StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 15:23:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 11:59:01 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Fanatic píše:
Swen píše:
white_wolf píše:
jasně... a v době kdy má toss HT a kupu immortalů, tak ty budeš mít jednoho thora?

Řešíte chujoviny, navíc od čeho jsou to asi testovací servery? Možná od toho, aby se změny nejdříve otestovaly?


no s tim testovanim si nejsem tak jistej pokud si to pamatuju spravne tak ze zacatku mel thor energii na cannon pak to zmenily a ted to davaj zase tak jak to bylo, pocitam ze pristi patch zase spomalej BCka pac je lidi zacaly trochu vic pouzivat ........


Napadlo tě někdy že ty změny se nedělaj jen proto aby se jednotka víc nebo míň používala? Chtěli zkusit jestli se Thor bude víc používat s kanonama a aby byl imunní vůči feedbacku. Očividně zjistili že Thor potom nemá u Protosse na zemi žádnej counter a ve vzduchu se drží jedině Carrier protože magic boxovat void raye proti 6+ thorum končí tak že nad ně doletěj tak 3, nemluvě o přihlížející marině. Takže nejspíš chtěj tohle zase změnit k normálu, kde Thora counteruje Carrier a díky feedbacku mají šanci i slabší protosský jednotky. Nic to nemění na tom že se strike cannon dá pořád použít. Jen to neni 400dmg zadarmo. Což mi stejně přišlo uhozený...myslim že žádná jiná jednotka nemá takovejhle speciální útok jen na cooldown.

clovece ty jsi tak vedle ze se na to ani neda reagovat :)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 11:59:29 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Fanatic píše:
Swen píše:
white_wolf píše:
jasně... a v době kdy má toss HT a kupu immortalů, tak ty budeš mít jednoho thora?

Řešíte chujoviny, navíc od čeho jsou to asi testovací servery? Možná od toho, aby se změny nejdříve otestovaly?


no s tim testovanim si nejsem tak jistej pokud si to pamatuju spravne tak ze zacatku mel thor energii na cannon pak to zmenily a ted to davaj zase tak jak to bylo, pocitam ze pristi patch zase spomalej BCka pac je lidi zacaly trochu vic pouzivat ........


Napadlo tě někdy že ty změny se nedělaj jen proto aby se jednotka víc nebo míň používala? Chtěli zkusit jestli se Thor bude víc používat s kanonama a aby byl imunní vůči feedbacku. Očividně zjistili že Thor potom nemá u Protosse na zemi žádnej counter a ve vzduchu se drží jedině Carrier protože magic boxovat void raye proti 6+ thorum končí tak že nad ně doletěj tak 3, nemluvě o přihlížející marině. Takže nejspíš chtěj tohle zase změnit k normálu, kde Thora counteruje Carrier a díky feedbacku mají šanci i slabší protosský jednotky. Nic to nemění na tom že se strike cannon dá pořád použít. Jen to neni 400dmg zadarmo. Což mi stejně přišlo uhozený...myslim že žádná jiná jednotka nemá takovejhle speciální útok jen na cooldown.

clovece ty jsi tak vedle ze se na to ani neda reagovat :)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 12:00:07 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
no me se 500 dmg za 10 (2s priprava 6s samotna palba 2s slozeni) zase tak desny nezda yamato ma 300 za 3s cast coz se mi zda mnohem vyhodnejsi. Nic bych nerikal kdyby se cooldown zacal bezet od zacatku kdyz vypochoduje z fabryky ale prijde mi blby aby jednotak za par drobnejch ( v porovnani s thorem) mu jednim spelem kterej muze castit hned po warpu anulovala pomerne dulezitou abilitu a jeste k tommu sebrala 1/3 hp. Jen mi pripada ze uz nebude mit cenu na tose utocit bez slusnyho poctu ghostu pac tyjedny dokazou vyradit HT kterej je counter tak na 80% teransky armady. Navic HT byl duvod proc sem zacal pouzivat Thory ve velkym jelikoz dokazaly napachat slusnou paseku a HT jim nic neudelalo, holt zpatky k MMM+viking a ghost nebo jeste lip utlouct tose hned na zacatku a nepoustet se do nejake macro hry.

btw coruption u zerga mi prijde jako podstatne drsnejsi

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 12:09:52 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 11. lis 2010 15:18:28
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
@white: what an argument.... lol :roll:
@swen: Já myslel že podstatou v counterování HT je dělat ghosty. Tobě vadí že to musíš dělat? :D Mě zase vadí že proti Thorum musim dělat Carriery... :(
btw Thorovi ta abilita končí v momentě kdy jednotka kterou kosí padne a jediná doba která něco ovlivňuje jsou ty 2s než začne střílet ptž pak během dalších 2 nadělá takovou paseku že už je jedno jestli potom chcípne. A můžeš to brát tak že feedback na Thora a BC funguje jako EMP na celýho protosse. :D instant -1/3HP.... takže pak vlastně storma+feedback fungujou dohromady podobně jako EMP. Dobrá teorie ne? :ugeek:

A myslim že by blizz měli přidat do templar archives novej amulet kterej sníží počáteční energii HT na 25, ptž když už se nedá instastormovat tak je tu přece ten instafeedback. xD

_________________
Obrázek

Fanatic.547


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 12:27:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
LOL, magic box VR proti thorum, to sou mi zase veci ^^ Nak mi neprislo, ze by mel VR problem s thorama, kor po tom co jim pridalo bonus na masive. Furt s tim uzasnym strike kanonem: Kanon sice dava 400 dmg, ale cela ta sranda trva 10s. Takze je pri stejnym range dps dokonce mensi nez, kdyz by strilel normalne. JEDINA vyhoda, je v tom ze to stunne cil, protoze bych rek, ze immortala thor rozmati tema dvojvystrelema o dost driv jak za tech 10s. Takze nepouzit na immo strike kanon a stilet normalne znamena, ze naky dmg. dostanou i jiny P jednotky, ALE immo bude strilet taky. Nic vic, nic min.

Takze furt nechapu proc ma HT couterovat (resp. pomahat counterovat - nikdo nerika, ze se thory maj zabijet 5ti stormama) massivni thory, kdyz uz tak HT counteruje 80% zbytku T army slozeny s bia a jednotek s energii. Jeste nesmyslnejsi mi to prijde u BC. BC stoji jen o 100 plynu min jak MS a pritom to na rozdil od MS neni jednotka co by byla schopna rozhodnout late game bitvu. Bez yamato kanonu (a asi i s nim) je to hodne draha sranda a hodne cenove neefektivni. Naopak je cenove efektivni pouzit proti BC feedback od HT, protoze pokud ma mit BC energii aspon na vystrel z yamato, tak zasah feedbackem udela skodu zhruba v hodnote celyho HT - s tim, ze HT furt zije a muze biolitovat marinu, nebo zmorfovat do archona.

Btw. hrajte random at mate nadhled :D

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 12:37:23 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Fanatic píše:
@white: what an argument.... lol :roll:

Kde bych zacal:) Treba ze counter na thory je mix zealotu s charge,HT a par imortalu a par voidu. Coz je vicemene univerzalni mix na jakoukoliv jinou armadu, az na to ze obmenujes imortaly za kolose... to cos tu psal predtim byl jen kec.
PS: kerýry fakt proti thorum nestav :)

2T.iN.T.a : thorove imortala zabijou pomalejs normalnim strilenim, protoze stity. Do the math.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Naposledy upravil 77white dne pát 06. kvě 2011 12:46:27, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 12:44:47 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 11. lis 2010 15:18:28
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
MS? seriously? Od patche sem jí neviděl.

A o tý době jak dlouho strike cannon trvá jsem už psal. Podstatou je že je to abilita která je v podstatě zdarma a je schopná vyřídit nejdůležitější jednotky protivníka a vzhledem k tomu že málokdy běhaj Thorové samotný tak se tomu jinak než feedbackem ani předejít nedá protože ho dřív nezabiješ.

A zkus si v nějakym unit testeru dát třeba 10 VR proti 6 Thorum přes attack move. Uvidíš proč magic box až dostanou první salvu.

A to že na ladderu hraje někdo jednu rasu ještě neznamená že jí hraje ortodoxně i v customkách nebo týmovkách. :roll:

@White: Templar tech, stargate tech a robo tech zároveň....to je jasný že je univerzální. :D Ale moc si to nedovedu dřív jak před 20 minutou představit. Nemluvě o MMG na podporu thorů. Jak sem řek prostě feedback na Thora je něco jako EMP na P. Nic co by Terrana zabilo ale protossovi to pomůže si s thorama poradit. :D

_________________
Obrázek

Fanatic.547


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 12:57:07 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Fanatic píše:
MS? seriously? Od patche sem jí neviděl.

A o tý době jak dlouho strike cannon trvá jsem už psal. Podstatou je že je to abilita která je v podstatě zdarma a je schopná vyřídit nejdůležitější jednotky protivníka a vzhledem k tomu že málokdy běhaj Thorové samotný tak se tomu jinak než feedbackem ani předejít nedá protože ho dřív nezabiješ.

A zkus si v nějakym unit testeru dát třeba 10 VR proti 6 Thorum přes attack move. Uvidíš proč magic box až dostanou první salvu.

A to že na ladderu hraje někdo jednu rasu ještě neznamená že jí hraje ortodoxně i v customkách nebo týmovkách. :roll:

@White: Templar tech, stargate tech a robo tech zároveň....to je jasný že je univerzální. :D Ale moc si to nedovedu dřív jak před 20 minutou představit. Nemluvě o MMG na podporu thorů. Jak sem řek prostě feedback na Thora je něco jako EMP na P. Nic co by Terrana zabilo ale protossovi to pomůže si s thorama poradit. :D


Klasika. Dalsi co postavi proti sobe 2 jednotky a potom tvrdi, ze to nefunguje... SC2 je zalozen na MICHANYCH armadach! Kdybys misto 10 voidu postavil jen chargeloty, tak bys cumel... A to nepremejslis nad upgradama!
Prepocitano na suroviny - co treba 18 zealotu a 3 voidy? nebo primichat 1-2 imortaly? nebo taky trochu jinak? Navic SC2 nefunguje na principu 2 armad o stejny cene, proste nektery mixy sou vic cost effective nez dalsi.
Taky musis vzit v potaz celkovej pop limit (150/150 armady fungujou jinak nez 80/80), upgrady, pozice, dobu nez se terran vubec dostane k 6ti thorum a co ma za armadu k tomu...
Prestante vymejslet kraviny, zapnete unit tester a zkuste trochu premejslet :)
A hlavne nevynasejte lzi typu "Jediny efektivni counter na thory je carrier"...

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 13:07:06 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
tak kterej terran ma pred 20 minutou pocet thoru kteryho se tady vsichni protossove boji? terran nema choroboost aby to vymasil rychle

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: pát 06. kvě 2011 13:17:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
77white píše:
2T.iN.T.a : thorove imortala zabijou pomalejs normalnim strilenim, protoze stity. Do the math.

Na to bych se klidne vsadil, ze thor da immortala driv jak za 10s., co trva strike. Nic jinyho nez vsadit mi nezbejva, protoze Bnet je down a takova ta supa SC2 kalkulacka uz nak nefunguje. (nevi nekdo jestli je ta kalkulacka nekam presunuta?: http://sc2rep.net/files/screen-pictures/shot-228.PNG) Kazdopadne immo ma sice stity, jenze thor strili 2x, takze po 5ti salvach je po stitech a pak uz to jde rychle :) Dokonce (takova kacirska myslenka), pokud dobre koukam na ty DPS, tak od oka thor killne immortala a zustane mu tak 1/3 HP, coz je cca tolik o kolik je thor drazsi, takze to mozna s tou cenovou efektivitou immo VS thor nebude tak zhave..

Kazdopadne cos psal dal tak souhlas..

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz