Arch píše:
Tak jsem konecne po hodine docetl tento topic ... byla to hodina plna utrpeni...
Tento nazor prosim berte jako od nezkuseneho hrace , ktery hraje random low plat 1v1,2v2,3v3 a 4v4 low dia, pres pul roku nehral a ma odehrano mensi pocet her ... takze lide co ho nechteji cist at ho nectou
Stealmane , nic proti , ale cist tve prispevky je utrpeni , porad se ohrazujes jak je carrier dobry ve vetsim mnozstvi proti marinakum a ze nemuzes pochopit proc ho odebiraji, carrier neni v zadnem pripade counter na marinaky , nybrz naopak , marinaci ve vetsim mnozstvi hodi stim a krasne po jednom odstreli carriery , jedine par tupcu je posle proti carrierum pres a-move aby sestrelovaly letadylka. je mozne ze se ti ta jednotka pouze libi coz chapu ... me se take libi carrier , mothership , battlecruiser , ultralysk a snad nikdy nenastala situace je povolat ... az na par vyjimek v teamovkach , kde se vsichni zaturtlovaly a zacaly je produkovat, ale nemuzes to takto brat , potencial starcraftu je ze kazda jednotka je dobra na neco jineho , nelze vybudovat armadu ciste leteckou aby counterovala vsechno ... proc robit carrier na marinaky a hydry kdyz si muzu udelat collose ktery je flexibilnejsi a ucinejsi a nebo templare se storm techem , je to omnoho ucinejsi.
k 1v1
Ja Carrier vidim pouze jako drahou neucinou jednotku ktera je posledni v techu ... proc neucinou? ono je sice dobra na takove to tankovani damage jednotek co jsou poslany na carriery pres a-move , take jim to celkem dobre ubira a take to vyrabi nove letadylka , ale pruser je ten ze kdyz ti je nekdo targetne jdou dolu silene rychle ... vyjimka ktera nastane v mene nez 1% her je ta ze se delaji v late game jako soucast death ballu co slouzi jako meat shield ktery dobre sundava infestory /broodlordy a nebo siege tanky na vzdalenost , ale tato taktika je skoro nepouzitelna kdyz ji nepritel scoutne.
k teamovkam
jo , tady jsou uz o trochu pouzitelnejsi , ale problem je tez ze se v 90% rushuje , coz znamena ze nepratele znici bud vas a nebo se ubranite a s vetsim ekonomickym naskokem opetujete odplatu ktera z 80% odstavi rushery ze hry(celkem dost jich po neuspesnem rushi leavne kdyz se ubranite pac nektere tupe opice ani nic vic neumi) ale take v nekterych pripadech muze pomoci ... pokud vas partak podpori surovinami tak par rychlych carrieru ... nekdy i s mothershipou dokazou celkem zaskocit(bohuzel v nizsich ligach , ve vetsich vam to nenechaji provest i kdyz muze byt vyjimka)
k novym jednotkam , myslim si ze za ten rok a neco co jde wings of liberty blizz tu hru sleduje a ma uz ubrazek co je dobre a co spatne , nove jednotky obohati soucasne rasy tak , ze jim daji to co jim chybi a otevre novou skalu plnou zajimavych taktik a vyrovnanosti , kazda rasa ma svoji achylovu patu , ty jednotky na me pusobi tak , ze ji castecne odstrani. napr zergovy chybi artilerie a swarm host s radosti toho misto zaujme a podpora v podobe vipera otevre zergovy vice moznosti ... tempest byl vymyslen jako counter na mutalysky jelikoz toss nema zadny primy counter(jedina moznost jsou stalkeri se kteryma se to jakz tak da ale stale to neni primy counter ... to phoenix uz na to vypada lepe , ale zerg muty dela rychleji nez ty phoenixe a microvat s phoenixama proti mutum neni nic lehkeho navic je uz spise efektivni a vsestranejsi ten stalker ... a archon ... ten uz je na tom ohodne lepe , ale pres magic box nedava zadne aoe a navic je hodne pomaly...dale je tu moznost kanonu , ale ty vam proti vetsimu mnozstvi mutum moc nepomuzou) jak bylo videt na videu tempest bude mit silene velke aoe , sic bude zrejme pomalejsi ale bude schopen v mensi mire aoeckovat i magic box... a terani ...konecne pujde vyuzit helion i jako meat shield s aoe , ne jen jako harass , toho robota co bude proti mechanickym cilum moc nechapu , ale vypada to jako na counter siege tanku v tvt a ten radiacni robot vypada jako counter na sling/bane ball.
kazdopadne radsi budu mit u tosse tempesta nez carriera.
berte v potaz ze na 100% tyto jednotky jeste upravi a nebo nahradi jinyma modelama
k tomu vasemu srovnavani 1v1 a 2v2 co je a neni o skilu ... nechapu vas ... obe jsou uplne jine hry , uplne jinak se hraji , plati tam jine pravidla etc ... navic v teamovkach jde hlavne o sehranost , ale rict ze to neni o skilu je hloupost ... v 1v1 a 2v2 je uplne jiny druh skillu to mi prijde jako kdyz srovnavate diablo a wowko.
a k tem ligam a playstyle ... kazdy si hraje jak ho to bavi , nekdo si hraje proste pro zabavu a neresi ligu , nema zajem se zlepsovat ale bavi ho to , nekdo zase se snazi zlepsovat , byt dobry a bavi ho to ... proste kazdej si hraje jak je mu libo ... nekdo si hraje kopanou jen tak pro zabavu s kamaradama a nekdo to zas hroti a chce neco dokazat.
v zadnem pripade tento topic nema nikoho urazet, nema vybudit flame ani nedokazuje ze jsem mistr sveta , je to proste jen muj nazor jako hrace ktereho starcraft bavi a zajima se o nej a zkusenejsi hrace respektuju a budu rad za jejich nazor na muj post diky, s laskou Arch
Ano máš pravdu v každém bodě (pročetl jsem to jen tak letmo). Jen bych trochu poupravil že Teamovky ne že by nebyli o skillu ale je hodně jednoduchý bejt v nich dobrej.