Na 6 gate potřebuješ expu.
Každopádně k tématu:
Protoss potřebuje nějakou pohyblivou t1 jednotku. Kombinace lotů + Sentries + Stalkers je až příliš moc závislá na terénu proti t1 jednotkám Terrana a Zerga. Taky by to chtělo nějaký counter na Colossi, aby bylo PvP variabilnější; bohužel mě nenapadá jaký.
Terrana bych nejraději hodně předesignoval
Nerf EMP, dát úplně pryč ze hry Stimpack a přidat nějakou dobrou mobilní anti-Mutalisk jednotku. Mariňáci a Maraudeři jsou momentálně až přehnaně klíčové jednotky pro Terrana, ten důraz na ně je nechutný. Přestože má Terran hodně variabilní early game (hodně různých openingů), v late game mi přijde nudný a stereotypní.
Se Zergem je to těžké... Přestože má nejmíň jednotek ze všech tří ras, přijde mi, že prakticky na vše má nějakou dobrou odpověď. Co mu rozhodně chybí, je druhý caster. Terran má dva (Ghost, Raven), Protoss dokonce tři (Sentry, Templář, Mothership), Zerg v podstatě jen jednoho (Infestor), Queenu s její transfúzí nedokážu považovat za klasického castera
Proč odebrat stimpack? Je to sice silná věcička ale je to taky jedna z věcí co terrana definuje, marína bez stimpacku je skoro useless.