Zenedar píše:
4gate s 1 gasem ubrani z hatcherky uplne v klidu si ty crawlery postavi doma a pak je tam jen presune jakmile se hatch dodela zakope je a 4gate s dvouma gasama chodi pozdejs a uz se da umassit lingama s crawlerama moc se 4gate dnesak nehraje das to fakt jen kdyz ho prekvapis neni to nic stabilniho
Akorat ze se nemuze hnout z baze, protoze mu s FF rozseknes armadu a po kouskach ji v pohode sundas.
Tady je spis hlavne problem v tom, ze vetsina tossu dneska jezdi fe nebo onegate->expand a na zergy se 4gate ted skoro vubec nejezdi, takze jsou zergove zvykli delat ze zacatku hodne dron a dost je to prekvapi.
4gate se blbe branil uz za dob, kdy se jezdila v ZvP hatch first, ted je to jeste tezsi, protoze mu takhle na expu prijdes tesne po tom, co ji dostavi.
A s jednou hatch 4gate neodrazis lingama, obzvlast pokud se tossovi podari udrzet nejaky vetsi army ball, pak efektivita lingu docela rychle klesa (jakmile mas klubko stalkeru, sentryn a kolem zealotu a nebo kdyz zerga chytis na rampe nebo kdyz dobre hodis FF).
S jednou hatch muzes za minutu mit max 9-10 larev (s perfektnima injectama) -> 14-16 lingu, zatimco toss za to muze obednat dve vlny jednotek, coz je celkem 8.
Ukaz mi, jak s 15 lingama umlatis treba 6zealotu a dva stalkery, pokud toss nebude uplny jelito
.
A to jeste nepocitam, kdyz se P podari zabit nekolik overlordu, ktery dost zergu nekde na expe ma.