Hate píše:
Co se vlastně změnilo?
Od patche 1.1 jsem hrál jen asi 2 hry a chytl jsem na randomu protosse, takže cannon rush a žádný překvápko.
AI má teď 6tý smysl. Jakmile stavíš v blízkosti jeho základny, tak na tebe hned zaútočí. Neguje to cannon rush a jiné proxy rushe. Jediné co funguje je začít stavět pod cliffem a dát tam jeden cannon na odlákání a pak stavět na cliffu.
Problém je ale v mapách, protože ne všechny mapay mají cliffy a vzdálenost na kterou na Vás AI zaútočí je opravdu velká.
Zatím mi v 1v1 funovalo i to co předtím, ale jen když ty rushe upravím těmhle změnám, nicméně v 3v3 jsou mapy, kde to prostě nejde dát, nebo je to na 30+min a dát takhle 15 her po sobě by byl zázrak.
Nehledě na to, že AI podvádí i v těžení, ale to už bylo i předtím.