StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 11. pro 2024 22:08:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 23. pro 2010 23:37:38 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
teqini píše:
Gappo píše:
TvZ mi stále nejde :( Za celou dobu co mam SC2 (mam ho od vydání) jsem tohle vyhrál asi 2x ... proste to nejde :(

Zerga taky nemam moc rad, ale co je strasne dulezite je to, nenechat zerga ani nachvili v klidu... stale nejaky haras... mam 4-6 marinaku a helion a hned push, mezi tim se mi udela medivak, takze poharasim stahnu se a pak hodim drop, mezi dropem si udelam banshee a dalsi haras.... zerg je stale pod tlakem a je nucen se branit a pouzivat larvy na jednotky a nemuze dronovat... Jakmile nechas zerga napokoji, tak jsi prohral :) Tahle rase ma obrovske plus v tom, ze pokud ma map control a dost hatch tak si udela armadu 200/200 temer okamzite i kdyz v poslednim souboji prisel o vsechno...


S tímhle bohužel musím jen souhlasit, dříve jsem proti zergům hrál dost zdrženlivě a pasivně, většinou pokud to nebyl o dost horší hráč jsem prohrál. Samozřejmě by mělo jít hrát bez problému proti zergům i v late game, ale myslím si že v našich amatérských končinách jsou hold v pozdější fázi brutálně ve výhodě.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: sob 25. pro 2010 2:39:04 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
teqini píše:
Gappo píše:
TvZ mi stále nejde :( Za celou dobu co mam SC2 (mam ho od vydání) jsem tohle vyhrál asi 2x ... proste to nejde :(

Zerga taky nemam moc rad, ale co je strasne dulezite je to, nenechat zerga ani nachvili v klidu... stale nejaky haras... mam 4-6 marinaku a helion a hned push, mezi tim se mi udela medivak, takze poharasim stahnu se a pak hodim drop, mezi dropem si udelam banshee a dalsi haras.... zerg je stale pod tlakem a je nucen se branit a pouzivat larvy na jednotky a nemuze dronovat... Jakmile nechas zerga napokoji, tak jsi prohral :) Tahle rase ma obrovske plus v tom, ze pokud ma map control a dost hatch tak si udela armadu 200/200 temer okamzite i kdyz v poslednim souboji prisel o vsechno...


s tim souhlasim i nesouhlasim - urcite neni dobre nechat Z v klidu makrovat. Na druhou stranu pochybuju, ze v nizsich ligach budou zergove zvladat kvalitni makro. Proto kdybych byl v goldu a nize, tak bych se na nejaky harass zvysoka vykaslal a soustredil se na mou makro hru.
V diamondu se tenhle pristup moc uplatnovat neda, protoze zerg ziska velkou vyhodu, ale doporucoval bych v nizsich ligach zabrat bezpecne fast expu, postavit 3 factory, par raxu a potom pushnout ze dvou bazi pomoci tanku, thoru a pechoty(odhadem kolem 13-15. minuty). Nezapomente likvidovat creep tumory a az pote postupovat vpred. Pribalte i ravena a pokud budete dost opatrni a neztratite armadu behem presunu, tak budete counterovat vicemene vse, co Z muze mit.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pon 27. pro 2010 19:59:34 
Offline
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 19:57:03
Příspěvky: 1
Prosím o radu, pokaždé když jedu proti zergovi tak mě vždycky zkrosí bennelingama...nevim jak se proti nim bránit, ikdyž jedu maraudery a tanky tak stejně obranu prorazí...


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pon 27. pro 2010 21:06:07 
Offline
 Profil

Registrován: úte 19. říj 2010 12:32:52
Příspěvky: 364
Bydliště: Hradec
ELiLOBO píše:
Prosím o radu, pokaždé když jedu proti zergovi tak mě vždycky zkrosí bennelingama...nevim jak se proti nim bránit, ikdyž jedu maraudery a tanky tak stejně obranu prorazí...


Určitě někdo poradí líp, já furt dřepím v silveru, ale měl jsem stejnej problém, řeším to podle okolností - pokud mám jen marínu, tak zdrhááám...., nebo je možný je rozdělit, ale to nějak moc nezvládám, pokud mám thory a marínu tak thory dopředu mariňáky za ně, každopádně je dobrá skupinka 3-4ks helionů z modrým a mít je v samostatný skupině, mariňákama zdrhat a helionama flambovat, celkem se je dá s nima dobře umikrovat. Hlavně pozor na zakopaný Blingy, často je mívám kousek od základny - raven.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 11:14:17 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 22:39:16
Příspěvky: 149
Celkem lehké řešení do slabší ligy na banelingy by mohlo být prostě a jednoduše bojovat na cliffu s tím, že na něm pár siegů a na rampu třeba thora jako tanka, ty blingové k marině nahoru neproběhnou a budou se robíjet o thora (pokud ještě není thor, tak 3 maraudeři) .. Pokud je to už late game, tak prostě massovat siege a pěchotu omezit na nějaké maraudery (tu chránit bunkrama, aby se blingové museli rozbíjet nejdřív o bunkry, taková wall taky není od věci) a zkusit vyjet nějaký vzduch, nejlépe tak aby to nevyscoutoval, 10 nescoutnutých banshee hru i v late fázi proti zergovi vyhraje, protože když sestřelíte tech budovy tak je to prakticky jistý win .. v čele s lair (hive) .. Ale taky nejsem žádný extra skilla, ale toto mi vychází v platině i na diamondy.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 13:09:01 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Grandimir píše:
Celkem lehké řešení do slabší ligy na banelingy by mohlo být prostě a jednoduše bojovat na cliffu s tím, že na něm pár siegů a na rampu třeba thora jako tanka, ty blingové k marině nahoru neproběhnou a budou se robíjet o thora (pokud ještě není thor, tak 3 maraudeři) .. Pokud je to už late game, tak prostě massovat siege a pěchotu omezit na nějaké maraudery (tu chránit bunkrama, aby se blingové museli rozbíjet nejdřív o bunkry, taková wall taky není od věci) a zkusit vyjet nějaký vzduch, nejlépe tak aby to nevyscoutoval, 10 nescoutnutých banshee hru i v late fázi proti zergovi vyhraje, protože když sestřelíte tech budovy tak je to prakticky jistý win .. v čele s lair (hive) .. Ale taky nejsem žádný extra skilla, ale toto mi vychází v platině i na diamondy.


tam je problem v tom ze 10 banshee malokdy vyrobis v klidu a tichu. Jakykoliv momenty v TvZ, kdy je naprostej klid, me silne znervoznujou. Navic v pozdni fazi mas takrka garanci, ze Z ma spire, takze pokud si nedokaze banshee denu vsimnout (starporty s techlabem) a ty napachas nejaky skody, brzo te potresta.
Proti banelingum je to tezsi. Muzes mit pekne namixovanou armadu thoru, marinaku a rauderu ale protoze to drzis v jednom ballu tak banelingove vse rozpusti. Ja se snazim hrat klasicky heavy tank marinak medivak,a obezretne skautovat a posouvat tankovou linii. Bez marauderu proto, ze tolik plynu zase nepribyva a ja radsi pumpuju do upgradu a plne produkce tanku, a navic Z vetsinou reaguje na tanky pomoci mutalisku a ja velmi nerad pouzivam thory. Kdyz vidim banelingy, tak hned stimuju a utikam. Nekteri profici counteruji banelingy marinakama, ale tak kvalitni mikro proste nemam :)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 29. pro 2010 12:52:49 
Offline
 Profil

Registrován: ned 22. srp 2010 17:07:20
Příspěvky: 39
Pokud nekdo sledujete sksyen stream tak urcite znate perfektni taktiku na Z. Pokusim se to tu popsat tak jak si to pamatuju z hlavy. Takze open 1 rax 1 factory [z nich je tvoren wall] z raxu dva marinaky potom reactor. Reactor swich na factory, z ni 4 heliony a s nima haras Z. Hned po 4 helionech na factory tech lab jedou se tanky. Na zbylem reactoru dalsi raxy. Push jde tak s 2-3 tanky + marina a par SCV na bunkry [+pokud mozno heliony ze zacatku]. Popsal sem to tu pomerne vagne, ale Yen to prizpusobuje situaci. Asi to tu nezni nic moc, ale staci se podivat na par jeho her a nebudete verit jak snadno s tim porazi Z okolo 3k diamond.

http://www.justin.tv/sksyen

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 29. pro 2010 13:09:56 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
Naprostej souhlas este se mi to nepovedlo porazit :)

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 05. led 2011 14:34:57 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
zerg je treba scoutnout hned ze startu, v podstate se setkavam se dvema typama pushe - roache nebo bany.

kdyz jede roache, jedu 2x rax+tech=MM, vetsinou se to podari odrazit, nikdy jsem nedal early roach push kdyz jsem jel 1rax1factory.
kdyz vali bany, jedu tvrdej tech tree, marina a 1-2 heliony odrazi prvni vlnu banu (nekdy to odnese supply), kdyz masuje dyl, prijede mi i tank a pak uz se na rampu nedostane
kazdopadne proti zergum prakticky nepokracuju s marinou, stavim thora do baze proti mutum (radeji thora nez to ligrovat turretama) a mixuju tech army z helion/tank/thor/banshee/SCV na opravy v pribliznym pomeru 3/2/1/2/4 pro mid game (kdyz se zahrabava, je raven nutnost).
Bohuzel late game proti zergum pro me dopada vetsinou dost tristne skrzeva strasne jednoduchy switch, kteryho je zerg schopny a na kterou ja uz casto nestiham adekvatne reagovat.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: ned 09. led 2011 12:10:55 
Offline
 Profil

Registrován: úte 19. říj 2010 12:32:52
Příspěvky: 364
Bydliště: Hradec
V poslední době dávám zergy bunkr blokem rampy tak, že neudělá expu a sere s tím aby mi ty bnkry sundal, hrozně ho to brzdí, zatím co já expenduju a techuju¨, je to hrozně účinné a snadné, zatím se mi snad nestalo že by mi to nevyšlo až na jednu custom hru z diamanťákem, ale i ten to odvrátil jen mou totální kravinou. Ani mi to nepříjde jako rush, páč pokud to nějak rychle odrazí (eště se mi nestalo) tak, nic moc neriskuju, jen je to k těm zergům dost nespravedlivý :twisted: Chci se zeptat jestli se to dělá i ve vyšších ligách a nebo to tam maj zergové už prostě vošéfovaný? A Jak?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz