StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je úte 26. lis 2024 11:50:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: čtv 07. říj 2010 20:02:48 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 14. zář 2010 14:46:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Jsem zvědavý, kdo po tomhle bude hrát reapery. Tedy ne, že by mě to nějak vadilo... :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: čtv 07. říj 2010 20:25:50 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 25. zář 2010 22:12:01
Příspěvky: 278
Bydliště: Karviná
SolusRex píše:
Jsem zvědavý, kdo po tomhle bude hrát reapery. Tedy ne, že by mě to nějak vadilo... :)

reapeři funny týpci dobří v early game špatní v late game ne jak marauder dobrý vždy a vžde

_________________
Nový rok, nový BorderKeeeper
Budete-li dost dobří Starcraft 2 vás bude živit pamatujte na to!
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: čtv 07. říj 2010 22:40:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
A pritom by stacilo marauderom odobrat stimpack a vsetci by boli stastny. Ani v kampani ho nemaju a su fajn.
Neviem koho napadlo aby tlsty marauder co ma na sebe pomaly viac zeleza nez tank behal ako veverka. Je to chore.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: čtv 07. říj 2010 23:46:42 
Offline
 Profil

Registrován: úte 21. zář 2010 0:41:02
Příspěvky: 59
rax az po depu :( ti kluci by se meli trochu zamyslet nad temam upravama a reaper trosku zbytecna jednotka a pride me ze thor za 300mineralu je fakt dost

_________________
Obrázek

Sem Bronzak a nestydím se za to


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 1:38:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Konecne nekdo vytahl takovouhle nezpochybnitelnou statistiku. Jeste by me zajimalo jak to vypada v koreji, EU a global. Asi by opravdu bylo nejlepsi, kdyby udelali jeste jednu lidu pro top diamanty (jmenovat by se mohla treba kryptonit :D ), protoze takhle to skoro vypada jako balanced. Proste tvrdy data, zadny pojmy a dojmy. Nicmene statistika z Go4SC2 co tu nedavno daval shang, nebo baron (uz nevim) je taky neokecatelna...

Reaperi jsou divna jednotka. Nenapada me jina jednotka co ma takhle casove omezeny pole pusobnosti. Za P uz to kazdej counterovat umi a se Z uz je to taky jenom hra o cas, kdy zerg dodela speed upgrade.
Zvetsit HP Z budov zni rozumne. Marauder drop dokaze pekne zabrzdit a prijit treba o pool je o dost vetsi problem nez o rax. Zase na druhou stranu Z nemusi stavet X raxu/factorek/gate tak by to melo bejt necim kompenzovany.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 5:43:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 10. dub 2010 14:33:18
Příspěvky: 17
GoodWill píše:
A pritom by stacilo marauderom odobrat stimpack a vsetci by boli stastny. Ani v kampani ho nemaju a su fajn.
Neviem koho napadlo aby tlsty marauder co ma na sebe pomaly viac zeleza nez tank behal ako veverka. Je to chore.

odebrat stim pack? tak to by v zivote zadny terran nikdy nic nevyhral :DDD

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 9:34:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Ale vyhral ;) Snad mi nechces tvrdit ze vyhravas vdaka stimapcku na marauderoch.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 9:42:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
odebrat stim to ne, to by byl zase unbalance, ono by bohate stacilo aby se stim zpristupnil aspon s eng. bay nebo treba factory. Blizzard je jako zapadni svet, problemy ktery jsou do oci bijici prehlizi a misto toho resi neexistujici a nedulezity problemy jen aby umlceli dav ;)

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 9:53:27 
Offline
 Profil

Registrován: ned 22. srp 2010 17:07:20
Příspěvky: 39
Libi se mi odvaha zdejsi populace [tvorene z 95% low ligama] kritizovat hru a pritom nemit ani dost snahy dostat se aspon na uroven diamondu. Jak uz tu nekdo psal, pokud bude Bllizard balncovat hru podle techto hracu tak to nedopadne dobre. Sam bych se k balancu hry nikdy nevyjadroval, podle me na to maji pravo pouze top hraci. Kdyz prohraju tak je to moje chyba a ne ze je hra nevybalancovana.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 patch - oznamene zmeny
PříspěvekNapsal: pát 08. říj 2010 10:17:40 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
T.iN.T.a píše:
Konecne nekdo vytahl takovouhle nezpochybnitelnou statistiku. Jeste by me zajimalo jak to vypada v koreji, EU a global. Asi by opravdu bylo nejlepsi, kdyby udelali jeste jednu lidu pro top diamanty (jmenovat by se mohla treba kryptonit :D ), protoze takhle to skoro vypada jako balanced. Proste tvrdy data, zadny pojmy a dojmy.


A četl jsi to pořádně? O žádné nezpochybnitelné statistice nemůže být řeč :) Buď jsou to tvrdá čísla, která dokazují pouze to, že matchmaking systém funguje správně (a odchylky řádově v jednotkách % jsou zanedbatelné), anebo je to statistika založená na nějakém neobjasněném blizzardím subjektivním předvýběru (viz "These numbers take individual player skill into account, which helps to avoid the 50% win/loss percentage effect that the matchmaking system can impart on straight win/loss ratios.") a pak se nejedná o žádnou nezpochybnitelnou statistiku.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz