StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 28. čer 2024 7:11:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 222 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: ned 12. zář 2010 14:53:53 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 16:04:06
Příspěvky: 42
Skylleer píše:
A presne jak pise Merlin uz jsem psal ze je to za zaerga narocnejsi na ovladani bodet by nebylo kdyz je to expand strana a kdyz uz si ji clove vybral stimhle musi pocitat a ne tu kvuli tomu brecet, uznavam ze za zerga je to narocnejsi ale ne tim ze by byl slabsi jen toho musi naraz delat vic v tom pripade bych udelal par uprav assign larva k hatchery + automaticky "kouzleni" spawn larva a pokud by se to chtelo zrusit tak ji jednoduse "odassingujes" to samy s dalsima malickosmta ale to by stejne zergum nestacilo oni by si zase nasli neco dalsiho. .

pockat takze tebe sa nezda hlupe ze jedna strana je narocnejsia na ovladanie aby dosiahla porovnatelne vysledky ? takze ty ked porazis zerga si myslis ze si lepsi ako on ? skus sa len na chvilu zamysliet... lebo ja osobne si nemyslim ze T je OP len si myslim ze potrebuje menej namahy (tj ze dokaze vyhrat aj jednou rukou) oproti Zergovi ktory ked chce vyhrat musi potit krv... a ano skusal som aj ine rasy a tossovia mi prisli dost narocny na micro v boji (co napr. zergovia az tak nepotrebuju) a malo narocny na macro. kdezto Zergovia su na macro very hard... proste ked chces s nimi mat dobre macro potrebujes na to neprestajne mysliet a bat sa kazdej stratenej sekundy
a paci sa mi tvoj napad s assigned queen... ze by stale ked mala energiu a bola hatcherka volna zoslala na nu inject larva len ci by potom nechceli podobne featurky aj Terrani, hmmm ?
PS: samozrejme nehovorim o hrach proti noobom;)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: ned 12. zář 2010 15:24:10 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Skylleer: Ach jo. Jistě, kampaň rasa hraje opravdu velkou roli, když se bavíme o betě. Zbytek nebudu vůbec komentovat, nese se v podobně demagogickém duchu.

Jedno si ale neodpustím - 3 SCV na začátku by to nevybalancovaly, MULama by to každej Terran stejně do 10 minut dohnal :D :D

A přeci neodpustím ještě další reakce :) Ještě bys mohl čtenáře tady, kteří betu neměli, nepěkně mystifikovat. Posilování Terranů buffama v patchích Blizzardem bohužel absolutně nevypovídá nic o tom, zda byli skutečně slabší než ostatní. Změny v betě byly velmi časté, obvykle ad hoc, běžně ne zrovna důkladně promyšlené, několikrát se stalo, že Blizzard udělal změnu a v dalším patchi ji zase vrátili zpět. Ostatně sami Blizzardi se vyjádřili v tom smyslu, že v betě těmi změnami zkouší, co to s balancem udělá a že v ostré verzi už nechtějí balancovat hru tímhle stylem.

Imbalance - díkybohu ne každej Terran to popírá. Už jsem potkal hodně Terranů, kteří sami otevřeně přiznávají, že ta rasa je prostě OP. A na závěr se zopakuju (už asi posté) - já sám nejsem Zerg, nejsem ani Protoss. Hraju Randoma. Jaký bych asi tak mohl mít motiv brečet, že je nějaká rasa OP? Aby mi nerfli rasu, za kterou taky hraju?

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: ned 12. zář 2010 15:33:14 
Offline
 Profil

Registrován: sob 31. črc 2010 9:40:37
Příspěvky: 117
Nechcu vam tady skakat do debaty,ale zeptam se vas..Nechcete ji uz ukoncit? At se jedna o jakekoliv tema,tak se to vzdy zvrhne v "hadku" o to,esi su terrani OP,ci jak..To forum uz zde zacina byt pekne..jak jen to rict.."neuklizene"..Clovek zacinajici s hranim,jako ja,ktery zde hleda uzitecne rady apod,se musi prokousavat x strankama o stupidni debate,ktera s danym tematem nema nic spolecneho..Klidne si debatujte,protoze jak koukam,tak vas to vsechny bavi,ale prosim nedebatujte o tom ve skoro vsech tematech...dekujuuu
Jeste jedna poznamka..Jsou Terrani OP? Nejsou Terrani OP? Jsou zergove na ovladani horsi? apod...Neni to vse jedno?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: ned 12. zář 2010 17:18:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
IMHO je jedna z hlavnich vyhod terrana v tom, ze marinaci - zakladni jednotka T, jsou nejen ranged, ale jeste navic utoci i na vzduch. Nevydrzi moc, ale se stimpackem dokazi dat solidni dmg + pokud pred ne T hodi par marauderu jako stit a prida par medibusu, tak na ferovku se jim zadna (stejne draha a stejne natechovana) armada nevyrovna, dokud souper nepostavi neco se splashem (HT/inf, colos, baneling)

+ dalsi velkou vyhodou T je scan, takhle jsou proti T vsechny jednotky s invisible na nic, zatimco T si muze pomoci dvou invis banshe beztrestne likvidovat zergovy expanze (pokud kazdou nezavezuje, coz si ovsem vzhledem k efektivite jednotek nemuze moc dovolit) i kdyz tam zerg ma queenu a 10 hyder...
-

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: ned 12. zář 2010 18:02:59 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
ja jsem psal ze uz ktomu nic nebudu dodavat reknete si ze hraju terrana a pak vsechno co napisu je podle vas odpad , hral jsem v bete random stejne jako ten co mi to postoval predchivli , po asi 150 hrach sem prepl na terrana protoze mam rad proste tanky a pechotu , terran je takova klasika ano nemuzu rict ze jsem odehral tolik random her jako vy ale vim ze jsem hral hodne ZvT matchu upu a dost sem jich vyhral rekl bych ze i vic jak prohral , ale to samozrejme nic nerika .

K tem patchum ano pokazde neco zkusili a pak to vratili ale buffy terranu povetsinou zustaly az na pocatecni hp 60 coz bylo opravdu op.

takze asi to posileni asi nedelali jentak proc nic.

To ze je zerg narocnejsi na ovladani nepopiram ma toho vic na starost ale slabsi mi neprijde kdyz clovek udela vsechno co ma a to s custom hotkeys se da stihat tak pak muze s terranem konkurovat , toss je o malicko vyse ale me to nevadi.
Ktomu ze je toss lkepsi sem jak jsem jiz psal dosel podle toho GSL turnaje kde je nejakych 75% tossu pak par terranu a zbytek zerg tossove si tam davaji terrany jak maly a vzhledem ktomu ze je to turnaj o celkem poradnej balik tak jsou tam jen ti nej a podle nich by se melo balancovat.

k tem featuram bych to dal samozrejme jen zergum ostatni myslim problem nemaji snicim , kdyz vemes terrana tak ten si voli jestli hodit mule nebo scan , toss zase kam ten chrono boost pouzije tohle se z automatizovat neda a navic by to bylo zbytecny ale to s tema larvama jako ze je to zaklad zergskyho makra bych to urcite dal byl bych jen rad kdyby se hrani za zerga zjednodusilo na uroven ostatnich ras ale ne tim ze jednu oslabim protoze nekteri hraci za zergy nestihaji .ý

2 Pralev : Skylleer: Ach jo. Jistě, kampaň rasa hraje opravdu velkou roli, když se bavíme o betě. Zbytek nebudu vůbec komentovat, nese se v podobně demagogickém duchu.

mluvil sem o full hre ne o bete .

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: pon 13. zář 2010 0:46:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Jenom pro zajimavost: ma nekdo link na nakyho pavouka nebo tak neco takovyho, nejlepe s rozdelenim ras na GSL?

Jenom pro zajimavos: vi nekdo proc IdrA a Sen ted hrajou misto terranu zerga? No offense, proste me to zajima:D

///////////////////////////////////////////////
ted trochu offense: :D
Reaper VS zerg. Kolikrat jste to sami zkouseli? Ted od jiste doby vsude slysim jak je to imba. Ta jista doba ma i docela presny datum :D Zajimavy, ze driv bylo slyset whinovani na reapery hl. od tossu a ted zkusit poslat na tosse reapera tak to jsou vyhozeny prachy i v nizsich ligach. Jasny taky sem koukal na Morrowa jak to s nima drti, ale nechci se nikoho dotknout, ale kdo z nas obycejnejch smrtelniku zde na foru na to ma micro? Btw. na stejnym turnaji se o to samy pokousel Tarson, ale ten na to treba taky nemel ;) Reaper rush je ze zacatku jen takova otukavacka, nez se lingum udela upgrade, pak i kdyz na jednoho reapera chcipne 5 lingu tak je to pro Z furt dobrej deal, protoze neprichazi o plyn. V momente kdy jsou venku roachove, nebo nedej boze muty tak je konec. Teoreticky sice jde okitovat s rangem 4.5 range 3, ale rikam: zkuste si ten odstup 1.5 udrzet ;) Jedna chyba a reaper, jakozto dost draha sranda chcipa. Jak uz jsem psal driv, tak T army je vetsinou sice silna v utoku, ale taky nejkrehci. Rocha sunda reapera na 4 flusance, reaper roache na 145/(4-1)*2 takze na 25 vystrelu..
To byl jen jeden priklad za vsechny tradicni TvZ OP dogmaty. GSL mi da predpokladam za pravdu..
////////////////////////////////////////////////////////

A uz zase bez offense: :mrgreen:
Co by jste dali do balanced patche, kdyby to bylo na vas?

T:
Zkratit o 0.5-1s trvani stimpacku. Je to hodne silny a tohle by nutilo vic premejslet nad sefl dmg.
Zmensit o 5-10 dmg tanku proti armored (tzn. nikoliv proti light jak mozna prijde v patchi)
P:
Lehce zmensit rychlost obnovu stitu. Imho na HiT&Run harras moc velka vyhoda.
Z:
Lehce (tak o 5) zmensit regen zakopanejch roachu. Ted zakopanej temer uhealuje storm, nebo sieglej tank.
Jak uz pisu delsi dobu: Umoznit moznost autocastu u larev, pripadne zmensit kadenci (vic larev za vic many za vetsi periodu). Zergove maji nejvetsi APM, imho diky larvam a creepu. Creep je pro ne vyhoda jak prase, tak at to zas neni zadarmo. Ale larveni co 40s hodne odvadi pozornost a prijde mi az moc velkej "trest" za to ze Z stavi nejmin budov.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: pon 13. zář 2010 1:44:12 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
V podstate souhlasim se vsim co bylo psano .

ja bych jeste teda zvysil damage stimpacku marauderum 10 hp je jak posimrani pro ne takze trebas 25 nebo stejny procento jako u marine.

dale bych marauderum snizil attack speed a conslusive shells snizil zpomaleni treba jen o 25%.

tanky jak pises presne , nesnizit vs light ale vs armored , je normalni ze na jednu ranu krupne par marinaku vsak je to na ne counter ale nemelo by pokrupat parta stalkeru nebo roachu takze snizit damage na tyhle jednotky.
Cruisery bych teda neoslaboval bo je nikdo zas nebude pouzivat.

u tosse ten regen stitu ma neco do sebe, hlavni ale bych asi videl problem s voidama pokud se maji nabit a bejt pak takhle silny jak jsou tak at se nabijej bud stejne rychle na mensi damage nebo pomalejc na stejny damage protoze po nabiti praskne klidne pet vikingu na dva voidy.

zerg ma hodne slusny muta jinak bych ho neoslaboval a pridal mu ty funkce s larvama a nevim jestli queena zacina hned s manou na jednu sadu larev nebo ne tak aby to pripadne mela.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: pon 13. zář 2010 1:55:22 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
T.iN.T.a: U toho Reaper harassu na Zerga ale nejde o ekonomickou stránku. Tam vůbec nejde o to, komu se to finančně víc vyplatí nebo nevyplatí. Jde o to, že od prvního Reapera je Zerg pod tlakem. Až do chvíle, než má něco, čím to sundá (neproniknutelnou obranu nebo Muty nebo prostě velkou přesilu), skáká tak, jak Terran píská. Ten mezitím může expandovat, techovat, stále diktuje tempo hry. A to ještě úplně opomíjím fakt, že pokud Zerg při té obraně proti Reaperům udělá hrubší chybu, může taky bez problému velmi rychle prohrát.

Nechci tohle fórum opět zneužívat pro svou osobní reklamu, ale na blogu jsem před pár dny vydal článek o roli psychologie při hře, tenhle aspekt tam právě docela do detailů popisuju.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: pon 13. zář 2010 2:00:21 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 16:04:06
Příspěvky: 42
T.iN.T.a píše:

Jenom pro zajimavos: vi nekdo proc IdrA a Sen ted hrajou misto terranu zerga? No offense, proste me to zajima:D

idra kvoli pyche lebo stale hral Z a sen si nevie vybrat.. posledne stanovisko bolo ze caka na par patchov a potom uvidi (ostatne ako vacsina pro hracov)
T.iN.T.a píše:
T:
Zkratit o 0.5-1s trvani stimpacku. Je to hodne silny a tohle by nutilo vic premejslet nad sefl dmg.
Zmensit o 5-10 dmg tanku proti armored (tzn. nikoliv proti light jak mozna prijde v patchi)

k tomu stimpacku.. skor by som povedal nech stimpack berie percenta aktualnych zivotov... a nieco odhaodm 40 %... hned by si si zvazil si si svojich marouderou nafetujes alebo nie...
ten tank ma presne byt proti armored... a na light by mal mat splash takze super zabijak... kym (videl som nejake video uz nepametam kde) ale tam ten Zerg posielal lingov ako rozmiestennych po nejakej sieti... takze tie tanky zabili naraz naviac dvoch... takze vela z nich nakoniec k tym tankom aj doslo... co bolo zaujimave
T.iN.T.a píše:
P:
Lehce zmensit rychlost obnovu stitu. Imho na HiT&Run harras moc velka vyhoda.

povedal by som ze je to dost dobre mozno by som zvysil cas kym sa zacnu obnovovat... alebo to nastavil na nieco ze musia nebyt v boji a musia prist k pylonu... to by dalo dost dobry efekt na stavanie warp prism... ako jednotku pomahajucu harrasovat (kedze sa vie spravat ako prenosny pylon)
T.iN.T.a píše:
Z:
Lehce (tak o 5) zmensit regen zakopanejch roachu. Ted zakopanej temer uhealuje storm, nebo sieglej tank.
Jak uz pisu delsi dobu: Umoznit moznost autocastu u larev, pripadne zmensit kadenci (vic larev za vic many za vetsi periodu). Zergove maji nejvetsi APM, imho diky larvam a creepu. Creep je pro ne vyhoda jak prase, tak at to zas neni zadarmo. Ale larveni co 40s hodne odvadi pozornost a prijde mi az moc velkej "trest" za to ze Z stavi nejmin budov.


tych roachov presne s tymto umyslom navrhovali aby si ich realne skoro nemohol zabit... a ja nepotrebujem viac lariev za vacsi periodu... aj ked by to jemne pomohlo... a ani to automaticke sa mi nezda uzasne... ale fakt by to chcelo nejaku alternativu k inject larva... napr. za 100 many na hatcherku sa urychlia upg. ... alebo nieco podobne... lebo je pravda ze queen ma nejake ine vyuzitia many ale na to staviame dalsie queenky... takze jedine co nas obmedzuje je to ze sa na tu hatcherku neda este nieco vymysliet... no a zatial som nikde necital nejaky fakt dobry napad.. a ani blizzard zjavne nie.. takze is pockame cim nas prekvapia v HoS.. lebo verim ze tam nieco zaujimave bude :twisted:


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: pon 13. zář 2010 6:59:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
T.iN.T.a píše:
Jenom pro zajimavos: vi nekdo proc IdrA a Sen ted hrajou misto terranu zerga? No offense, proste me to zajima:D

- Sen hral nekdy T? Pokud vim, tak hral vzdy zerga.. aspon jeste kdyz hraval BW za ToT :)

T.iN.T.a píše:
ted trochu offense: :D
Reaper VS zerg. Kolikrat jste to sami zkouseli? Ted od jiste doby vsude slysim jak je to imba...

-terran na reapery nemusi vubec nic techovat, zatimco zerg je donucen jet hodne brzo speed lingum nebo roach den, jinak muze psat gg, navic pokud chce jit zerg FE (a ZvT bez FE nema zerg proti stejne dobremu terranovi sanci), tak musi mit cast armady v mainu i cast na expe (reaperi si muzou zkratit cestu pres cliffy)
-na micro to neni nic tezkyho, na faster to sice neni takova sranda jako v practice, kde jsem jednim reaperem dokazal sundat treba 20 lingu, kdyz jim souper neudelal speed a jen je poslal za reaperem s A-move, ale porad to zvladne temer kazdy

T.iN.T.a píše:
A uz zase bez offense: :mrgreen:
Co by jste dali do balanced patche, kdyby to bylo na vas?


T:
odebral bych scan, aby vsichni meli stejne scoutovaci podminky, nechapu, proc by terran mel v tomhle mit vyhodu oproti ostatnim rasam

P:
asi bych nemenil nic

Z:
moznost autocastu larev kralovnam (+misto 5 by se lihly jen 4) - v lategame larvy uz za Z proste nestiham, hodim je jednou za uherskej rok, radsi bych aby se jich lihlo o neco min, ale bez moji pomoci :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 222 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz