StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 21. lis 2024 15:36:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pát 14. led 2011 15:45:22 
Offline
 Profil

Registrován: ned 24. říj 2010 17:23:00
Příspěvky: 97
To, ze nejedu buildu pres kopirak jako ostatni neznamena , ze je neumim hrat. Oc jedu kvuli tomu abyych mel co nejdriv 2 factorky a stihl zerga poradne nepripraveneho. Bunkry diky salvage nejsou zbytecny a bojim se roache pushu. Staveni scv pri tom massu harrasu se snazim vylepsit.

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 18. led 2011 11:06:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
roachove se daji odhadnout a stavet na blint bunkry nemusi byt potreba. neni to rozhodne spatna preventivni investice ale rekl bych ze jen v pripade, ze mi nejde o efektivni harrash nebo early push.
Nicmene vsechno u zerga beru, proti vsemu jsem schopen hrat, kdyz prohraju, vetsinou diky sve blbosti, co ale nedavam a ani nevim jak proti tomu je kdyz vali jen a pouze lingy (speed+ban) narazil jsem na to uz parkrat, ze nedela nic jinyho, jen posila vlny jednu za druhou. rampa se jeste jakztakz da ubranit, ale expa uz ne. Pokud je to jeste nejakej ocas, co to nema zmaknuty s matematickou presnosti, podari se mi nejakej drop helionu do tylu, trochu ho pocuchat , narusit ekonomii, ale pokud ma build presne napocitanej a zmaknutej, jsem bez sance, proste mi to zaplavi, posle speedy, za nema plnou prdel banu a nakonec se prorve, kdyz ne, aspon me rozdrbe tak, ze se z toho stejne v celkovym meritku nevzpamantuju, protoze za chvilku prijde jeste horsi vlna. diky overlordum a levnym lingum ma jasnej prehled co se deje po mape. proste nevim co s tim a nedokazu do porazit.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 18. led 2011 11:34:34 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Jeremiasz píše:
roachove se daji odhadnout a stavet na blint bunkry nemusi byt potreba. neni to rozhodne spatna preventivni investice ale rekl bych ze jen v pripade, ze mi nejde o efektivni harrash nebo early push.
Nicmene vsechno u zerga beru, proti vsemu jsem schopen hrat, kdyz prohraju, vetsinou diky sve blbosti, co ale nedavam a ani nevim jak proti tomu je kdyz vali jen a pouze lingy (speed+ban) narazil jsem na to uz parkrat, ze nedela nic jinyho, jen posila vlny jednu za druhou. rampa se jeste jakztakz da ubranit, ale expa uz ne. Pokud je to jeste nejakej ocas, co to nema zmaknuty s matematickou presnosti, podari se mi nejakej drop helionu do tylu, trochu ho pocuchat , narusit ekonomii, ale pokud ma build presne napocitanej a zmaknutej, jsem bez sance, proste mi to zaplavi, posle speedy, za nema plnou prdel banu a nakonec se prorve, kdyz ne, aspon me rozdrbe tak, ze se z toho stejne v celkovym meritku nevzpamantuju, protoze za chvilku prijde jeste horsi vlna. diky overlordum a levnym lingum ma jasnej prehled co se deje po mape. proste nevim co s tim a nedokazu do porazit.


Kvuli tomuhle jezdim v TvZ build 1/1/1 a s prvnima cca 5ti marinakama vyrazim na soupere - pokud jen dronuje, tak mu sundam treba nejaky overlordy nebo queenu a par dron/lingu a pokud chysta nejaky roach push, tak ho to zbrzdi a vetsinou ty roache zahlidnu, takze o nich vim predem a stihnu udelat dva bunkry, ktery ho vetsinou odradej. A proti zaplavam lingu/blingu pak z factory stavim heliony s modrym plamenem a k tomu ve stejnou chvili banshee, pokud zerg zkusi nejaky utok, tak banshee ho vetsinou zazene, pokud techuje, tak muzu jet harrasit do mainu s banshee a do expy s helionama, banshee zaroven scoutuje a pokud vidim spire, tak stavim eng. bay/armory/vic raxu s reactorem

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 18. led 2011 12:36:07 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
ergo jako terran potrebuju dost lepsi mikro a multitasking nez zerg,abych tohle ustal, co?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 18. led 2011 12:48:11 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Jeremiasz píše:
ergo jako terran potrebuju dost lepsi mikro a multitasking nez zerg,abych tohle ustal, co?

no, za zerga mi tahle faze prijde tezsi, nez za terrana, protoze zerg musi vedet, jestli na nej prijde banshee, helioni, massmarine, push s tankem/thorem a kdyz to netrefi nebo neodhadne, kdy jeste muze dronovat, tak prohral, zatimco terrananovi "staci" jen zakopat se v bazi za wallem a nemusis vubec vylejzat, pokud se bojis nejakyho pushe

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 18. led 2011 13:20:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
tjo jak jsem se v bazi zakopal proti zergovi, slo to do kytek, okamzite se rozjel a ja uz to nedohnal.
Jinak jo, jsem vnitrne presvedcen, ze hrat dobre za zerga je drina, mozna to je uplne nejtezsi rasa na opravdicky zvladnuti a ja s nima mam celkem vyrovnany matche (v ramci sveho uboheho skillu)
ale tenhle tupej speed/baneling build, kde jede jedna vlna za druhou a kazda dalsi trochu vetsi mi prijde pomerne levnej, rychlej, snadnej na mirco a ucinnej.
Jasne, ve chvili, kdy se ho naucim efektivne counterovat, zrejme soupere dostanu na lopatu, ale ten counter mi porad nejde :)
ma cenu provest prvni pruzeni helionama bez modryho plamene nebo mam pockat nez se mi dodela? kdy nejrychleji lze vypotit helionu?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 18. led 2011 16:39:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Jeremiasz píše:
tjo jak jsem se v bazi zakopal proti zergovi, slo to do kytek, okamzite se rozjel a ja uz to nedohnal.
Jinak jo, jsem vnitrne presvedcen, ze hrat dobre za zerga je drina, mozna to je uplne nejtezsi rasa na opravdicky zvladnuti a ja s nima mam celkem vyrovnany matche (v ramci sveho uboheho skillu)
ale tenhle tupej speed/baneling build, kde jede jedna vlna za druhou a kazda dalsi trochu vetsi mi prijde pomerne levnej, rychlej, snadnej na mirco a ucinnej.
Jasne, ve chvili, kdy se ho naucim efektivne counterovat, zrejme soupere dostanu na lopatu, ale ten counter mi porad nejde :)
ma cenu provest prvni pruzeni helionama bez modryho plamene nebo mam pockat nez se mi dodela? kdy nejrychleji lze vypotit helionu?


ja vetsinou hned po postaveni factorky stavim techlab a pak jedu 3-4 heliony a modrej plamen a soucasne banshee, takze s tim na soupere vyrazim asi kolem 7.(?) minuty

a nekdy misto toho pruzeni heliony dropuju - pokud mas aspon trosku mikro, tak nemusis mit ani modrej plamen a spalis zergovi pulku dron (samozrejme bys v tu chvili mel expandovat ty sam) a pak zerga proste premassit cimkoliv...

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 19. led 2011 10:38:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
jj, ja s helionama do Zergovy baze prakticky nejezdim, hodne casto tam ma ten spire, dobre postavenou qeeenu a zaby, takze nez se timhle promotam, hodne me to zdrzi a pocucha heliony, vetsinou buggyny dropnu, s tim celkem slavim uspechy.
takze co? je du vetsinou barracks, na nem postavim reactor, odletim s raxem a primo na reactoru stavim factory (a hned 2x helionu) a na raxech techlab. pak zalezi, jestli potrebuju tanky = switch fac za rax nebo zase odletim s raxem a na techu stavim starport, no a co z nej vyleti, to zalezi na situaci.
celkem mi to svedci. az na banelingy :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 19. led 2011 11:39:32 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Jeremiasz píše:
jj, ja s helionama do Zergovy baze prakticky nejezdim, hodne casto tam ma ten spire, dobre postavenou qeeenu a zaby, takze nez se timhle promotam, hodne me to zdrzi a pocucha heliony, vetsinou buggyny dropnu, s tim celkem slavim uspechy.
takze co? je du vetsinou barracks, na nem postavim reactor, odletim s raxem a primo na reactoru stavim factory (a hned 2x helionu) a na raxech techlab. pak zalezi, jestli potrebuju tanky = switch fac za rax nebo zase odletim s raxem a na techu stavim starport, no a co z nej vyleti, to zalezi na situaci.
celkem mi to svedci. az na banelingy :)


ja stavim rax, na nem vetsinou nestavim nic a nonstop delam marinaky, pak pridam factorku, hned po dostaveni stavim techlab na factorce (kvuli modrymu plameni) a starport a tam taky hned stavim techlab (kvuli banshee)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 19. led 2011 13:11:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
jedes 1/1/1 ? ja spis 2/1/1 ale je fakt, ze jsem si jeste 100% nepotvrdil, jestli takhle brzo se to oplati, mozna ze je lepsi to investovat spis do 3 SCV resp 1 SCV+supply


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz