StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 15:33:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 9:53:28 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
PROTOSS

Archons are now a massive unit.

Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5.

Cybernetics Core

Research Warp Gate time increased from 140 to 180.

Gateway

Sentry train time decreased from 42 to 37.

Stalker train time decreased from 42 to 37.

Zealot train time decreased from 38 to 33.

Warp Gate unit train times remain unchanged.


TERRAN


Ghost

Cost changed from 150/150 to 200/100.

Salvage resource return reduced from 100% to 75%.


ZERG


Spore Crawler

Root time decreased from 12 to 6.


Bug Fixes

Fixed a bug where Ghosts could not quickly EMP the same location.

Fixed a bug where players were still able to stack flying units on top of each other.

http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1213111662


Tak co na to říkáte? Nejvíc mě asi mrzí změna pylonu, která úplně znemožní můj oblíbený forge expand :(
Salvage je nesmyslný od samého počátku, ale alespoň nějaká změna.. buff ghostů podle mě nepotřebný, ještě víc to zmenší používání HT (i když byl archon taky buffnut).
Buff spore colony dobrý.
Mno, alespoň že se konečně změní to PvP.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 10:00:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
Buff archona je trochu nesmyslnej, dobre je massive, muze bourat FF a nepujde spomalit marauderama, ale od doby co staci 2x EMP a archon je tuhej tak to nema moc smysl

edit: PvP se nezmeni, jen ten 4gate prijde o chvilku pozdeji. S ohledem na kratsi produkci jednotek to bude porad ta sama pohadka

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 10:51:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 24. bře 2011 11:26:07
Příspěvky: 42
supr ale kolikrat si videl v pvp archona aby mohl bourat ff, mozna smysluplnejsi by bylo dat mu vetsi range,,, a ghosti pfff zachvilu se vazne dockame stavu kdy vyresi bug ze terran muze prohrat

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 10:58:36 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 15:36:06
Příspěvky: 44
nerdrage píše:
supr ale kolikrat si videl v pvp archona aby mohl bourat ff, mozna smysluplnejsi by bylo dat mu vetsi range,,, a ghosti pfff zachvilu se vazne dockame stavu kdy vyresi bug ze terran muze prohrat


Naposledy upravil MosquitoCZ dne úte 26. dub 2011 13:03:18, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 10:59:54 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 15:36:06
Příspěvky: 44
nerdrage píše:
supr ale kolikrat si videl v pvp archona aby mohl bourat ff, mozna smysluplnejsi by bylo dat mu vetsi range,,, a ghosti pfff zachvilu se vazne dockame stavu kdy vyresi bug ze terran muze prohrat


+1:)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 11:01:51 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
MosquitoCZ: Proč rovnou nenapíšeš +2?

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 11:03:00 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
Yarin píše:
edit: PvP se nezmeni, jen ten 4gate prijde o chvilku pozdeji. S ohledem na kratsi produkci jednotek to bude porad ta sama pohadka

Mýlíš se.. už teď bylo hodně robotics buildů, které dokázaly skoro odrazit 4gate, takže velkou změnu by znamenalo i samotné prodloužení WG upgradu..a navíc se snížil čas produkce z normálních GW. Stejně tak nerf pylonu výrázně ztíží warpování nad soupeřovu rampu. PvP tak jak ho známe prakticky úplně vymizí (přinejmenším u profíků)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 11:09:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
no me salvage zas tak jako nesmysl nepripada, tos ma univerzalni kanon kterej je zaroven detektor, zerg ma crawlera a spore ktery aspon nezerou suply a teran ma turret a bunkr do kteryho jeste musis nacpat jednotky aby mel stejnou funkci jako crawler nebo photon. takze vsichni krome terana si muzou zajistit expu proti pozemnim harasum bez toho aby meli mensi ofenzivni armadu takze mi salvage pripadne jako kompenzace tohodle i kdyz bych bral misto toho nejkej kanon ala crawler, hned by se daly delat lepsi cheesy s teranem .-) a tomu zlevneni ghosta bych moc buff nerikal jediny kde to clovek pozna je early, mozna mid game pac pozdeji uz zase 50 gasu zas takovej problem nejni a kolik lidi jezdi ghosty v early game ( i kdyz to seted mozna zmeni)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 11:24:59 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Buff Ghosta rozhodně buff je, ale jsem za něj rád. Jinak Terran má proti pozemnímu harassu u expy PF.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.3. (PTR)
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 11:44:29 
Offline
 Profil

Registrován: stř 22. zář 2010 14:32:54
Příspěvky: 124
No pekne, hmmm archon bude massive, to asi sa asi troska prejavy nie len na force fieldoch a mozno aj na voidoch ci? (nie som isty ale teraz maju voidy bonus na massive myslim), tomu salvage trocha nerozumiem ale asi to ma co to spolocne s bunker harassom, spora - dobra vec umozni to zergovi sa lepsie vysporiadat s early harrasom cloakovanych jednotiek, hmm ten ghost, no neviem, v kazdom pripade otvara nejake nove moznosti na early ghostov v kombinacii s inymi plynovymi jednotkami (mozno reapers/ghost/mara), ale v kazdom pripade mi to pride ako skor vyhoda do mid/late game a asi tiez vo vacsom vyuziti ghosta pri TvZ a asi aj TvT. uvidi sa.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 95 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz