No tam je problém, že standratní protivníci scoutují a když vidí 2gate tak se na něj připraví, po scoutu jsou schopni stále schopni udělat counter, protože oni mají ještě plus time co ty k nim jdeš.
To co hraješ je opravdu pro nooby a divím se že ti to funguje. Doporučuji hrát spíše standart 2gate opening, nezbrzdí tě to tolik a je to účinné i proti masterům, tedy vyrovnané protože nic rychlejšího není.
9pylon
14gate
15gate
17pylon
18gas
21cc
24pylon
Chrono probs po 16 probů. Po dokončení gate pokaždé zealot, v té první stavíš dva. Po dokončení cc 2 chrono stalkery, mezitím jdeš se zealoty už k soupeři.
Counteruje to 4gate, nejde o to soupeře zabít ale bojovat a při tom poslat jednoho lota k probům, či více, záleží co má. Prostě získat ekonomickou výhodu. Po stalkerech stavíš forge a cannon plus další proby, units a sentry, warp gate, gas, a prostě všechno pro přechod na colose.
jediné co je tam rizikové jak jsem teď zjistil je to, že soupeř dostane ven více stalkerů než k němu dojdeš, konkrétně 3 a bude tě kitovat, ale to je vážně micro na vážně hardcore úrovni a jestli jsi platina nemusíš se bát.