Gwainhir píše:
Čim se nejlíp odrazí 4 warpgate rush? Respektive jaké je ideální složení armády z gw jednotek proti tossovi? Čim víc hraju tim víc si myslim že to neumim ^^..
V deffenzivě v earl game má protoss nejduležitější výhodu ve force fieldech. Na většině mapách jimi zablokuješ rampu jen s jedním a držíš soupeře mimo bázi bez větších potíží. Hlavní je si hlídat aby si měl na rampě vždy maníka s energií a umět ho rychle za včasu použít.
Samozřejmě to platí jen v případě že si nenecháš postavit pylon na clifu, v tom případě jsi většinou v brindě.
4gate má tu výhodu že si s každým warpem můžeš upravovat složení posílané do bitvy tak aby si counteroval cokoliv co má protivník, takže doporučení složení GW jednotek pro obranu je určitě dostatečný počet sentry pro udržení soupeře pod rampou, pak nějaké stalkery aby se od ní držel dál a pokud ho chceš i citelně zranit tak i pár zealotů, následně mu pustíš část armády na cliv a hodíš další FF, musíš mít ale odhad aby si tu část zničil bez problému. Po té co to párkrát uděláš ho to přestane bavit a buď se stáhne do báze nebo bude čekat pod rampou aby si nemohl expandovat. Pak jeď buď colosy aby jsi díky dostřelu mohl vytlačovat jeho armádu a nebo letectvo kterým mu napadneš základnu a on se bude muset stáhnout. Možností je spousta. Tím že on dělal 4gate který mu nevyšel je pozadu s techem, pokud si ho neudělal taky tak už nějaký máš, takže dle něj si zařiď daléší postup. Nejlépe sem hoď replay na kterémm je ukázka tvé hry.