Citace:
Myslim si, že od vydání SC2 se ta hra hodně vyvinula ve směru macro her. Dřív to byly samý all-iny, 4gaty atd., ale teď mnohem víc vidim fast expy a dlouhý hry. A hlavně vidim naději v novejch mapách jako těch od GSL, kde je spousta expanzí a velká rush distance.
V každym případě si myslim, že největší problém je obrovská nevyváženost v efektivitě jednotek. Jakože Terran a Zerg mají tak efektivní jednotky na tier 1, že jim mnohdy postačí hrát většinu hry s nima, zatimco protoss získává svojí výhodu až tam kde jí ostatní zase trochu ztrácí a to u tier 3. Efektivita marauderů, mariňáků a roachů ve srovnání s ultraliskama, zealotama nebo thorama je pro mě zarážející.
A když už mluvíme o BW....chybí mi zealot, kterýho se mariňáci museli bát i přesto že měl míň HP než v SCII.
makro hry jsou jen diky novym velkym mapam.... kdyby se doted hrali mapy jako v bete tak vidis porad all iny a 1 main strategie..
s tim zealotem to je naprostra pravda... oproti bw tu je zealot totalne nepouzitelna sracka
Citace:
I kdyby byla mapa velká jako celý vesmír, tak to nezabrání tossovi zahrát 4 gate
ale nic ti nebrani si to hlidat a zabijet mu probu ktera stavi pylon... a kdyz warpuje jednotky do mainu a az pak se vydava do utoku.. ty uz v te dobe musis mit postavenou obranu.. jestli ne... delas to spatne...