Jeremiasz píše:
roachove se daji odhadnout a stavet na blint bunkry nemusi byt potreba. neni to rozhodne spatna preventivni investice ale rekl bych ze jen v pripade, ze mi nejde o efektivni harrash nebo early push.
Nicmene vsechno u zerga beru, proti vsemu jsem schopen hrat, kdyz prohraju, vetsinou diky sve blbosti, co ale nedavam a ani nevim jak proti tomu je kdyz vali jen a pouze lingy (speed+ban) narazil jsem na to uz parkrat, ze nedela nic jinyho, jen posila vlny jednu za druhou. rampa se jeste jakztakz da ubranit, ale expa uz ne. Pokud je to jeste nejakej ocas, co to nema zmaknuty s matematickou presnosti, podari se mi nejakej drop helionu do tylu, trochu ho pocuchat , narusit ekonomii, ale pokud ma build presne napocitanej a zmaknutej, jsem bez sance, proste mi to zaplavi, posle speedy, za nema plnou prdel banu a nakonec se prorve, kdyz ne, aspon me rozdrbe tak, ze se z toho stejne v celkovym meritku nevzpamantuju, protoze za chvilku prijde jeste horsi vlna. diky overlordum a levnym lingum ma jasnej prehled co se deje po mape. proste nevim co s tim a nedokazu do porazit.
Kvuli tomuhle jezdim v TvZ build 1/1/1 a s prvnima cca 5ti marinakama vyrazim na soupere - pokud jen dronuje, tak mu sundam treba nejaky overlordy nebo queenu a par dron/lingu a pokud chysta nejaky roach push, tak ho to zbrzdi a vetsinou ty roache zahlidnu, takze o nich vim predem a stihnu udelat dva bunkry, ktery ho vetsinou odradej. A proti zaplavam lingu/blingu pak z factory stavim heliony s modrym plamenem a k tomu ve stejnou chvili banshee, pokud zerg zkusi nejaky utok, tak banshee ho vetsinou zazene, pokud techuje, tak muzu jet harrasit do mainu s banshee a do expy s helionama, banshee zaroven scoutuje a pokud vidim spire, tak stavim eng. bay/armory/vic raxu s reactorem