zahrabanou sejme 60% jednotek. Sic je v kombinaci se siege tanky výborná, domnívám se že ten její dosah na cloak jednotky bude nejspíš nerfnut. Mimochodem, 2 supply za minu? to leda jako ochrana pěchoty, když v nepřátelském mainu ničím dropem důležité budovy. Použít jako terranský forcefield :D Neviděl jsem Terrana jenž jede mech, že by minu použil.

Tempest, ...mno, slýchával jsem před otevřenou Betou, že by měl být odpovědí na Mutalisky :lol: ještě že nám ten Carrier nechali. Užití Tempestu vidím leda v siege odstřelování těžičů, pokud oponent nemá letecké jednotky.
Oracle je hezká, ten slow efekt nádherně zabíjí micrující terranskou pěchotu. Pokud se přidají HT se stormou, nebo Sentry s FF, pak je radost s tím hrát.
MamaCore - mno, pozitivum je, že Toss nemusí brát jen Forge expu. Lze udělat jen wall z Gateway, do díry Zealota a nad ním tuto jednotku. Proti poolům a většině terranských proxy je to výborné. Je vcelku dost důležité odhadnout, kdy už potřebuji Mothership a do jaké chvíle ještě MamaCore užiji. Dost se mi s ním líbí, když jej člověk hned po vytvoření vezme a letí snipovat oponentovu těžbu. Celkem solidní psycho hra.

---------------------
Celkově betu občas zkouším. Nehraji často, není čas na rozdávání poslední dobou a trochu jsem propadl WoT, takže Sc2 je povětšinou na vedlejší koleji, avšak sem tam kouknu na nějaký stream a pár partiček dám :)
-------------------------

_________________
Obrázek

nikdo nejsme profík, hrajem tak jak se dá"
Necro#710


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2012 3:53:44 
Offline
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 18:59:22
Příspěvky: 323
Ja akorat nechapu, na co chtej P hraci beta key. Z 18 her TvP bylo 10x obycejnej 4gate, 5 her bylo MS core all ins a akorat 3x macro hra :-D Uplne vyplacany beta klice.

Takze za me TvP hodnotit nemuzu :-) Akorat all iny jsou jeste silnejsi nez predtim :-/

TvT mi prijde skoro stejny az na vetsi pouzivani reaperu na harras ze zacatku.

TvZ me bavi vic nez ve WOL. Akorat ten blind cloud by imho nemel pusobit na tanky.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2012 10:51:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 22:32:32
Příspěvky: 264
Bydliště: Praha
kori píše:
Ja akorat nechapu, na co chtej P hraci beta key. Z 18 her TvP bylo 10x obycejnej 4gate, 5 her bylo MS core all ins a akorat 3x macro hra :-D Uplne vyplacany beta klice.


tohle je důvod, proč můj prvotní zápal pro betu tak pominul. Zhruba týden od mého příchodu, kdy se do té doby z 90% používaly jednotky HotS, dorazili hráči s inteligencí vlašského ořechu. Když člověk v Betě pak jen vidí terranský MMM, bez min, helbatů...a kord když je to one base. Co jsem viděl, tossové tu MCore z větší části aspoň používali. Kombo Colossus + Tempest bylo krásným zpestřením. O tom, jak Zergové chtějí zkoušet, zda 6pool funguje i v HotS ani nemluvě.

Byl bych pro aby součástí Bety byl nějaký omezovač, jenž by nutil hráče užívat jednotky HotS jednou za 5 či 10 her. Jako takové počítadlo. Kdo to nesplní, ban na 24 hodin. Dosti lidí by to dle mě motivovalo zapnout konečně mozek.

_________________
Obrázek

nikdo nejsme profík, hrajem tak jak se dá"
Necro#710


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2012 19:09:31 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 11. lis 2010 15:18:28
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
A k čemu by ta beta pak byla? HotS neni nová hra, je to WoL s pár jednotkama navíc. Musí se hrát WoL taktiky aby se otestovalo jak proti nim stojí nový jednotky. A jestli nějakej blbec hraje six pool každou hru...tak co? Na to dneska už snad nikdo nechcípne a dostane hru do mid-game.

Jinak pro mě má zatim zdaleka nejlepší využití Hellbat. Hellion banshee do mechu je teď o dost silnější a když se do toho přidá pár min, tak si lingové vůbec neškrtaj. S Widow minama se učim a hledám uplatnění...zatim je nejvíc používám na map control a obranu před flankama a runby.

Za tosse jsem ještě Tempesta ani Oracle neudělal. :( Vůbec sem je nepotřeboval. PvZ dělám jen Immortal-sentry all in...dokud nenerfnou infestora. PvT je jak ve WoL. V PvP se mi líbí mamacore. :) photon overcharge je super obrana.

U zerga mi přijde swarm host na prd...je snadný zabít je hned po tom co chcípnou locusti a snadno se obcházej. Speed hydry super :)

_________________
Obrázek

Fanatic.547


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2012 23:16:08 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 31. bře 2011 11:54:07
Příspěvky: 59
Tak mne s a harras s Oracle celkom paci :)

_________________
Nothing worth having comes easy..


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: ned 25. lis 2012 18:47:37 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 05. črc 2010 22:13:17
Příspěvky: 176
Tempest - katastrofa. Alespoň v pozici zerga.

_________________
I'm listening...
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: ned 25. lis 2012 19:41:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 22:32:32
Příspěvky: 264
Bydliště: Praha
a co pozice Tosse? :D :D Tempest je hold jednotka šitá horkou jehlou. Já osobně jej volím jen jako podporu ke kombinaci Carrier+MCore ..

_________________
Obrázek

nikdo nejsme profík, hrajem tak jak se dá"
Necro#710


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: pon 26. lis 2012 13:07:14 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Necromancer píše:
kori píše:
...

Byl bych pro aby součástí Bety byl nějaký omezovač, jenž by nutil hráče užívat jednotky HotS jednou za 5 či 10 her. Jako takové počítadlo. Kdo to nesplní, ban na 24 hodin. Dosti lidí by to dle mě motivovalo zapnout konečně mozek.


Bullshit, když ty jednotky není nutné stavět, znamená to, že jsou zbytečné a k ničemu, takže by se mělo dělat něco s tímto, než tlačit hráče do useless jednotek ;)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Názor na nové jednotky v HOTS
PříspěvekNapsal: pon 26. lis 2012 13:58:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
deacon píše:

Bullshit, když ty jednotky není nutné stavět, znamená to, že jsou zbytečné a k ničemu, takže by se mělo dělat něco s tímto, než tlačit hráče do useless jednotek ;)


jo s tim souhlasim i v bete HotS hraju za T uplne to stejny co sem hral ve WoL, jediny co se trochu zmenilo je TvT, TvZ mech tank/thor/helion/viking kompozice , TvP MMM+G+V, TvT tank helion viking a jediny co se zmenilo ze otviram reaprama pac 1rax FE je o drzku pokud prijede par reapru ....

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz