StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 05. pro 2024 2:37:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 15:01:40 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
MaHi: Já s tím nesouhlasím, nechci se hádat ale prostě nesouhlasim. Nemusíš mít víc exp jako zerg a to cos psal že T a P stačí budovat základnu to je taky blbost. Makro má Zerg uplně stejný jako ostatní. Abys musel mít víc exp než soupeř, to by muselo být podmíněno tím, že všechny zergské jednotky mají menší cost effectivitu než jednotky ostatních ras a tak to není. Jiné opodstatnění nutnosti mít více exp neexistuje. To, že musíš balancovat drony a armádu to musí stejně tak každá jiná rasa, takže nevím proč zo zmiňuješ. TO že musíš dělat tumory na creep je stejné jako P pylony na energii. To že musíš injectovat larvy, P zase musí dělat chronoboost. Takže z těch tebnou zmiňovaných bodů bohužel nemohu souhlasit ani s jedním.

Ale jak řikám, je to jen můj názor, který jsem si vybudoval sám na základě vlastních pozorování a porovnávání, nikomu neberu ten tvůj. To co říkaj top hráči je sice hezký, ale jsou to stejný lidi jako ty a já a mají prostě své názory.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 15:18:40 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 29. črc 2010 8:22:59
Příspěvky: 21
Tak promiň, ale zerg nemá stejné makro jako ostatní. Kladení larev je něco, co zerg naprosto bezpodmínečně nutně musí dělat, jinak se nemá šanci zbylým rasám vyrovnat. Když za protosse nepoužijes ani jednou chronoboost, holt je to tvoje chyba, ale stejně můžes s klidem vyhrát. Balancovat produkci armády a dělníků musíš v podstatě jen u zergů. Protoss i Terran má na dělníky zvláštní budovu a může vyrábet, pokud má dostatek prostředků, obojí naráz. Zerg si musí zvolit, co se svými drahocennými larvami udělá. Sice zerg může kolikrát udělat naráz 20 dron, čímž si může rychle osídlit novou expanzi, jenže tím se obere o potenciálních 40 zerlingů a věř mi, že ho to může stát hru. No a přirovnání creep tumoru k pylonu mi přijde tak nesmyslné, že ani nevím co na něj mám odpovědět.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 15:22:22 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Ježiš jak můžeš říct že P se bez chronoboostu obejde a zerg bez larev jo. To je přece nesmysl, oba to prostě musí využívat pokud chtějí hrát trochu slušně. Jako nevim no ale larva inject je srovnatelný s chrono, taky to prostě musim klikat pořád. A to že mužu dělat drony i armádu neráz, tak to zerg taky, může dělat ze sdvou larev drony a zdalších třeba jednotky, takže tady taky nevím kde je rozdíl. Ale nebudu se už k tomu vyjadřovat, zřejmě máte svojí (nebo odněkud převzatou) pravdu a já to tak beru. Takže se omlouvam všech zergů, kterých jsem se dotkl asi tomu nerozumím.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 15:33:06 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 29. črc 2010 8:22:59
Příspěvky: 21
Tak já nevím, ale já se s chronoboostem moc nepářu. Hážu ho jen když něco upgraduju, nebo když udělám expu, tak chronoboostnu nexusi, aby ty proby trochu svištěly. Zkus si ale za zergy nepoužívat inject larva, a uvidíme jak daleko to dotáhneš. No a samozřejmě, jak říkáš, můžu z některých larev udělat drony, z některých udělám overlorda a z toho co zbyde udělám vojáky, jenže pak přijde soupeř a záhadně má tu armádu větší. Ostatní rasy můžou bez vlivu na produkci jednotek stavět supply depoty a přidělávat dělníky, ale zerg to vždy musí dělat na úkor produkce jednotek.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 15:49:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 12:31:27
Příspěvky: 134
ludia pochopte ze ked hrate diamond /high platinum ligu ... tak nie ste klasickym priemernym hracom SC2 t.j. co je pre vas nevyhnutnost pre drvivu vacsinu hracov su to len body naviac

typickym prikladom je to rozsirovanie creepu ... normalny hrac to prakticky nepotrebuje, lebo to jemne zvysenie rychlosti jeho jednotiek, ci lepsi prehlad nad mapou vdaka tumorom, nie je prenho vobec take dolezite
rovnako stauting s overlordami, ci byt stale o jednu expu pred superom ... pre priemerneho hraca by som povedal je to skor este zhorsenie situacie, lebo potom nebude stihat vobec nic :)

jedina vec s ktoru mozem suhlasit je to injectovanie lariev, kazdopadne (opat to zopakujem) pre priemerneho hraca staci ked to spravi aspon raz za 1-2min resp. vtedy ked si vsimne ze chce vyrabat jednotky a nema z coho :D

nanestastie vascina prispievatelov do tohto fora nespada do toho "priemeru" ... preto so mnou asi malokto tu bude suhlasit ;)

edit: a aby som nezabudol .. toto je vsetko debata o tom preco vacsina ludi ma zvysene APM ked hra zerga a preco tomu tak je
bavit sa o tom ze zerg je narocnejsi na ovladanie je zbytocna a o tom sa nikto hadat nebude

_________________
Obrázek
mtronic Clan page


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 16:00:31 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
2 Stealman : Já se nechci hádat už vůbec, ale prostě ty tady říkáš nějáké názory, o kterých si tak úplně nejsem jistý čím je máš podložené. Když v rozhovoru řekne i zaměstnanec Blizzardu, že zergové jsou nejkomplexnější rasa a nebaví ho za ně hrát, protože je to moc těžké tak je asi něco špatně... Prostě zerg má naprosto unikátní mechaniku hry, která v současné době prostě není náročnostně vybalancovaná oproti druhým dvoum... Nevím kolik her máš odehraných, nebo v jaké jsi lize, ale zkus si zahrát zergy a potom tosse... od obou her si ulož replay a uvidíš, že za zergy ti bude haprovat spoustu věcí, jelikož je prostě nejsi schopný stíhat... Zatímco v bitvě může třeba Toss ztratit celou armádu a má jí díky warpgatům prakticky ihned zpátky ( když jede třeba 10gates ), tak Zerg - jelikož v bitvě prostě nestihneš naházet larvy na všechny hatchery - je bez jednotek a bez možnosti rychle je doplnit prakticky ihned mrtvý...
Jinak tvůj názor, že zerg nepotřebuje minimálně o základnu víc je vyloženě směšný. Zkus si zahrát proti jakémukoliv dorému hráči - ty budeš zerg s 2 těžbama a on třeba terran s 2 těžbama... kolem 15té minuty tě přejede jako děcko a neuděláš s tím vůbec nic! Za tím si stojím

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 16:06:57 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
MaHi píše:
Zkus si zahrát proti jakémukoliv dorému hráči - ty budeš zerg s 2 těžbama a on třeba terran s 2 těžbama... kolem 15té minuty tě přejede jako děcko a neuděláš s tím vůbec nic! Za tím si stojím


Pozoruju ve svých hrách totéž - jako Terran nebo Protoss mám při vyrovnané hře o expu nebo dvě expy méně :) A naopak jako Zerg musím mít vždy více exp, typicky proti Terranovi jedu třeba 4 základny proti jeho 2 a nejsou to žádná one-sided jatka, právě naopak. Což nevyhnutelně vede k závěru, že Zerg má prostě cenově méně efektivní jednotky. Aby se to teda vyrovnalo, měl by mít snazší expandování. V SC:BW to bylo dané jednak cenou Hatchery (300 minerálů oproti 400 za Nexus či CC) a jednak obecně vyšší mobilitou Zerga, tj. díky rychlosti jednotek měl snazší bránění více exp (než třeba nemobilní Terran). Ceny zůstaly i pro SC2, ale ta mobilita je trochu jinak, Zerg má mobilní akorát lingy, muty a ultry, zbytek je zoufale pomalej a to i na creepu (Roachové, hydry, Infestoři, Banelingové). Naopak Terran je super-mobilní (Medivacy a Stimpack) a Protoss zase může warpováním otravovat expy.

Ti lepší hráči ale stíhají rozhazovat tumory a tím rozšiřovat creep, čili mobilita v obraně relativně zůstává, takže se asi přímo samotnou koncepcí těch ras opravdu předpokládá, že Zerg má prostě víc expanzí.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 22:32:13 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Nerekl bych,ze Z nema mobilitu, stejne tak se neda moc aplikovat pravidlo z sc1 o "vyrovnanosti" expanzi ruznych ras, jde jen o vhodne zvolenou strategii. Je jasne, ze vrhat se na zakempeneho terana nema moc velkou perspektivu, ale od toho ma zerg extra mobilni mutalisky/nydusy/doomdropy. Navic nez terran vyleze z kempu, uz muze byt creep vsude a neni nic roztomilejsiho nez zakopani roachove ci banelingove:)
Ja osobne si myslim,ze Z je nejtezsi na hrani, potrebuje spoustu micro&macro schopnosti, ale odmenou je fakt rozmanita skala hernich strategii. No uvidime za rok ci dva, az se Zergska hra trochu vysperkuje.
Na zaver pekna hra boxera a idry, kde idra ma brutalni creepspread a boxer hraje fakt zajimave. Co vsechno by se stalo, kdyby Idra vic vyuzival nydusy...
http://m.youtube.com/#/watch?xl=xl_blazer&v=r_RCBfSAHnM

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 23:10:02 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 20:01:18
Příspěvky: 54
77white píše:
Je jasne, ze vrhat se na zakempeneho terana nema moc velkou perspektivu, ale od toho ma zerg extra mobilni mutalisky/nydusy/doomdrop


mne nydusy v 1v1 prídu skôr zaujímavé keď sa ťa súper snaží zatláčať a postaví k tebe/do vchodu armádu alebo najlepšie aj nejaké budovy,no proti zakempenému terranovi moc nevidím využitie :D

_________________
protoss/zerg player
En taro Tassadar.

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: sob 02. říj 2010 23:11:14 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Zakempenni terani jsou parchanti mno, vždycky v nejnevhodnější okamžik se odtamtud začnou valit hordy pěchoty a je to v trapu. :(

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz