StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 04. pro 2024 20:21:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 16. zář 2010 10:29:19 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 05. dub 2010 16:52:07
Příspěvky: 63
Eh xD tenhle build na me platil tak maximalne dys sem to hral prvni tyden :lol: Tedka dys to nekdo zkusi tak automaticky loose. jako Counter 2 vezky na obranu a konci s tim

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: čtv 16. zář 2010 11:09:51 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 9:28:10
Příspěvky: 4
Ako Counter Spine Crawlery? Podstata 6pool rushu je mať zerglingov skôr ako nepriateľ má pool. Crawlery potrebujú pool. Ako zerg s klasickou taktikou 14pool máš na obranu tak maximálne drony. Ten nápad s dvoma evolution sa mi celkom pozdáva- skúsim :D


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: ned 10. říj 2010 13:32:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 09. říj 2010 10:24:11
Příspěvky: 38
6pool rush je pro mě smrtelnej, absolutně nevím co s tím.

Vy posíláte 10 drona souct ? pokud oběví rush jak se zachováte ?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pon 11. říj 2010 6:05:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
pokud vzpomenu, tak sem hodim nejaky rep, jak odrazit 6pool :)

jentak BTW: nedavno jsem zkousel test 6pool vs 7pool a pri 7poolu mate lingy asi o 3 vteriny pozdeji, ale mate k tomu uz overlorda a o dronu vic
BO:
6 drone,
7 pool,
6 drone,
7 drone,
8 over,
9 ling,
10 ling,
11 ling
...

EDIT: posledni dobou ten 7pool jezdim ma malych mapach vs P celkem (relativne) casto, soupere to kolikrat i zbrzdi vic nez me, ja po tech lingach zacnu delat zase drony a asi po dvou dronach mam na queenu, ale souper musi udelat wall z forge a gatu, za to dva kanony a treba na blistering sands jeste si hlidat i zadni vchod (= dalsi gateway, pylon a kanon) + to casto ani neubrani :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 27. říj 2010 10:24:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 12:31:27
Příspěvky: 134
co je najefektivnejsie ist proti mass hydra? .. za zergov samozrejme

_________________
Obrázek
mtronic Clan page


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 27. říj 2010 10:31:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
no.21 píše:
co je najefektivnejsie ist proti mass hydra? .. za zergov samozrejme


no, obecne proti hydram neni nejaky primy counter, nekdo proti tomu jede roache, ale tam zalezi na poctech a na mikru, roachove maji maly range, jinak se da jeste jet infestor + ultra/banelingove, ale overene to nemam, tak daleko jsem se v ZvZ jeste vetsinou nedostal :D

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 27. říj 2010 10:52:21 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Samotné hydry nedávají Roache, teď po patchi je to pro ty Roache ještě lepší. Ale když tě nimi úplně přečíslí, tak je to samozřejmě naprd (a taky musíš bojovat na otevřeném prostranství, nikoli v úzkém průchodu, ten favorizuje hydry s jejich větším range). Nicméně taky jsem přemýšlel po včerejším prohraném ZvZ, že pár zahrabaných Banelingů by mu mezi těmi hydrami udělalo dost paseku.

Pokud jede čistě hydry, tak já jedu Ling/Roach/Muta kombo. Muty pochopitelně nezapojuju do přímé bitvy, ale harassuju, ničím mu spolu s Overseerem Creep tumory, aby měl ty hydry pomalé a nemohl se rychle stahovat, pak těmi Mutalisky můžu harassovat o to víc, což ho prostě ekonomicky nevyhnutelně brzdí a já ho Roachema a Lingama přemasuju.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 27. říj 2010 10:59:05 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Roach za ty prachy hydry semele docela v klidu. Kdyz uz muty tak s tema snipnout overseera, podhrabat se roachema pod hydry a GG. A rek bych, ze v boji roach proti hydram je uzitecnejsi upgrade na armor nez na utok.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2010 11:31:09 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
ZvZ posledni dobou hraji tak, ze ze zacatku specham na speedlingy a checkuji jestli souper jede FE, nebo 6/10/11/14pool.
Podle toho prizpusobim taktiku (taky FE, ci rychle gas a speedi). Hnat se za mutaliskama nema vzdy uplne smysl, trvalo mi, nez jsem to zjistil. Na nekterych mapach vyhra jak blazen (cliffy apod.), ale obecne hydra/roache mnohem lepsi kombinace (s infestorama, jinak je nikdy nechytnete), a stejen ty speedy/roache delat musite, bo souper speedy mit bude tak ci tak, a bude vam utikat (nejhorsi scenar). Jinak je to Makro hra... a pak jeste plati "pokud neutocis, pravdepodobne prohravas".

Neni spatne jet vic hatchery v bazi uz jen kvuli larvam (midgame+), snazit se zabrat vsechny expy, terba jen kvuli map kontrolu. Vidim-li speedlingy, pak jsou banelingove a roachove jasna volba... vidim-li roache, pak jsou roache a speedi jasna volba (+baneling nest na zabijeni hyder :-) [neni to idealni counter, ale pouzit se da, a mam jej celkem rad, vzdy se ty banelingove daji pouzit, kdyz se nabodou objevi speedi] ) ;-) speedi dokazi celkem snadno skupinu obehnout, a utocit do zad (na ekonomiku), takze souper musi sedet v bazi. Infestor v tomto matchi ma nesmirne velky vliv (roache se nedokazi rozprostrit, takze i pri 20+vs15+inf je slabsi skupina schopna celkem bez problemu vyhrat.

Na rychle muty, coz jezdi obvykle tak 70% hracu, je snadny counter 2+x sporecrawler (2x75mineralu+100 za drony), a tim to hasne, musi mit dost mutalisku, na to aby zautocil, a neprisel o moc mutalisku. No jenze nez se tak stane, tak uz mam queen/infestoru/hyder minimalne tolik, abych to dokazal ubranit.

Dalsi pravidlo co se snazim dodrzovat: 2queeny jsou vic jak jedna, tri jsou vic jak dve... a vsechny jsou vic jak slusna skupinka mutalisku (kor se sporecrawlery + transfuzi). Dale - Day9 uziva hezky termin powerunits, tedy kdy z jedne larvy dostanete jednotku, ktera ma vyraznejsi vliv na deni, jak jina jednotka za stejnou cenu "jedne larvy". Napr. zerlingove, nic nevydrzi, a hned padaji. Na slusne mnostvi je potreba tuna larev (v early celkem narocne, nicite si eko). Napr. tunu banelingu vam zabije jeden fungalgrowt od infestora (36dmg vs 30hp). Roache je mnohem silnejsi jak grupa zerlingu apod.

Jeste jedna vec, co se pri ZvZ snazim delat, pokud preziji/souper prezije, do mid/late game, tak otevrit idealne vsechny stromy (tedy vsechny budouvy), a nesoustredit se na jeden druh (hydra/roach), a stavet vse co muzete. Prachy na to obvykle mate, a kdyz pak vidite ze souper ma tunu toho, ci onoho, tak je lepsi mit 5-10 jednotek pripravenych, nez davat teprve 20stavet ;-) uz jen to, ze mu je ukazete/je pouzijete, ma vliv na soupere, protoze vidi ze mate counter.

Jinak ZvZ jsem do nedavna nesnasel, ted jej miluji, je to super match, nudna je early cast, ale pak je to fajn. Problem je trosku ten, ze uz od zacatku je strasne snadne videt, kdo s nejvetsi pravdepodobnosti vyhraje ;-) (cti, ten co stoji tomu druhemu pred bazi, a nepusti jej ven).

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: ZvZ - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2010 11:35:24 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Jo a jeste jedna drobnost, pri FE se nebojte postavit treba i 5 spinecrawleru... je to 500+250mineralu, ale FE vam to znacne vynahradi, a lingu mate oproti souperi s jednou bazi, mnohem min... pak se to samozrejme casem maze...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz