StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 15:29:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: čtv 21. dub 2011 11:03:27 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 11. lis 2010 15:18:28
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
elkar píše:
Geene píše:
jo to je fakt ... ale stejne pro me ultry je lepsi delsi znehybneni :")


Ultry ti vokajtuju ani nemrkneš, ale FG je zlo, instant cast je na tom nejhroší. Nevyhneš se mu.


Řekl bych že instant cast v SCII je ten nejdebilnější rozdíl od BW, kde se v podstatě všem abilitám dalo buď utíkat, uhejbat nebo s nima prostě nějakym způsobem interaktovat. Tady jsou takový 2 pokud vim....storma a seeker missile. V BW když zerg na bio hodil plague tak terran mohl stáhnout zraněný mariny dozadu...tady dostne fungal a ještě stojí na místě a neudělá s tim nic. Jestli se nepletu tak i EMP fungovalo jako střela který se nějak dalo uhybat a nebylo to insta -100 shields.

_________________
Obrázek

Fanatic.547


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: čtv 21. dub 2011 11:14:23 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
Fanatic píše:
elkar píše:
Geene píše:
jo to je fakt ... ale stejne pro me ultry je lepsi delsi znehybneni :")


Ultry ti vokajtuju ani nemrkneš, ale FG je zlo, instant cast je na tom nejhroší. Nevyhneš se mu.


Řekl bych že instant cast v SCII je ten nejdebilnější rozdíl od BW, kde se v podstatě všem abilitám dalo buď utíkat, uhejbat nebo s nima prostě nějakym způsobem interaktovat. Tady jsou takový 2 pokud vim....storma a seeker missile. V BW když zerg na bio hodil plague tak terran mohl stáhnout zraněný mariny dozadu...tady dostne fungal a ještě stojí na místě a neudělá s tim nic. Jestli se nepletu tak i EMP fungovalo jako střela který se nějak dalo uhybat a nebylo to insta -100 shields.


to i teď je EMP střela, ale v BW byla tak 5x pomalejší, tady skoro není vidět že letí.

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: čtv 21. dub 2011 11:22:58 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. lis 2010 1:00:11
Příspěvky: 189
...tak pokud si vzpominam, tak v SC BW byli instant take napr: irradiate, esnare, stasis field, myslim ze vsechny schopnosti dark archona - feedback, maelstorm i mind control, distruption web u corsairu, teoreticky i yamato gun(?)...a v podstate i spawn broodling, lockdown a optical flare (dalo se temto utect? )...takze, nemyslim, ze se da rict, ze instant cast je hlavne zalezitost SC2 ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: čtv 21. dub 2011 12:54:26 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 11. lis 2010 15:18:28
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
Noall píše:
...tak pokud si vzpominam, tak v SC BW byli instant take napr: irradiate, esnare, stasis field, myslim ze vsechny schopnosti dark archona - feedback, maelstorm i mind control, distruption web u corsairu, teoreticky i yamato gun(?)...a v podstate i spawn broodling, lockdown a optical flare (dalo se temto utect? )...takze, nemyslim, ze se da rict, ze instant cast je hlavne zalezitost SC2 ;)


Ale vem si že s většinou těch věcí se furt dalo něco svym způsobem udělat....irradiate mohl stejně tak uškodit i protivníkovi, esnare tě sice zpomalil ale neznemožnil ti pohyb, disruption web byla vcelku malá a dalo se z ní taky utéct....ale co uděláš s fungalem, emp, forcefieldem tady? nic..takle sem to myslel..že i když se abilita v BW použila, byla většinou možnost s tim něco dělat...tady v podstatě u žádný ne...a emp tady sice je střela ale nic jí neuhne

_________________
Obrázek

Fanatic.547


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: čtv 21. dub 2011 13:53:53 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. lis 2010 1:00:11
Příspěvky: 189
...tak konkretne FF sou bez protiobrany jen ze zacatku (coz je dobre, pac tam to toss imho nejvic potrebuje), pak staci do army primichat thora, colossa nebo ultru, a FF uz neni tak ultimatni...a jinak instant emp me jako tosse stve taky - kdyby to bralo energy, klidne celou, tak je mi to putna a moje blbost, ze si necham sentry/templare odstrelit naraz, ale ze to bere v podstate i polovinu HP je hodne silna zbran...ale nerad bych, aby se to tu zvrhlo zase v nejaky flame o imba, tossove zase maji warp a stormy...co se plague v SC BW tyka, tak udelat s tim si mohl neco jen za terrana, proti tossovi nebyla sance, jak odstranit nasledky, do dalsich stretu ti proste zbyla zmrzacena armada (btw: ted si nejsem jisty, bere fungal v SC2 tossum i stity, nebo jde rovnou na telo, jako plague? )...a za Z mi prijde, ze krome prave fungalu, nema nejak moc uzitecnych "kouzel"... ta zamyslena zmena, ze fungal bude strela, mi prisla hodne mimo misu... :)...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: čtv 21. dub 2011 14:58:40 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Asi takhle - jen idiot counteruje blordy ghostama... Mozna to funguje v nizsich ligach, teorie zni skvele, ale v masteru s ghostama chcipnes a zerg ani nemusi tech switchovat. Je kravina utracet tolik gasu na docasnou jednotku, protoze budes mit o dost min tanku a zerguv nasledny switch na ultry/lingy/blingy popripade infestory te brutalne prerazi. Mnohem lepsi je proste pouzit marinaky a par vikingu (kdyz se ti snazi napr. snipovat expu pres cliff) a dostatecne mikrovat tanky, abys neprisel o marinu.
PS: dalsi vytecny counter je BC s yamatem ;)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: čtv 21. dub 2011 15:03:01 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
O nižších ligách jsem nemluvil, to counterování BL Ghostama jsem nedávno viděl v pár top replayích.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: čtv 21. dub 2011 16:10:23 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Ano tos videt mohl, vypada to uzasne. Ale nez kdokoliv z nas naklika perfektne snipe, nema rozlozene tanky, pulka bia prave chcipla na banelingy a ten zbytek je ve fungalu. Stejny pripad je trebas s banshee v rukach MVPho, zabije tim 10 marinaku a banshee je furt v zlutym. Zkusis to ty a sejmes 2 marinaky.
Ne vsechny profi techniky se daji aplikovat.
Navic bych docela rad videl ty zapasy a jestli na ne byly VODy, protoze v profi tvz blordy prakticky nevidam, Z se k nim uchyluje v hodne specifickych pripadech.
EDIT: primarni vyuziti ghostu v tvz je v late game proti infestorum, kdy 3 fungaly rozhoduji hru.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: pát 22. dub 2011 7:46:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
Použití Ghostů proti Broodlordům můžeš vidět třeba tady (čas 8:01). Hned po tom, co jsou Broodlordi eleminováni je vidět krásné použití Neural Parasite na ghosta, který hodí EMP na sebe a zbytek Ghostů, čímž je zbaví veškeré energie a tedy potenciální hrozby pro další Broodlordy.

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Fungal Growth change
PříspěvekNapsal: pát 22. dub 2011 11:40:43 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
mech + ghosti, v posledni dobe to vidam na us streamech a prijde mi to tak strasne :D Zrovna vcera sem pozoroval LZ gamera a mel 3k mineralu, 0 gasu a presto se furt snazil jen o produkci ghostu... Proc hrat divna vykonstruovana komba velmi narocna na ovladani, kdyz muzu hrat neco jistejsiho a primocarejsiho ?:)
edit: viz dnesni gsl min vs scfou

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 102 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz