Fanatic píše:
A jak se řeklo ghost je counter na protosse a na castery, HT je counter na jednotky s energií a masy jednotek s málo HP. Myslim že fér.
Me to prave moc fer neprijde
HT counteruje bio, cokoliv s manou, a i oba terransky massivy. - WTF ?
+ po vyplacani enerigie se zmorfuje v tu bilou pudli kouli se splashem co jako jedna z mala jednotek ve hre neni ani light, ani armor (tudiz nema primej counter) a ted nove nepude brzdit marauderama + bude mit zvetsenej range. S tim, aby byl archon massiv a mel vetsi range souhlasim, ale jinak mi prijde nesmysl, aby HT couneroval vsechno krome snad tanku a vikingu.
Blizz by mel zkusit udrzet nakou pevnou logickou koncepci a balancovat spis jinym zpusobem. Me by prislo logicky, aby jednotky co maj vic kouzel, nebo zapinaj/vypinaj schopnost, napr. neviditelnost, mely manu (sentry, banshee, raven, infestor atd.) a zbytek jednotek co ma jednu sekundarni schopnost melo cooldown (corruptor, thor, BC). U cooldownu by jednotka mela po vyrobeni teprve zacit odpocitavat, pripadne tu schopnost az za priplatek (upgrade) pouzivat hned.