gwixt píše:
alieno píše:
Jo jinak k tem carrieram, duvod proc jsou uplne naprd je ten, ze zakladni DMG 5*2 snizuje kazdy armor neskutecne hrube moc... Takze cokoliv s armorem 3 a vic, dostava uplny prd dmg
( (5DMG-3Armor) * 2Utoky ) = 4DMG
lenze to musis brat tak, ze ten carrier ma tych interceptorov 8 ...
jeden upgrade tak napr zvysi celkovu dmg carriera o 16 (8interceptorov*2utoky*+1dmg) .. a tomu neviem ci sa nieco vyrovna
To mas pravdu
U zergu se zase hraje na obranu... Btw terrani vlastne taky (diky stitum a +10HP, ono je to % celkem dost).
Sorry, ale techuje se armor vzdycky, a kdyz ty jsi na 3air, tak souper musi byt min na 2, pokud neni nouma, a vidi ze upgradujes o sto pero.
16dmg na jeden interceptor (2*8) pri 3air weapons (v souctu s
8*16 = 128):
- Situace treba vuci ultraliskum (nepocitam to, ze ultralisk nemuze carrier zabit, ale taky ho carrier nikdy nedozene, tedy obrana celkem naprd):
Pri 3levelu upu + carpace (jde parallelne) je to 6armor
(8 - 6)*2 = 4dmg per interceptor * 8kousku = 32dmg
to je vtipne na carrier
- Situace vuci mutaliskum (na 3levelu maji 3armor) + HYDRY (maji 3armor pri levelu 3):
(8 - 3)*2 = 10dmg per interceptor * 8 kousku = 80dmg (2 shooty na jednoho mutaliska na zabiti [120hp]...)
- Situace s corruptorama (na 3levelu maji 5armor):
(8 - 5)*2 = 6dmg per interceptor * 8 kousku = 48dmg ( 5 strel na jednoho [200hp]).
Ta redukce s jednim/dvema/trema/a vic armorama je celkem luxusni... Ale i tak mi to proste prijde nejak malo na jednu drahou jednotku... Nenasel jsem nikde prepocet na DPS (pry je CD 3, tedy snad 3vteriny?, potom by celkove dps bylo (128/3)*1 = 42DPS (proti hydram s 3armor 80/3 = 26.6)
5 hyder (500/250, celkove dmg pri 3weapon =15dmg*5 = 75dmg ,cd 0.83, DPS = (75/83)*100 = 90.36DPS (proti carrier s 5armor 50/83*100 = 60.24)
Na obranu carrieru, maji tunu HP vs 5hyder (kde ale clovek pri prumernem DPS musi pocitat s postupnym ubytkem u poctu zivych hyder ;-D) 300+150stit vs 400hp.
Jeste je fajn na interceptory hazet fungalgrowth
sikovna vec na jejich zastaveni (maji range 2). No proste proti zergovi carrier nedoporucuji, pokud nejede tunu zerlingu, a zapomnel na antiair
nikdy je nedozenete, bez focus-fire je nezabijete na jednu ranu (schovaji se/utecou), ultraliskove se Vam vysmeji (a utecou), corruptori Vas znici, infestor Vam ji sebere+zastavi interceptory, a hydry to stejen co corruptori (ikdyz to neni ideal counter).
Nedavno jsem si zahral hezkou funny hru
bylo to takove 4v4, a s spoluhraci jsme pouze techovali, a zabirali expy
to stejne souper... souper udelal carriery + air, ultraliskove mu znicili baze + expy, protoze je proste nedohnal...