Tolko teoria
Prax vyzera asi tak, ze ak to zerg nescoutne dost skoro (vacsia mapa, nenajde ta hned), tak nestihne postavit spine crawlery. Casto zergovia aj vidia 2 gate, ale necakaju rychly push. ked to zistia, tak vezky stavat daju, ale to uz je vacsinou neskoro.
Bez nich sa to brani dost tazko a to hlavne preto, lebo len malo zergo v od zaciatku masi armadu. Vacsinou idu fast expu, alebo fast roach a podobne, cize tych lingov tam vela nie je.
S mikrovanim bez strat to tiez nie je take jednoduche, lebo ja ich tam neposielam cez attack move, ale sa o nich staram
Napr vcera isiel zerg fast expu + roach, takze lingov nemal. Vezky postavit nestihol, ale mal 2 queeny. 2 lotov som poslal na jednu, 2 na druhu. To tie queeny neustoja. Tesne po ich smrti tam vykotilo 5 roachov, ktorych som ale tiez rozsekal. Samozrejme k uvodnej vlne zealtoov dobiehaju vo dvojich dalsi... znova a znova
chronoboostujes co to da. Neviem teraz ci by mu pomohlo keby queenou behal dookola (netusim ci je rychlejsia ako zealot), ale v takom pripade by som na nu poslal len jedneho lota a ostatny by masakrovali tazbu.
Netvrdim ze sa to neda ubranit, ale to by zerg musel obetovat velku cast dron a to je tak ci tak gg, lebo nema ekonomiku. Zaklad je scouting, odhalit ze pridem a vezky. Ak by som videl 2 hotove evzky, tak sa stiahnem (uz aj take bolo)... lenze mu to moc nepomohlo. Namiesto 5 lotov mu ich tam neskor nabehne 15 s chargom a to uz staci attack move