Pralev píše:
Není? Samozřejmě že Zealot je counter na Maraudery. Counter není ani tak o tom, co vyhraje v souboji 1v1, protože o tom není ani žádná reálná SC2 hra, ale spíš o tom, co jet ve větším množství, pokud protivník jede danou jednotku ve větším množství.
A pokud já jedu MMM s velkou převahou Marauderů, tak Zealoti jsou to, co mi dělá problém. Stejně tak všichni profi tossové jezdí na mass Roache mass Stalkery (a k nim postupně třeba dodělávají Immortaly).
A já že chargeloti se jedou jenom proto, aby byl meat shield pro gas-heavy units. Nemluvě o zealotech, o kterých jako o counteru cs-stim marauderech nemůže být řeč, protože pokud terran umí couvat, tak se loti nechytají a nedají ani dmg. Pomineme-li situace, kdy je terran chycen u zdi a nemá kam utéct.
Ostatně counter je dost ošidné slovíčko právě proto, co napsal člověk nad tebou. Roach má přímý counter v podobě immortala, nikoliv stalkera. Stalker má sice bonus dmg, ale za tu cenu se totálně nechytá. Spíše jde o dražší meatshield, se kterým se lépe manipuluje(navíc je celkem tlustý, takže lépe kryje užší místa proti mase roachů a dělá solidní dmg, je rychlý, takže přesuny netrvají tak dlouho... prostě univerzál). Chargeloti by zvládli to samé s collosem za zády - akorát nechci vidět to množství, aby pokryli celou oblast neprodyšně právě jako stalker. Proč se asi v betě v dobách 1pop roachů jezdilo tak rychlé robo, když roache countruje stalker? Protože stalker se nechytal tehdy a pořád nechytá ;).(a ani by neměl, protože je to univerzál, ne specialista)
Pod pojmem counter si představím jednotku, kterou když postavím, tak protivníka stavím do situace, že NUTNĚ musí změnit složení armády, nebo jde k zemi. Což chargeloti rozhodně nedělají, jsou terrani, kteří i přes tuny chargelotů, pár collossů a stormů zvládli vyhrát profi hry s kombem maraudrz, (ghost - optional), medivac a troška vikingů, counter by přece měl fungovat jinak, ne?