StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 0:43:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 31. kvě 2011 11:40:09 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Stoky píše:
77White: To co tu popisujes se hodi pro nejakou pozdejsi fazi hry. ja samozrejme znam mechaniku, ktera jednotka "counteruje" kterou (i kdyz tohle counterovani moc rad nemam). Me jde spis o to ktera strategie counteruje kterou. Ja jsem se asi sparne vyjadril, ale nechci vedet ze ghost je dobrej proti immortalovi, ale ze treba 1rax expo counteruje 3gate robo. Resp se chci spis zeptat na zmenu strategie, protoze MM vim ze se hralo kdyz sem hral naposledy pred pul rokem, ale chapu ze se za tu dobu hra posunula jinam. Moje otazka je spis da se early expo ubranit proti 3gate robo? A nebo jaky mam zvolit herni styl kdyz 3gate robo uvidim?

Beru to ze strany. Ja vim co presne dla nepritel a tak se tomu chci prizpusobit a maximalne vyuzit tehle informace (napr. kdyz vidim ze terran jede fast 1/1/1 - resp banshee, tak si pripravim ebay, par turetu, trosku pritlacim na marine a pri tom si muzu vesele expandovat). Jinak nez tu nekteri zacnou vymyslet moznosti, tak si prosim uvedomte za mam od nejake 6.minuty observera v mainu.


Ano, da. Stavis jednotky, makrujes a skautujes.
Tvoje otazka je tak bolestive obecna, ze asi lepsi odpoved nedostanes.
Nehrajes zerga, nemusis volit strategii podle protosse, counter strategie sou blbost. Je jenom par veci, co te donuti vyrabet primy counter, bez ktereho to nejspis nerozdejchas - kolosove a HTcka. Uz od zacatku hraju hru tak, aby nekam smerovala, nemuzu najednou po zjisteni 3gate roba zacit strategii rapidne menit. Kor kdyz hrajes FE build, tam proste musis vedet, jak chces navazat. Kdyz zjistis, ze je toss na jedne bazi moc dlouho a oskenujes main a najdes 3gate robo, vis ze utok prijde do par minutek. Zarid se podle toho, postav bunkry, kdyz zautoci tak stahnes scv na opravu. Taky vis, ze nemuzes moc techovat a ze musis rychle vyrabet nejakou armadu.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 31. kvě 2011 13:13:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Porad zustavam nepochopen. Tak jeste jedno vysvetleni....nejde o to co vyscoutuju. Ale jen zvaste priklad ze 100% tossu pojede 1base 3gate robo (s immortalama) - pls nerikejte mi ze to neni mozny a ze to kazdej nedela apod. - KDYBY to tak bylo...jaka by byl optimalni build abych toho co nejvic vyuzil?? FE? marine push?

btw. ted sem si precetl na TL zajimavy build pro terrana...a muzu doporucit a nebo minimalne s nim zacit pocitat (doufam ze nikoho z vas nepotkam na ladderu :D)

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=223517

Ja to teda nejedu allin jako je to tady napsano, ale takovy semi-allin proste s pravidlem marine > SCV. 3raxy clovek po chvili uzivi s prehledem a muze z toho krasne expandovat s konstatnim tlakem na soupere. (jediny counter na to bunker a ten nastesti nema kazdy :D)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 31. kvě 2011 13:23:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Aleco ;) Pozeram ze niekto to hrava podobne ako ja... vcera-predvcerom som testoval nieco podobne (bez toho ze by som ten clanok cital).
10 supply,
11 rax,
11 rax,
11 rax
(druhy supply na blok vchodu, podla toho ci a kedy ide scout... vo vchode staviam len prvy rax, ostatne zkryvam vzadu... niekedy sa to podari).
Kym sa stavaju raxy, tak staviam par scv a potom uz len marinu.

Uspesnost zatial 100%. Prvy utok robim s 8+ marinakmi, super mava obycajne 2-3 mariny za wallom. Ak tam nema bunker, tak gg (bud si necha rozstirelat wall, alebo ho otvori a posle marinu na istu smrt). Po prestreleni wallu utok rovno na scv. Samozrejmostou je neustala produkcia mariny a rally point rovno do utoku.

Ja ice idem bez OC a staviam supply, ale je to podobne.
EDIT: Ak spravne citam, do utoku posiela aj scv, s cim som sa par krat stretol a je to sila... ja som to zatial vo svojej pralesnej nepotreboval.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 31. kvě 2011 13:54:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
jo ja vetsinou v TvT jezdim 1-1-1 a po 2 marinakovi stavim do vchodu bunkr, je sranda pozorovat jak se souperova plna riny a scv rozpousti na jednom bunkriku .-D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 31. kvě 2011 14:10:42 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Stoky píše:
Porad zustavam nepochopen. Tak jeste jedno vysvetleni....nejde o to co vyscoutuju. Ale jen zvaste priklad ze 100% tossu pojede 1base 3gate robo (s immortalama) - pls nerikejte mi ze to neni mozny a ze to kazdej nedela apod. - KDYBY to tak bylo...jaka by byl optimalni build abych toho co nejvic vyuzil?? FE? marine push?

K cemu ti je rozebirat situaci, ktera nikdy nenastane? To, ze jede 3gate robo se dozvis az za cca 6 minut hry a do te doby musis neco delat, counterovat to naslepo je idiotstvi, bez pardonu. To je jak kdybys kazde tvt jel naslepo turrety proti bansheem, no matter what. Jsou openingy, ktere brani lepe, a potom ktere se tomu brani hure. A potom ty, ktere sou ti bez skautu k nicemu, treba FE ghost, kdyz nepritel dela 2base kolose (ve cca 12.-13. minutu te prejede). Marinaky, maraudery, medivaky. Velke prekvapeni.
Proto mas proste NEJAKY opening, ktery musi byt schopny prizpusobit se hre soupere. Napr v tvp je docela standartni 1rax reactor 2nd rax techlab, pokud P jede FE, potrestas ho, ale taky si muzes dovolit sam expandovat a pokracovat do midgame.
Myslel sem ze platinovej hrac by tohle uz mel vedet...

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 31. kvě 2011 15:26:03 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
ono ani moc nebylo popsano jak to hraje ten protoss protoze kdyz mi reknes ze jede 3 gate imortal to je hodne obecne receno protoze jede to spis na zealot sentry imortal coz se hraje vs 1racks expand i kdyz i tak to terran kdyz vi jak ubrani nebo jede 3gate a tlaci te se stalkerama a az pak pridava ty imortaly pak se to zase odviji uplne jinak jak rekl white nemuzes si rict on urcite pude 3gate robo s imortalem tak udelam tohle jelikoz pak prijde treba fenix a budes v haji

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 01. čer 2011 23:44:16 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 11. lis 2010 15:18:28
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
GoodWill píše:
Aleco ;) Pozeram ze niekto to hrava podobne ako ja... vcera-predvcerom som testoval nieco podobne (bez toho ze by som ten clanok cital).
10 supply,
11 rax,
11 rax,
11 rax
(druhy supply na blok vchodu, podla toho ci a kedy ide scout... vo vchode staviam len prvy rax, ostatne zkryvam vzadu... niekedy sa to podari).
Kym sa stavaju raxy, tak staviam par scv a potom uz len marinu.

Uspesnost zatial 100%. Prvy utok robim s 8+ marinakmi, super mava obycajne 2-3 mariny za wallom. Ak tam nema bunker, tak gg (bud si necha rozstirelat wall, alebo ho otvori a posle marinu na istu smrt). Po prestreleni wallu utok rovno na scv. Samozrejmostou je neustala produkcia mariny a rally point rovno do utoku.

Ja ice idem bez OC a staviam supply, ale je to podobne.
EDIT: Ak spravne citam, do utoku posiela aj scv, s cim som sa par krat stretol a je to sila... ja som to zatial vo svojej pralesnej nepotreboval.


Že vás ty 4 minutový hry baví...nepochopim... to sou prachy vyhozený z okna za starcraft. xD

_________________
Obrázek

Fanatic.547


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 02. čer 2011 7:48:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Hram random a nie v kazdej hre som terran ;)
Navyse nerobim vzdy toto, proti zergom hram inu taktiku.
Navyse to spolahlivo funguje len 1v1, v teamovkach to je vzdy komplikovanejsie.
Navyse pocitam s tym ze v platine to fungovat prestane.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pon 20. čer 2011 20:47:59 
Offline
 Profil

Registrován: stř 22. zář 2010 18:16:41
Příspěvky: 35
Dokazal by mi nějaky diamond + terran pomoci s TvP? Dřív sem hrával MM+ siege tanky (cloak banshee na začátku ->raveny) do platiny v pohodě fungovalo pak sem začal mít problémy. Tak sem snad poprvý v životě jel čistý bio který fungovalo tak 5 her a pak jenom pew pew a pár stormů = gg. Co je tak nejlepšího v týhle době jet na protosse?

A pak mám ještě jeden problém. Du na scout, vyscoutuju třeba 3 gaty= uplně cokoliv(4 gate, 3 gate + void ray, 4 gate s twilight council). Nechápu jak protoss může v 7 minutě mě držet pod tlakem a pak když už konečně mam dostatek jednotek na to abych ho vyhnal tak zjistim že má expu. A to jsem ještě zažil takovej extrem že něco jako 4 gate ale jen s jednou vlnou jednotek a pak najednou asi 150 suply army a ja neměl absolutně nic (po hře říkal že měl 5 gatu ze 2 bazi).
Asi by to chtělo aby mi někdo to TvP vysvětlil abych si neničil myš a hlasivky řvaním že je to OP :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvP - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 9:26:13 
Offline
 Profil

Registrován: ned 16. kvě 2010 22:05:13
Příspěvky: 1025
Noschool píše:
Dokazal by mi nějaky diamond + terran pomoci s TvP? Dřív sem hrával MM+ siege tanky (cloak banshee na začátku ->raveny) do platiny v pohodě fungovalo pak sem začal mít problémy. Tak sem snad poprvý v životě jel čistý bio který fungovalo tak 5 her a pak jenom pew pew a pár stormů = gg. Co je tak nejlepšího v týhle době jet na protosse?

A pak mám ještě jeden problém. Du na scout, vyscoutuju třeba 3 gaty= uplně cokoliv(4 gate, 3 gate + void ray, 4 gate s twilight council). Nechápu jak protoss může v 7 minutě mě držet pod tlakem a pak když už konečně mam dostatek jednotek na to abych ho vyhnal tak zjistim že má expu. A to jsem ještě zažil takovej extrem že něco jako 4 gate ale jen s jednou vlnou jednotek a pak najednou asi 150 suply army a ja neměl absolutně nic (po hře říkal že měl 5 gatu ze 2 bazi).
Asi by to chtělo aby mi někdo to TvP vysvětlil abych si neničil myš a hlasivky řvaním že je to OP :D


neni ani tak dulezity co jedes, ale jak to jedes.. vyhravat muzes uplne s cimkoliv kdyz do umis zahrat....
nihil dava jeho MMM stale vic jak 90% republiky.... dalsi priklad... GSL vyhral Polt kdyz mma ukousal mass marinakama a dalsi hry cloak bansheema.... ve finale dreamhacku rozbil Huk Moona obycejnym 4 gatem... vse je proste o tom jak to zahrajes...

a s tim problemem co poposijes... nauc se fast expand se zakempenim.... a je v prdeli...

_________________
Obrázek

a uz sem lama jak svina :D :-*


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz