StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 21:46:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 13:53:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 22. bře 2011 10:53:08
Příspěvky: 10
Hehe no to asi jo :)

No ne tak hra mě fakt baví, takže budu asi mastit ladder, ale jenom jsem chtěl znát váš názor na tuhle záležitost, jestli by třeba nebylo od věci vytvořit režim, jaký jsem psal výše, tzn. jakési quick matche bez žebříčků a lig :) Nicméně si myslim, že ladder fakt od MP hry spoustu lidí odradí, nesmíte taky vše brát jen ze svého pohledu dia/master hráčů ;)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 13:57:35 
Offline
 Profil

Registrován: ned 16. kvě 2010 22:05:13
Příspěvky: 1025
myslim si ze daleko vetsi % lidi je kteri maji sc2 jen diky MP a ladderu ;) a troufam si rict ze to je naprosta vetsina

prece jenom to je progamingova hra,,,, jestli chces hrat SP mas milion strategii ktere si muzes koupit za uplny pakatel nebo i stahnout free :) koupit si progamingovou hru a stezovat si ze se vseci zenou jen za uspechem..... jako kdyby sis koupil ferrari a nevytahl z neho vic jak 50

_________________
Obrázek

a uz sem lama jak svina :D :-*


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:09:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 22. bře 2011 10:53:08
Příspěvky: 10
Ale tak já si paradoxně nemyslim, že SCII je primárně progamingová hra, i když naprostý souhlas, že je pro tyto účely více než vhodná. SCII je prostě RTS jako jiné a hlavním cílem Blizzardu bylo podle mě udělat hru, která bude lidi bavit a budou jí ve velkém kupovat, tzn. zarobit money :) Hlavní cílovkou je tahle masa "obyčejných" hráčů, ne progameři. A hrát ladder na Battle.netu podle mě není žádný progaming :twisted:


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:10:55 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 16. pro 2010 21:35:08
Příspěvky: 111
wesloo píše:
Ale tak já si paradoxně nemyslim, že SCII je primárně progamingová hra, i když naprostý souhlas, že je pro tyto účely více než vhodná. SCII je prostě RTS jako jiné a hlavním cílem Blizzardu bylo podle mě udělat hru, která bude lidi bavit a budou jí ve velkém kupovat, tzn. zarobit money :) Hlavní cílovkou je tahle masa "obyčejných" hráčů, ne progameři. A hrát ladder na Battle.netu podle mě není žádný progaming :twisted:

jaka je pro tu hru lepsi reklama nez kdyz je to momentalne nejhranejsi a nejznamejsi progamingova hra na svete? takze imo ten progaming tam bude cil

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:14:41 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
MaHi píše:

A ještě jedna - pro mnohé dobrá, pro mnohé špatná - zpráva... Blizzard opravdu v nadcházejícím patchi zruší ukazatel proher v profilu. Takže pro ty, kteří se báli hrát je to asi fajn, ale já osobně si myslím, že to je největší hovadina ever!!!!!!



tak zorvna z chystaných změn mě tohle nechává úplně chladným.

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:19:36 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 22. bře 2011 10:53:08
Příspěvky: 10
Pride píše:
jaka je pro tu hru lepsi reklama nez kdyz je to momentalne nejhranejsi a nejznamejsi progamingova hra na svete? takze imo ten progaming tam bude cil


Ale tak jasně, že se při vývoji bral nemalý ohled i na tento aspekt. Jako já se v tomto nechci přít, uznávam, že SCII a její MP je ze své podstaty dost kompetitivní hra a máte pravdu, že tak asi i byla navržena. Jen mi přijde, že je to možná škoda a že je tu nemálo hráčů jako já, kteří to tak nehrotí a byli by rádi za quick matche bez ladderu. Je jasné, že v takových matchích by lidi hráli víc v pohodě, nebylo by tolik cheesů apod. Takhle každý jen jede na vítězství za každou cenu a na zážitku ze hry je to pak bohužel znát.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:22:51 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
wesloo píše:
Pride píše:
jaka je pro tu hru lepsi reklama nez kdyz je to momentalne nejhranejsi a nejznamejsi progamingova hra na svete? takze imo ten progaming tam bude cil


Ale tak jasně, že se při vývoji bral nemalý ohled i na tento aspekt. Jako já se v tomto nechci přít, uznávam, že SCII a její MP je ze své podstaty dost kompetitivní hra a máte pravdu, že tak asi i byla navržena. Jen mi přijde, že je to možná škoda a že je tu nemálo hráčů jako já, kteří to tak nehrotí a byli by rádi za quick matche bez ladderu. Je jasné, že v takových matchích by lidi hráli víc v pohodě, nebylo by tolik cheesů apod. Takhle každý jen jede na vítězství za každou cenu a na zážitku ze hry je to pak bohužel znát.



SCII nepřišla a nestartovala od nuly. Původní SC se hrál od roku 99 jako vlastně první pořádná RTS e-sport hra. Druhej díl je ještě čistěji zaměřenej na e-sport. imho

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:26:14 
Offline
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 18:59:22
Příspěvky: 323
wesloo píše:
Hehe no to asi jo :)

No ne tak hra mě fakt baví, takže budu asi mastit ladder, ale jenom jsem chtěl znát váš názor na tuhle záležitost, jestli by třeba nebylo od věci vytvořit režim, jaký jsem psal výše, tzn. jakési quick matche bez žebříčků a lig :) Nicméně si myslim, že ladder fakt od MP hry spoustu lidí odradí, nesmíte taky vše brát jen ze svého pohledu dia/master hráčů ;)


Idealnim resenim by bylo si asi sehnat nejaky partaky, co s tebou budou trenovat. CZ komunita je velka, tak si najdi nekoho s podobnym skillem a muzete hrat "na pohodu" :-)

Pokud ti nejde o to, zda vyhraje nebo prohrajes, tak na ladderu jsi v ohromny (psychologicky) vyhode. Chce se to ale dostat do rozumny ligy (jsi v goldu, takze uz celkem pohoda), kde se hrajou trochu "normalni" hry. Podle my zkusenosti si v bronzu a silveru si (az na vyjimky) moc nezahrajes - spousta lidi tam ma naucenej jeden build, vetsinou nejakej cheese co jede porad dokola a snazi se rychle vyhrat a nejaky velky a dlouhy macro hry tam moc neuvidis.

A neukazovani proher (pokud nevypnou i ukazovani celkovyho poctu her) je absolutni blbost a nic to neresi. Ja jsem zivouci dukaz :-)
Kdyz s nekym hraju (momentalne jsem aspirant na bronz :-), a vidi ikonku BC, tak si bud mysli, ze jsem nejakej diamond co si honi ego na bronzacich a nebo je BN uplne silenej ... a nakonec zjisti, ze jsem uplna lama s 1500 hrama na konte :-D

Btw, klidne si s tebou zahraju, menim ted rasu, takze zacinam od nuly a zkoumam co a jak. A mych 2O proher v rade rika, ze trenovat na ladderu neni nic moc :-D

Ale hraju hlavne pozde vecer a rano.

_________________
Obrázek


Naposledy upravil kori dne úte 22. bře 2011 14:31:17, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:28:06 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Mně osobně právě výmaz Lossů v profilu sere v celém ( už tak dost dementním patchi ) úplně nejvíc !!!! Fakt nechápu tohleto.

Jinak teď mně napadla taková věc :

Wesloo :
Když bys chtěl quick match bez Ladderu proti vyrovnáným soupeřům - jakým způsobem bys toho chtěl docílit? Podle čeho by systém určil, kdo je pro tebe vyrovnaný soupeř? Stejně by musel existovat nějáký hidden rating, tak jak to je teď, takže bys defacto stejně hrál ladder :)
Jinak - nejsem si jistý jestli to víš - Ladder je naprogramovaný aby se každý hráč co nejvíce blížil 50/50 win/loss ratio, takže v podstatě na i na tom ladderu ti to bude házet takové protihráče abys s nimi hrál vyrovnané hry = v dlouhodobém horizontu budeš mít vždy půl na půl prohry a výhry
:ugeek:

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Příliš kompetitivní multiplayer?
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 14:41:08 
Offline
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 18:59:22
Příspěvky: 323
v BW byly customky lepsi, tam by se to dalo castecne vyresit.

Je fakt, ze kdykoliv jsem si dal customku v SC2, tak jsem chytil nejakyho diamonda / mastera, co se sel "zahrat" pred ladderem. To si fakt pak clovek moc nezahraje :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz