Grandimir píše:
Celkem lehké řešení do slabší ligy na banelingy by mohlo být prostě a jednoduše bojovat na cliffu s tím, že na něm pár siegů a na rampu třeba thora jako tanka, ty blingové k marině nahoru neproběhnou a budou se robíjet o thora (pokud ještě není thor, tak 3 maraudeři) .. Pokud je to už late game, tak prostě massovat siege a pěchotu omezit na nějaké maraudery (tu chránit bunkrama, aby se blingové museli rozbíjet nejdřív o bunkry, taková wall taky není od věci) a zkusit vyjet nějaký vzduch, nejlépe tak aby to nevyscoutoval, 10 nescoutnutých banshee hru i v late fázi proti zergovi vyhraje, protože když sestřelíte tech budovy tak je to prakticky jistý win .. v čele s lair (hive) .. Ale taky nejsem žádný extra skilla, ale toto mi vychází v platině i na diamondy.
tam je problem v tom ze 10 banshee malokdy vyrobis v klidu a tichu. Jakykoliv momenty v TvZ, kdy je naprostej klid, me silne znervoznujou. Navic v pozdni fazi mas takrka garanci, ze Z ma spire, takze pokud si nedokaze banshee denu vsimnout (starporty s techlabem) a ty napachas nejaky skody, brzo te potresta.
Proti banelingum je to tezsi. Muzes mit pekne namixovanou armadu thoru, marinaku a rauderu ale protoze to drzis v jednom ballu tak banelingove vse rozpusti. Ja se snazim hrat klasicky heavy tank marinak medivak,a obezretne skautovat a posouvat tankovou linii. Bez marauderu proto, ze tolik plynu zase nepribyva a ja radsi pumpuju do upgradu a plne produkce tanku, a navic Z vetsinou reaguje na tanky pomoci mutalisku a ja velmi nerad pouzivam thory. Kdyz vidim banelingy, tak hned stimuju a utikam. Nekteri profici counteruji banelingy marinakama, ale tak kvalitni mikro proste nemam