Fanatic píše:
MS? seriously? Od patche sem jí neviděl.
A o tý době jak dlouho strike cannon trvá jsem už psal. Podstatou je že je to abilita která je v podstatě zdarma a je schopná vyřídit nejdůležitější jednotky protivníka a vzhledem k tomu že málokdy běhaj Thorové samotný tak se tomu jinak než feedbackem ani předejít nedá protože ho dřív nezabiješ.
A zkus si v nějakym unit testeru dát třeba 10 VR proti 6 Thorum přes attack move. Uvidíš proč magic box až dostanou první salvu.
A to že na ladderu hraje někdo jednu rasu ještě neznamená že jí hraje ortodoxně i v customkách nebo týmovkách.
@White: Templar tech, stargate tech a robo tech zároveň....to je jasný že je univerzální.
Ale moc si to nedovedu dřív jak před 20 minutou představit. Nemluvě o MMG na podporu thorů. Jak sem řek prostě feedback na Thora je něco jako EMP na P. Nic co by Terrana zabilo ale protossovi to pomůže si s thorama poradit.
Klasika. Dalsi co postavi proti sobe 2 jednotky a potom tvrdi, ze to nefunguje... SC2 je zalozen na MICHANYCH armadach! Kdybys misto 10 voidu postavil jen chargeloty, tak bys cumel... A to nepremejslis nad upgradama!
Prepocitano na suroviny - co treba 18 zealotu a 3 voidy? nebo primichat 1-2 imortaly? nebo taky trochu jinak? Navic SC2 nefunguje na principu 2 armad o stejny cene, proste nektery mixy sou vic cost effective nez dalsi.
Taky musis vzit v potaz celkovej pop limit (150/150 armady fungujou jinak nez 80/80), upgrady, pozice, dobu nez se terran vubec dostane k 6ti thorum a co ma za armadu k tomu...
Prestante vymejslet kraviny, zapnete unit tester a zkuste trochu premejslet
A hlavne nevynasejte lzi typu "Jediny efektivni counter na thory je carrier"...