StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 04. pro 2024 20:09:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: pát 09. pro 2011 20:07:08 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
bejvavalo

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: sob 10. pro 2011 17:43:08 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Deimos547 píše:

Takže jestli je to narážka na to že pvp je o scoutu tak dobře : 2gate/Forge/4gate(1gas)/ Tech > více lotů > chargelot/archon > více stalkerů či sentry> immicy kollosové, obsem se koukneš jestli není 4gate warpprism apod. stačí? Pak ještě mužeš scoutnout stargatu, blinkery ninja expand, je toho spousta.
Pokud jsi chtěl narazit něco jiného tak odpust, nemyslí mi to zase tolik :D.


Chtěl jsem narazit na to, že scout v PvP je docela obecná záležitost, buď víš o gas buildu a nebo víš o fast agresi, jinak víš houby. A když blbě zvolíš, tak padneš a další možný scout je jenom blbostí protivníka nebo observerem/phoenixem/halucinací. O scoutu to prostě není, je to o sakra dobrém odhadu trendů. Ten opening je nicneříkající :-)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: sob 10. pro 2011 19:42:55 
Offline
 Profil

Registrován: sob 05. bře 2011 19:57:44
Příspěvky: 72
deacon píše:
Deimos547 píše:

Takže jestli je to narážka na to že pvp je o scoutu tak dobře : 2gate/Forge/4gate(1gas)/ Tech > více lotů > chargelot/archon > více stalkerů či sentry> immicy kollosové, obsem se koukneš jestli není 4gate warpprism apod. stačí? Pak ještě mužeš scoutnout stargatu, blinkery ninja expand, je toho spousta.
Pokud jsi chtěl narazit něco jiného tak odpust, nemyslí mi to zase tolik :D.


Chtěl jsem narazit na to, že scout v PvP je docela obecná záležitost, buď víš o gas buildu a nebo víš o fast agresi, jinak víš houby. A když blbě zvolíš, tak padneš a další možný scout je jenom blbostí protivníka nebo observerem/phoenixem/halucinací. O scoutu to prostě není, je to o sakra dobrém odhadu trendů. Ten opening je nicneříkající :-)


V tom případě by ale PvP byla nahoda, ale gas build, muzes scoutnout podle pomeru WG jednotek treba. Mě spíš štve když na máš proxy 2gate a ty ho scoutnes na poslední, to se neda dat


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: stř 14. pro 2011 19:33:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 04. zář 2011 10:40:59
Příspěvky: 89
Teda já taky samo nerad moc prohrávám, nejvíce pak štve když člověk měl hru na své straně a pak něco podělá, ale zase takové depky z toho nemám ;) Někdy se prostě daří víc, někdy méně - já třebas mám velmi mizerné ZvZ a tuhle jsem vyhrál 3 zápasy ze 3 tohoto typu, prostě náhoda, slabší soupeř, pak mi zase nakope zadek Terran, které mám jinak docela rád :?
Fakt ale je, že 1v1 nikdy nehraju úplně uvolněně a bez stresu, jistá nervozita tam vždy je a hru si tak nějak plně nevychutnám, a to je špatně, má to být zábava, ne stres :(
Takže jsem to vyřešil tak, že 1v1 hraju méně a spíše se bavím s kámošem u 2v2, to je dynamičtější, více srandy a absolutně uvolněné hraní, a to je ten správný požitek :mrgreen:

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: stř 14. pro 2011 21:00:18 
Offline
 Profil

Registrován: sob 05. bře 2011 19:57:44
Příspěvky: 72
Tyckin píše:
Teda já taky samo nerad moc prohrávám, nejvíce pak štve když člověk měl hru na své straně a pak něco podělá, ale zase takové depky z toho nemám ;) Někdy se prostě daří víc, někdy méně - já třebas mám velmi mizerné ZvZ a tuhle jsem vyhrál 3 zápasy ze 3 tohoto typu, prostě náhoda, slabší soupeř, pak mi zase nakope zadek Terran, které mám jinak docela rád :?
Fakt ale je, že 1v1 nikdy nehraju úplně uvolněně a bez stresu, jistá nervozita tam vždy je a hru si tak nějak plně nevychutnám, a to je špatně, má to být zábava, ne stres :(
Takže jsem to vyřešil tak, že 1v1 hraju méně a spíše se bavím s kámošem u 2v2, to je dynamičtější, více srandy a absolutně uvolněné hraní, a to je ten správný požitek :mrgreen:


No spíš hraj 1v1 na customkach, tak jde o fun, a nebo hraj stylem proste prohraju pobavím demotnu zabiju :D prohrajes na MS pobavis se demotne te to do bronzu a zabijes je :D.
Co se týče depek, depky maji hlavne tossové, ty mají prostě smůlu že musí hrát vždy mimo PvP impozantní hru -> myšleno bez zbytecnych chyb- ztrata 2 sentryn/stalkeru - > prohrana hra v early game.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: stř 14. pro 2011 21:11:00 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
ty ztratis dve sentry a uz si prohral? zajimavy

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: stř 14. pro 2011 22:00:53 
Offline
 Profil

Registrován: sob 05. bře 2011 19:57:44
Příspěvky: 72
Zenedar píše:
ty ztratis dve sentry a uz si prohral? zajimavy


Mysleno v early game, když ztratís (zbytečně) 2 sentryni, tak ztratis prilis, a bud prohrajes protoze te zabije pushem, a nebo pokud neudela prilis zbytecnejch chyb dále tě rozrazí v macru, 20min později. Nerikam auto lose, ale prakticky pak celou dobu drzi hru souper => prakticky (bez chyb) vyhraje


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: stř 14. pro 2011 22:45:49 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
porad nechapu co myslis tim ztratit dve sentry zbytecne nejak me nenapada moznost je uplne zbytecne ztratit protoze kdyz uz o ne prijdu tak je vymenim za nejakou armadu soupere

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: čtv 15. pro 2011 4:21:39 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Lol vetsi nesmysl sem dlouhou neslysel, ztráta sentry zabolí, ale stejne tak banshee, nebo treba queeny. Ty tu uvazujes nad nejakou prakticky bezchybnou hrou. Proc by mel toss vyhrat kdyz udela chybu a souper ne. Ale nastesti SC2 je o chybach hodne, musi se toho sledovat tolik a do toho prave prave pracuje zminovana psychlogie, ze proste clovek obcas vidi suply block na 60 suply u Code S hrace.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Psychologie
PříspěvekNapsal: čtv 15. pro 2011 9:20:31 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Deimos547 píše:
deacon píše:
Deimos547 píše:

Takže jestli je to narážka na to že pvp je o scoutu tak dobře : 2gate/Forge/4gate(1gas)/ Tech > více lotů > chargelot/archon > více stalkerů či sentry> immicy kollosové, obsem se koukneš jestli není 4gate warpprism apod. stačí? Pak ještě mužeš scoutnout stargatu, blinkery ninja expand, je toho spousta.
Pokud jsi chtěl narazit něco jiného tak odpust, nemyslí mi to zase tolik :D.


Chtěl jsem narazit na to, že scout v PvP je docela obecná záležitost, buď víš o gas buildu a nebo víš o fast agresi, jinak víš houby. A když blbě zvolíš, tak padneš a další možný scout je jenom blbostí protivníka nebo observerem/phoenixem/halucinací. O scoutu to prostě není, je to o sakra dobrém odhadu trendů. Ten opening je nicneříkající :-)


V tom případě by ale PvP byla nahoda, ale gas build, muzes scoutnout podle pomeru WG jednotek treba. Mě spíš štve když na máš proxy 2gate a ty ho scoutnes na poslední, to se neda dat

Ale houby, poměr u stargate a robo buildů je stejný +-. Pokud ty jednotky staví dozadu za "jednu" sentry + 2 stalkery, které aktuálně vidíš, tak víš houby s octem, probu ti sejmou jak nic a ztráta stalkera může být kritická v případě blink buildu. A ve chvíli kdy víš, tak už může být pozdě. Tradiční gas opening je tak obecný a univerzální, že prostě na jistotu jít nelze. A vo tom to je, že jde o loterii, co zvolíš.
Je to stejné, jako když Terran udělá early wall, ty se nedostaneš dovnitř a jediné co vidíš je rax bez addonu a bunkr s marinz. Za nimi může být hromada čehokoliv(2 další raxy, factory a starport, nová base...). Zatímco Terran si hodí scan, ty to buď musíš odhadnout nebo jít do roba :-).
Jsou situace, kdy scout jednotek je fail jak noha a buď víš, co je současným trendem(např. já bych si vsadil na 1-1-1/Stargate build v případě více sentries, jinak blink), nebo jdeš do scoutující budovy(robo, stargate) případně techu(halucinace) :-)

Co se proxy 2gate týká, tak není problém je na 3 z 4 map, kde se používají, scoutnout(Temple, XelNoha a Shakuras).

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz